برنامه برای شروع رژیم غذایی گوشتخواران

از این 6 برنامه برای شروع رژیم غذایی گوشتخواران استفاده کنید

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به فکر امتحان رژیم غذایی گوشتخواران هستید، این برنامه ها به شما کمک می کنند یاد بگیرید، پیشرفت را پیگیری کنید و به خودتان انگیزه دهید. شروع رژیم غذایی گوشتخواران را با این اپلیکیشن ها شروع کنید.

اقلام کلیدی

. این برنامه ها دوره ها، ویدئوها و جوامعی را برای آموزش و حمایت از مبتدیان و علاقه مندان به رژیم غذایی گوشتخواران ارائه می دهند.

. برنامه رژیم غذایی روزه و گوشتخوار مقالات آموزشی، برنامه غذایی، پیشنهادات تمرینی، و یک ردیاب متناوب روزه را برای کاربران علاقه مند به ترکیب روزه با رژیم غذایی گوشتخواران ارائه می دهد.

. Health Coach Habinator نمونه‌ای از برنامه ردیابی عادت است که به کاربران اجازه می‌دهد اهدافی را تعیین کنند و در پیروی از رژیم غذایی گوشتخواران پاسخگو بمانند، اگرچه آموزش رژیم غذایی خاصی ارائه نمی‌دهد. این برنامه یادآوری ها را ارسال می کند و به کاربران کمک می کند تا کارهایی مانند خرید، روزه گرفتن و ثبت وعده های غذایی را ردیابی کنند.

عادت کردن به یک رژیم غذایی جدید ممکن است کمی طول بکشد، به خصوص رژیمی مانند رژیم گوشتخوار که گزینه های شما را به یک گروه غذایی خاص محدود می کند. با این وجود، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند شما را راهنمایی کند که به عنوان یک تازه کار در رژیم غذایی گوشتخواران چه کاری انجام دهید.

در حالی که برخی از ابزارها به سادگی شما را قادر می سازند تا وعده های غذایی گوشتخوار خود را ثبت کنید، برخی دیگر تا حد پیشنهاد تمرینات، ارائه ردیاب های ناشتا و ارائه دستور العمل ها پیش می روند. برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها و اینکه چگونه می توانند به شما در آشنایی با رژیم غذایی گوشتخواران کمک کنند، به خواندن ادامه دهید.

1.شروع رژیم غذایی گوشتخواران با The Carnivore Experience

The Carnivore Experience به شما مفاهیم مختلف مرتبط با رژیم غذایی گوشتخواران را آموزش می دهد. در یک بخش از برنامه، دوره های مختلفی وجود دارد که برای افرادی با سطوح مختلف تجربه در سبک زندگی گوشتخوار مناسب است.

به عنوان مثال، یکی از دوره ها، رازهای سبک زندگی گوشتخوار، به کاربران آموزش می دهد که به عنوان یک مبتدی در رژیم غذایی گوشتخواران چه کنند و چگونه در مورد تغذیه پیش روند. این دوره ها همچنین ویدیوهایی برای کاربرانی دارد که ترجیح می دهند تماشا کنند و گوش دهند تا خواندن.

The Carnivore Experience همچنین یک منبع عالی برای ملاقات با طرفداران رژیم غذایی گوشتخواران، تازه کارها و کهنه سربازان است. این برنامه دارای یک جامعه است که در آن اعضا می توانند با یکدیگر گفتگو کنند، ایده ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. در اینجا، اعضا یکدیگر را تشویق می‌کنند تا با اصول رژیم گوشتخواران همگام شوند و راه‌های پایداری برای ثابت ماندن پیشنهاد می‌کنند.

The Carnivore Experience که توسط مربی استفان توماس توسعه داده شده است، راهنمایی عملی را از طریق رژیم غذایی گوشتخوار ارائه می دهد. اعضا می توانند هر گونه سوالی در رابطه با رژیم غذایی گوشتخواران از طریق انجمن و یک کانال ایمیل بپرسند، و مربی توماس قول بازخورد می دهد،

2. برنامه Fasting & Carnivore Diet App

روزه مفهومی است که به طور منظم با رژیم غذایی گوشتخواران مرتبط است، و Fasting & Carnivore Diet Appابزاری را برای کاربران فراهم می کند تا هر دوی آنها را ترکیب کنند. این برنامه برای مبتدیان بسیار عالی است زیرا مقالات آموزشی زیادی دارد، که اصول اساسی را توضیح می دهد که رژیم غذایی گوشتخواران را حفظ می کند.

the Fasting & Carnivore Diet App به دور از آموزش، برنامه های غذایی گوشتخوار را پیشنهاد می کند. این برنامه همچنین برنامه‌ها و پیشنهادات تمرینی را ارائه می‌دهد و ردیاب روزه متناوب آن راهی برای سریع‌تر شدن ایمن با استفاده از فناوری است.

قبل از شروع استفاده از برنامه رژیم غذایی گوشتخواران، باید اطلاعاتی مانند وزن، سن و دفعات ورزش خود را وارد کنید. این اطلاعات برای ایجاد تجربه ای متناسب با نوع بدن شما استفاده می شود.

3.شروع رژیم غذایی گوشتخواران با Health Coach Habinator

Health Coach Habinator یک برنامه ردیابی عادت برای ماندن در بالای اهداف شما است. این به شما امکان می دهد تا از بین الگوهای هدف، از جمله سلامتی، کار و بهبود خود انتخاب کنید. در بخش Health، Diets یا Diets & Nutrition را خواهید یافت و اگر روی هر کدام ضربه بزنید، رژیم گوشتخوار را مشاهده خواهید کرد.

اکنون، می‌توانید وظایف مربوط به رژیم غذایی گوشتخوار را که می‌خواهید با آن‌ها سازگار باشید، بگنجانید. به عنوان مثال می توان به خرید، روزه داری، و ثبت یا ردیابی غذا اشاره کرد. در حالی که Health Coach Habinator لزوماً رژیم غذایی گوشتخواران را معرفی یا آموزش نمی دهد، شما باید آن را به عنوان یک مبتدی در جعبه ابزار خود قرار دهید زیرا شما را مسئول نگه می دارد.

این برنامه شما را وادار می کند توافق نامه ای امضا کنید که در آن با اهداف خود سازگار خواهید ماند و همچنین یادآوری هایی برای شما ارسال می کند. با این حال، می‌توانید انتخاب کنید که آیا یادآوری می‌خواهید یا نه و ترجیح می‌دهید چه روزهایی از هفته آنها را دریافت کنید.

4.شروع رژیم غذایی گوشتخواران با  Vore: رژیم گوشتخوار صفر کربوهیدرات

Vore: صفر کربوهیدرات رژیم گوشتخوار تمام جعبه ها را برای کمک به شروع رژیم غذایی گوشتخواران مشخص می کند. از منوی اصلی برنامه، می‌توانید به گزارش غذا، فهرست غذا، دستور العمل‌ها، مقالات آموزنده درباره رژیم غذایی گوشتخواران و ویژگی فهرست خرید دسترسی داشته باشید. در گزارش، شما به سادگی وعده های غذایی خود را وارد می کنید، از جمله اینکه چه زمانی آنها را می خورید و چه مقدار می خورید. همچنین می توانید وعده های غذایی را ذخیره کنید تا بعداً به راحتی آنها را اضافه کنید.

لیست مواد غذایی حاوی گوشت ها و محصولات مختلف حیوانی است که می توانید به عنوان یک طرفدار رژیم غذایی گوشتخوار از آنها لذت ببرید. از گاومیش کوهان دار تا گوشت گوزن و حتی ادویه هایی مانند رزماری، Vore غذاهای گوشتخوار و گوشتخوار را برای تازه کارها پیشنهاد می کند. شما همچنین به دستور العمل های موجود دسترسی دارید، بنابراین مجبور نیستید غذاهای خود را از ابتدا ایجاد کنید.

علاوه بر این، Vore حاوی مقالاتی در مورد اصول رژیم غذایی گوشتخواران است، از جمله اطلاعاتی که گوشتخواران درباره آن صحبت نمی کنند، مانند عوارض جانبی رژیم. مانند Health Coach Habinator، Vore همچنین دارای یک ویژگی لیست خرید اولیه است، بنابراین می‌توانید از این برنامه به عنوان یک فروشگاه یک‌جا برای هر چیزی که مربوط به رژیم گوشتخوار است استفاده کنید.

5. برنامه Carnivore Diet Recipes

Carnivore Diet Recipes نمایشی از گزینه های غذای رژیمی گوشتخواران برای صبحانه، ناهار، شام و میان وعده دارد. این برنامه کمی متفاوت است زیرا دستور العمل های آن حاوی بسیاری از گیاهان و غذاهای گیاهی است. بنابراین، اگر می‌خواهید وارد رژیم غذایی گوشتخواران شوید، اما آماده نیستید غذاهای گیاهی را به طور کامل کنار بگذارید، دستورات رژیم غذایی گوشتخوار ممکن است برای شما مناسب باشد.

این برنامه همچنین دارای یک ویژگی لیست خرید ساده و سیستمی برای ردیابی تمرینات خانگی است. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های آن، رژیم غذایی گوشتخواران با ۱۲۰۰ کالری است. برخلاف دستور العمل ها، برنامه غذایی 1200 کالری، وعده های غذایی گوشتخواران کم کالری را پیشنهاد می کند که ممکن است به شما در جبران کاهش وزن در حین پایبندی به رژیم غذایی گوشتخوار کمک کند.

دیگه چی؟ Carnivore Diet Recipes همچنین دارای یک ماشین حساب BBQ است که می تواند میزان غذا و نوشیدنی مورد نیاز شما را برای سازماندهی یک باربیکیو تخمین بزند. از داده هایی مانند تعداد کل مهمانان و تعداد مهمانان گیاهخوار برای رسیدن به تخمین استفاده می کند.

6.شروع رژیم غذایی گوشتخواران با Meat Journal – Carnivore Diet

همانطور که از نام آن پیداست، Meat Journal – Carnivore به سادگی یک برنامه خاطرات غذایی برای ردیابی آنچه می خورید در حین پایبندی به رژیم غذایی گوشتخواران است. در حالی که این ویژگی ممکن است اساسی به نظر برسد، مجله گوشت کمی بیشتر از این ارائه می دهد.

این برنامه وعده های غذایی شما را پیگیری می کند و در طول زمان آمار ایجاد می کند. اعداد هفتگی، ماهانه و سالانه را ارائه می دهد تا در انتخاب غذای گوشتخواران فکر کنید و تغییرات یا ایده های جدید را با در نظر گرفتن تجربیات قبلی اعمال کنید.

برای ثبت وعده‌های غذایی خود، Meat Journal از شما می‌خواهد که نام گوشت، حیوانی که از آن می‌آید، میزان مصرف بر حسب گرم، و تاریخ و ساعت را وارد کنید. به این ترتیب این برنامه الگوهای مصرف شما را در دوره های طولانی ردیابی می کند.

تحقیقات لازم را انجام دهید و هنگام رژیم گرفتن با افراد حرفه ای مشورت کنید

ورود به رژیم غذایی گوشتخوار – یا هر رژیم غذایی – نیاز به بررسی دقیق دارد. در حالی که این برنامه‌ها مطمئناً به شما کمک می‌کنند تا راه خود را در مورد رژیم غذایی گوشتخواران بیابید، باید درک کنید که به چه چیزی وارد می‌شوید. بنابراین، تا جایی که می توانید مطالعه کنید یا به شکل های دیگر تحقیق کنید. بهتر است قبل از انجام رژیم غذایی گوشتخوار با یک متخصص پزشکی یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت