انتقال پول از ایران به خارج کشور

انتقال پول از ایران به خارج کشور و برعکس در شرایط تحریم

زمان مطالعه 4 دقیقه

تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه کشور عزیزمان باعث شده تا بسیاری از مردم کشورمان برای نقل و انتقال پول از ایران به خارج کشور و بالعکس دچار مشکلات جدی شوند. حتما برای شما پیش آمده که بخواهید پولی را از ایران به خارج بفرستید؛ این پول ممکن است برای مقاصد دانشجویی یا برای پرداخت هزینه‌ی یک کنفرانس باشد. در شرایط عادی با استفاده از بانک‌ها، مردم می‌توان به راحتی پول را انتقال دهند اما در شرایط تحریم همه چیز کاملا متفاوت است. بانک‌ها در شرایط تحریم امکان ارسال و دریافت پول را ندارند. همین امر باعث شده تا بسیاری از مردم برای ارسال پول به خویشاوندان و یا فرزندان خود دچار مشکل شوند.

خرید با پی پال

از سویی دیگر، دریافت پول از خارج از کشور به ایران هم در شرایط تحریم دچار مشکلاتی می‌باشد. گاهی درآمدی در خارج از کشور کسب کرده‌اید و یا دوستان و نزدیکانتان می‌خواهند مبلغی را برای شما ارسال کنند. در این مقاله قصد داریم تا روش‌های انتقال پول با سیستم‌های مختلف را تشریح کنیم. مطمئنا در شرایط تحریم این امر می‌تواند برای هم میهنان عزیزمان باعث سهولت در جابجایی پول شود. به خصوص اینکه مجموعه اول پرداخت با داشتن کارشناسان خبره، در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

انتقال پول از ایران به خارج کشور با پی پال

انتقال پول از ایران به خارج کشور پی پال

یک از سیستم‌های محبوب آنلاین برای نقل و انتقال پول بدون مراجعه به بانک سیستم پی پال (PayPal) می‌باشد. پی پال یک سیستم پرداخت آمریکایی بدون نیاز به مراجعه به بانک است این شرکت نرخ کارمزدی در حدود ۲ تا ۵ درصد دارد. به واسطه‌ی ماهیت آمریکایی این شرکت خدمات به اتباع ایرانی ممنوع شده است. با این حال در صورتی که قصد دریافت و یا ارسال پول به خارج از کشور را دارید می‌توانید از این سیستم استفاده نمایید. اما چگونه؟

اعضای خانواده و یا دوستانی که در خارج از کشور دارید می‌توانند به راحتی برای خودشان حساب پی پال افتتاح کنند. اما قضیه برای شما که در ایران زندگی می کنید متفاوت است و امکان ساخت حساب پی پال را به راحتی نخواهید داشت. در این زمینه نیز می‌توانید از خدمات ما استفاده نمایید. در صورتیکه نیاز به حساب پی پال داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به بخش افتتاح حساب پی پال سایت اول پرداخت اقدام به دریافت حساب پی پال وریفای شده نمایید.

در صورتی که تمایلی به افتتاح حساب پی پال نداشته باشید می‌توانید از حساب پی پال مجموعه‌ی اول پرداخت برای نقل و انتقالات مالی خود استفاده نمایید. برای این کار کافی است در سایت ثبت نام کرده و از قسمت شارژ حساب پی پال اقدام به انتقال پول به حساب پی پال دوستان خود در خارج کشور کنید. در صورتی که بخواهید مبلغی را از طریق پی پال به خارج از ایران منتقل نمایید باید ایمیل حساب پی پال شخص مورد نظر را در اختیار مجموعه‌ی اول پرداخت قرار دهید تا در کسری از ساعت، مبلغ به حساب شخص مورد نظر واریز شود.

انتقال پول به وسیله‌ی وب مانی

انتقال پول از ایران به خارج کشور وب مانی

یکی دیگر از سرویس‌های آنلاینی که می‌توانید به وسیله‌ی آن به خارج ایران پول ارسال کنید و یا مبلغی را از خارج از کشور دریافت نمایید وب مانی (WebMoney) می‌باشد. این شرکت ماهیت روسی دارد؛ به همین واسطه سخت گیری‌های پی پال را ندارد و نیازی به ارائه‌ی مدارک هم را نخواهد داشت. با این حال در صورتی که نیاز به حساب وب مانی دارید می‌توانید از خدمات ما در زمینه‌ی افتتاح حساب وب مانی استفاده نمایید. پس از افتتاح حساب وب مانی، کافی است اطلاعات حساب شخص مورد نظر را دریافت کرده و پول را از حساب خود به حساب وب مانی شخص مورد نظر واریز نمایید.

در صورتی که نیاز به حساب وب مانی ندارید و تنها می‌خواهید از خدمات آن استفاده نمایید، می‌توانید از بخش شارژ حساب وب مانی شرکت ما استفاده نمایید. برای ارسال وجه در کمتر از ۲۴ ساعت معادل دلاری به حساب شخص مورد نظر لحاظ می‌شود.


انتقال پول از ایران به خارج با بیت کوین و ارزهای دیجیتال

انتقال پول از ایران به خارج بیت کوین

سیستم جذاب دیگری که می‌توانید به وسیله‌ی آن اقدام به نقل و انتقال وجه به هر کجای دنیا نمایید، سیستم ارزهای مجازی می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از بیت کوین یا دیگر ارزهای مجازی هر مبلغی را که بخواهید به خارج از ایران منتقل کنید یا هر مبلغی را که بخواهید در ایران دریافت نمایید.
به این منظور می‌توانید کیف پول بیت کوین ما را در اختیار شخص مورد نظر قرار دهید تا مبلغ را واریز کند و معادل ریالی آن را از اول پرداخت دریافت نمایید.
در صورتی که قصد واریز وجه به حساب شخصی در خارج از ایران را داشته باشید می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید. برای این کار کافی است در قسمت خدمات ارزهای مجازی ثبت سفارش نمایید تا کمترین زمان ممکن مبلغ واریز شود.

مجموعه و تیم اول پرداخت با چندین سال سابقه در زمینه‌ی پرداخت‌های بین المللی، در کنار شما می‌باشد. امیدواریم تا این مقاله باری از مشکلات شما را در زمینه‌ی انتقال پول از ایران به خارج کشور و برعکس آن در شرایط تحریم مرتفع کند.

امتیاز 4.4/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT