پرداخت استرایپ Stripe چیست

استرایپ Stripe چیست | آشنایی با این سیستم پرداخت الکترونیک

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از دوستان برایشان سوال است که برای پرداخت های ارزی خود از کدام درگاه پرداخت استفاده کنیم؟ آیا پی پال بهتر است یا استرایپ (Stripe)؟ شکی در این نیست که استرایپ (Stripe) یک بستر انجام خدمات پرداختی بسیار محبوب می‌باشد که اخیرا ظهور کرده است و بر قدرت‌مند‌سازی کسب وکارهای اینترنتی متمرکز است و برای انجام هر نوع کسب و کار آنلاین بسیار انعطاف از خود نشان می‌دهد. در ادامه متوجه خواهید شد که خدمات استرایپ Stripe چیست و چه مزایایی دارد.

استرایپ Stripe چیست ؟

لیست استرایپ Stripe چیست

شرکت استرایپ در سال ۲۰۱۰ در سن فرانسیسکو تاسیس شد. موسسان این شرکت عبارتند از: Sequoia Capital، Elon Musk, Max R Levchin و Peter Thiel.

هدف اصلی استرایپ، این بود که بتواند نظر توسعه دهندگان وب را به خود جلب نماید و برای پرداخت‌های اینترنتی از طریق موبایل، مورد استفاده قرار گیرد. این هدف، باعث شد که در مدت زمان بسیار کوتاهی، به موفقیت بزرگی دست یابد و در میان صاحبان کسب و کار از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

محصولات و خدمات Stripe

ابزارهائی که برای ارائه خدمات توسط استرایپ ارائه می شود آنقدر کاربردی و جالب است، که ممکن است برای شما باور کردنی نباشد. در این قسمت به برخی از مهم ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

فرایند پرداخت استرایپ

سرویس پرداخت استرایپ شامل یک فرایند سه بخشی می‌باشد. هدف از ارائه این نوع سرویس، پایان قطعی و کامل تراکنش پرداخت می‌باشد. سرویس‌های پرداخت استرایپ در بیش از ۲۵ کشور در دسترس می‌باشد و بیش از ۱۰۰ نوع واحد ارزی مختلف را پشتیبانی می‌کند.

ابزارهای  توسعه

API استرایپ Stripe چیست

این بخش از خدمات استرایپ در میان کاربران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. در این بخش یک سری API (واسطه های کاربردی برنامه نویسی) ارائه شده است و یک پلتفرم فوق العاده را جهت انجام فرایند پرداخت برای کاربران ارائه کرده است که زبان های برنامه نویسی curl, Ruby, Python, PHP, Java, Node و…را پشتیبانی می کند.

پرداخت استرایپ

با استفاده از این ویژگی پرداخت، علاوه بر اینکه شما نیازی به طراحی فرم‌ها و جریان تراکنش‌های پرداخت ندارید، اجازه‌ی خصوصی سازی امکانات این بخش نیز برای شما فراهم شده است.

یکپارچه سازی تجارت موبایل

استرایپ اسنادی را برای سیستم عامل اندروید و iOS جهت پرداخت با موبایل فراهم کرده است. حتی این امکان برای کاربران فراهم شده است تا اطلاعات خود را برای انجام خرید در آینده، ذخیره سازی کنند.

سایر خدمات استرایپ

خدمات استرایپ Stripe چیست

راهنمای بازار، ابزارهای ساخت پلتفرم، راهنمای اشتراک، کوپن ها و موارد آزاد، ارتباط با Stripe و … تعرفه‌ها در Stripe نرخ تعرفه‌ها در استرایپ، به ازای هر تراکنش، حدود ۲/۹ ٪ و ۳۰ سنت می‌باشد. استرایپ به شما مژده می‌دهد که چنانچه جابه جایی دلار در حساب شما از حدی معین بیشتر شود، می‌توانید از امکانات ویژه این تعرفه ها استفاده نمائید.

حالا که متوجه شدید خدمات استرایپ Stripe چیست و چه مزایایی دارد، این را هم بدانید که استرایپ به یک رقیب جدید برای پی پال تبدیل شده است. مجموعه اول پرداخت در تلاش است این خدمات را در آینده به مشتریان خود ارایه دهد. در حال حاضر انواع خدمات پی پال شامل افتتاح حساب پی پال، شارژ پی پال، نقد دلار پی پال، پرداخت با پی پال را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT