درآمد ارزی از سایت Webflow expert

کسب درآمد ارزی از سایت Webflow expert | جذب متخصصان برنامه نویسی و دولوپرها

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه دولوپرها و توسعه دهندگان وب سایت برای یافتن کار دورکاری و کسب درآمد ارزی گزینه‌های متنوعی دارند. به عنوان مثال سایت Codeable یا LinkedIn profinder و … می‌توان شغل‌های دورکاری ثابت با درآمد عالی پیدا کرد. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Webflow expert می‌پردازیم.

سایت Webflow چیست؟

کسب درآمد ارزی از سایت Webflow expert

سایت وب فلو یک شرکت آمریکایی واقع در سانفرانسیسکو است که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد که خدمات SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) را برای ساخت وب سایت و هاستینگ ارایه می‌دهد.

این سایت خود را رقیب وردپرس معرفی می‌کند که توانسته است بسیاری از مشکلات وردپرس را حذف کند و کاربری ساخت سایت را بهبود بخشد. اگرچه در نگاه اول این سایت برای بیشتر شبیه Wix می‌رسد، اما قابلیت‌های بیشتری را ارایه می‌دهد.

جالب است بدانید خدمات این سایت بر بستر Amazon Cloudfront و AWS کار می‌کند. امروزه این سایت با جذب ۲۱۵ میلیون دلار سرمایه و بالغ بر ۲ میلیون کاربر را جذب خود کرده است.

مزیت Webflow نسبت به WordPress چیست؟

نقد درآمد ارزی از سایت Webflow expert

۱- نسبت به وردپرس، بدون نیاز به اطلاعات فنی پایه، می‌توانید به راحتی سایتی را راه‌اندازی کنید و مشکلات نصب انواع پلاگین را نخواهید داشت.

۲- خروجی‌های کد نویسی Webflow بسیار تمیز است، در حالی که در وردپرس به دلیل حذف و اضافه پلاگین‌ها، کد‌های گیج کننده به وجود می‌اید که گاهی پیدا کردن کدهای مشکل‌دار سخت و دشوار است.

۳- خدمات SEO با وب فلو بسیار حرفه‌ای است و تماما سازگار با گوشی همراه خواهد بود. در حالی که در وردپرس تنها با نصب پلاگین‌ها این شرایط فراهم می‌شود.

۴- خدمات SSL رایگان و امنیت و نظارت لحظه‌ای در وب فلو وجود دارد. در حالی که آسیب پذیری سایت وردپرسی بیشتر است و تامین امنیت بر عهده صاحبان سایت است.

۵- کاربری ساده داشتبورد برای تنظیمات سایت در وب فلو وجود دارد، در حالی که داشتبورد وردپرس برای بسیاری گیج کننده است.

کسب درآمد ارزی از سایت Webflow expert

فریلنسر درآمد ارزی از سایت Webflow expert

سایت Webflow امروزه یک پلتفرم مشهور کاریابی برای دولوپرهای فریلنسر دارد به نام Webflow expert که می‌توانید کارهای دورکاری با حقوق عالی پیدا کنید. خیلی از این کارها در نهایت همکاری خارج از بستر وب فلو است.

حقوق و دستمزد در این سایت بسیار بالا است. قرارداد مشتریان با ۱۰۰۰ دلار به بالا شروع می‌شود و کمترین مدت قرارداد یک ماهه است.

برای شروع روی گزینه Become an expert کلیک کنید.

برای شروع کار شما باید یک توصیه نامه معتبر از یکی از کارفرماهای خود داشته باشید، و همچنین سه سایت مطرح فعال که برای مشتریان قبلا طراحی کرده‌اید را معرفی کنید.

سپس روی گزینه Apply Now کلیک کنید.

سپس فرم مربوط به اطلاعات خود را تکمیل نمایید و گزینه Submit application را کلیک کنید.

باید منتظر بمانید تا به شما اجازه فعالیت داده شود و آنگاه می‌توانید تخصص خود را در پروفایل خود وارد کنید و بر همین اساس، شرکت‌ها سفارش خود را نزد شما ثبت می‌کنند.

پس از کسب درآمد ارزی از سایت Webflow expert ، برای نقد کردن درآمد خود، می‌توانید از خدمات نقد کردن مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت