توییتر شیبا اینو

انتشار ویدیو عجیب در توییتر شیبا اینو

زمان مطالعه 2 دقیقه

حساب رسمی توییتر شیبا اینو با انتشار یک کلیپ ویدیویی مرموز جامعه را به سوال و تعجب وا داشته است. حساب رسمی توییتر ارز دیجیتال شیبا اینو، تیزر یک کلیپ کوتاه با ارجاعات متعدد به این توکن را منتشر کرده است. این ویدئو حاوی نکات زیادی در مورد آنچه که قرار است برای میم توکن که اخیراً چرخه رشد 180 درصدی را پشت سر گذاشته، اتفاق بیفتد، می باشد.

ویدیو عجیب در توییتر شیبا اینو

نیمه اول تیزر ارائه شده چیزی جز لامپ هایی که به تدریج روشن می شوند را نشان نمی دهد. این فرآیند بیشتر شبیه یک پیش نمایش از نسخه آینده یا حتی یک مشارکت است. درست پس از صحنه با لامپ های بزرگ، صفحه نمایش محو می شود و ما می توانیم دو حرف را ببینیم که شبیه “W” و “V” در یک نماد ترکیب شده اند. هیچ کدام از این دو حرف در نام رسمی توکن یا اکوسیستم آن وجود ندارند

 

پروژه و قیمت شیبا مدت زیادی است که به سمت نقطه عطف جدیدی پیش می رود و بدون شک امروز یا فردا به آن می رسد. کلیپ منتشر شده ممکن است بخشی از جشن مهم تری باشد که این پروژه برای کاربران و سرمایه گذاران خود تدارک دیده است.

برخی از اهضای جامعه حدس و گمان های مختلفی زده اند که این پروژه ممکن است توکن سوزی داشته باشد، مسابقه ای برگزار کند یا محصولات جدیدی منتشر کند. به طور کلی حدس و گمان ها در این رابطه است که این ویدئو نشان دهنده چیزی است که به توکن SHIB برای شکستن روند نزولی فعلی کمک کند.

سایر اعضای انجمن حدس می‌زنند که این پروژه در حال آماده شدن برای انتشار یک موزیک ویدیوی واقعی یا یک کلیپ است، که در بین پروژه‌های ارز دیجیتال مانند Shiba Inu یک عمل غیر معمول نیست. پیش از این، میم توکن فلوکی کمپین بازاریابی گسترده ای را در خیابان های لندن و مادرید منتشر کرد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT