بازی سوراره (Sorare)

بازی سوراره (Sorare) | کسب درآمد از بازی فوتبال توکن های NFT

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر شما هم جز طرفداران و علاوه مندان فوتبال هستید، حتما کسب درآمد از بازی فوتبال برای شما جذابیت زیادی دارد. در این مقاله به معرفی و آموزش بازی سوراره (Sorare) یک بازی فوتبال مبتنی بر بلاک چین و توکن های NFT پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بازی سوراره (Sorare)

سوراره (Sorare) یک بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاک چین است. این بازی بر روی یک سیستم کارت بازیکن دارای مجوز متمرکز است، جایی که می توانید از کارت های کلکسیونی بازیکنان واقعی فوتبال برای ساختن تیم فانتزی خود و رقابت در مسابقات استفاده کنید یا فقط کارت های بازیکن خود را در بازار نقل و انتقال جمع آوری و مبادله کنید و بهترین بخش در این بازی این است که شما برای کسب درآمد بازی می کنید!

اگر در این بازی play-to-earn تیم‌ های مورد علاقه ی خود را قوی بسازید یا به سادگی با ارزش‌ ترین کارت‌ های بازیکن را برای معامله جمع‌ آوری کنید، می‌ توانید آن ساعت‌ هایی را که صرف بازی می‌ کنید به سود بسیار خوبی تبدیل کنید.

پلتفرم Sorare در مارس 2019 با تعداد معدودی از مدیران راه‌اندازی شد و از آن زمان تا اوت 2020 به بیش از 2000 مدیر رسیده است. آنها فقط با مجوز تیم‌ های وستهام و لیگ حرفه‌ ای بلژیک شروع کردند و اکنون به شما امکان دسترسی به 100 تیم دارای مجوز را می دهد. سوراره همچنین حدود 4.5 میلیون دلار سرمایه گذاری اولیه برای ادامه ساخت و صدور مجوز تیم ها جمع آوری کرده است و با پیوستن مدیران جدید هر روز به رشد خود ادامه می دهد.

بازی سوراره (Sorare)

بازی سوراره (Sorare)

همه چیز درباره کارت ها در بازی سوراره

همه چیز در Sorare بر اساس کارت های دیجیتال است. این کارت‌ ها NFT (توکن‌ های غیرقابل تعویض) ERC-721 در بلاک‌ چین اتریوم هستند، به این معنی که هر کدام کارت‌ های منحصر به‌ فردی هستند و برخلاف دیگر انواع کارت‌ های ورزشی دیجیتال، می‌ توانند روی بلاک چین تأیید شوند.

همه اینها به چه معناست؟ بدان معناست که شما مالک اصلی کارت های خود هستید. شما می توانید هرکار که می خواهید با آنها انجام دهید، چه به معنای استفاده از آنها در بازی های دیگر باشد، فروش آنها در بازارهای خارجی، یا حتی تنها نمایش آنها در خانه دیجیتال خود در دنیای بلاک چین مجازی.

کارت های Sorare در حال حاضر در چهار نوع کمیاب مختلف عرضه می شوند:

  1. کارت های معمولی: کارت های سطح پایین تر، که در “لیگ روکی” برای کاربران جدید استفاده می شود تا برای شانس بردن کارت های کمیاب با یکدیگر رقابت کنند.
  2. کارت های کمیاب: اولین کارت های با ارزش بازیکنان، محدود به 100 بازیکن (فوتبال) در هر فصل و قابل استفاده در تمام بخش ها.
  3. کارت های فوق کمیاب: برخی از با ارزش ترین کارت های بازی، محدود به 10 بازیکن (فوتبال) در هر فصل و قابل استفاده در بخش های 1-3
  4. کارت های منحصر به فرد: کمیاب ترین کارت های بازیکن در بازی، محدود به 1 بازیکن (فوتبال) در هر فصل و بیشتر در بخش 1 استفاده می شود.

هر بازی کمیاب با یک ضریب قدرت متفاوت شروع می شود و با بازی کردن آنها و کسب تجربه رشد می کند. همانطور که از کارت بازیکن در مسابقات استفاده می کنید، سطح بیشتری پیدا می کند و قدرتمندتر می شود. برای شروع، این تنها چیزی است که باید بدانید.

آموزش بازی Sorare

افرادی که تمایل به شزکت در بازی Sorare را دارند می توانند همچون سایر بازی هایی که در بلاکچین رایگان هستند و یا بازی های رایگان سنتی، بدون هیچ هزینه ای اقدام به شروع بازی کنند. تنها لازم است که به سادگی در وب سایت Sorare ثبت نام کرده و طبق دستورات عمل کنید تا قفل حداکثر 12 کارت رایگان “Common” برای شما باز شود.

  1. وارد سایت شوید و دکمه شروع بازی را انتخاب کنید

    به وب سایت رسمی بازی Sorare بروید و سپس گزینه “Play” را انتخاب نمایید.

    بازی سوراره (Sorare)

    بازی سوراره (Sorare)

  2. فرم ثبت نام را کامل کنید

    در این مرحله باید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس یک پسورد و یک نام کاربری برای حسابتان انتخاب کنید. در نهایت گزینه “Submit” را کلیک کنید.

    بازی سوراره (Sorare)

    بازی سوراره (Sorare)

  3. تنظیمات پروفایل خود را شخصی سازی کنید

    شما می توانید در این بخش برای تیم خود نامگذاری کنید و همچنین پروفایل خود را با اضافه کردن تصویر، شخصی سازی نمایید. بعد از انجام این کار، گزینه “confirm” را انتخاب کنید.

    بازی سوراره (Sorare)

    بازی سوراره (Sorare)

  4. تیم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید

    اکنون می توانید از بین تیم های فوتبال، به انتخاب موارد مورد علاقه خود بپردازید و سپس گزینه “Done” را بزنید.

    بازی سوراره (Sorare)

    بازی سوراره (Sorare)

  5. مشاهده کارت ها

    در اینجا می توانید به مشاهده ی کارت های رایگان بپردازید و به فرایند شرکت در مسابقات لیگ وارد شوید. لازم به ذکر است که این کارت ها ارزش واقعی ندارند به این معنی که نمی توانید آنها را بفروشید اما از آنها می شود در لیگ های مختلف همچون سایر کارت های بازی استفاده کنید.

    بازی سوراره (Sorare)

    بازی سوراره (Sorare)

  6. حال که تیم مورد علاقه خود را از میان تیم های مجاز انتخاب کردید، وارد لیگ اول خود می شوید و یک ترکیب را ایجاد می کنید.

    این یک فرایند بسیار ساده برای شروع بازی است که به شما کمک می کند اصول اولیه را بیاموزید ، و سپس شما را به بازار هدایت می کند تا خرید کارت های NFT ممتاز که در بلاک چین اتریوم توکن شده اند را بررسی کنید.

    تب “New Signings” امکان ثبت پیشنهاد خرید با قیمت مورد نظر برای کارت های جدیدی که در بازی معرفی شده اند را فراهم میکند، و تب “Transfer Market” این اجازه را به بازیکنان می دهد تا کارت های خود را با قیمت ثابت بفروشند.

    ساخت تیم در  بازی Sorare

    علاوه بر جمع‌ آوری، می‌ توانید از کارت‌ های خود برای ورود به مسابقات دو هفته‌ ای استفاده کنید که در آن می‌ توانید کارت‌ های بازیکن بیشتر و اتریوم بیشتری را کسب کنید. این مسابقات بر اساس مناطق و گروه های سنی به بخش های مختلف تقسیم می شوند. دسته بندی مسابقات به شرح زیر است:

    آل استار جهانی

    جهانی زیر 23

    آسیا

    چلنجر اروپا

    قهرمان اروپا

    آمریکا

    هر یک از این مناطق تورنمنت شامل حداکثر چهار بخش با محدودیت‌ های قدرت متفاوت است، به طوری که کارت‌ های بازیکن فوق‌ العاده قدرتمند “منحصر به فرد” با کارت‌ های بازیکن “معمولی” و “کمیاب” رقابت نمی‌ کنند. در اینجا نمونه ای از بخش مسابقات جهانی آورده شده است:

    شما یک تیم متشکل از پنج بازیکن از جمله دروازه بان، مدافع، هافبک، مهاجم و یک بازیکن اضافی ایجاد می کنید. از آنجایی که بازی‌ های فوتبال در زمان واقعی در سرتاسر جهان برگزار می‌ شوند، بازیکنان شما بر اساس بازی واقعی‌ شان امتیاز می‌ گیرند و امتیاز در قدرتی که کارت بازیکن شما دارد ضرب می‌ شود. سپس امتیازات پنج بازیکن شما برای یک امتیاز کلی جمع می شود و شما در جدول امتیازات یک جایگاه را کسب می کنید. بسته به نحوه رتبه‌ بندی، ممکن است کارت‌ های بازیکن و اتریوم بیشتری برنده شوید. اینجاست که درآمد به میان می آید!

    در اینجا نمونه هایی از استخرهای جایزه مسابقات آورده شده است:

    بازی سوراره (Sorare)

    بازی سوراره (Sorare)

خرید و فروش کارت های بازی سوراره (Sorare)

کارت‌ ها در «بازار نقل و انتقالات» خرید و فروش می‌ شوند.

در بازار نقل و انتقالات، 2 بخش وجود دارد:

✔️بخش “کارت‌ های جدید” که در آن همه کارت‌ های جدید لیست شده و توسط Sorare به حراج گذاشته می‌ شوند.

✔️ بخش “مدیر فروش”، جایی که مدیران تیم می‌ توانند کارت‌ های خود را بفروشند.

کارت های جدید (حراج سوراره)

Sorare کارت های بازیکن را در قالب حراج منتشر می کند و معمولاً یک موضوع مبتنی بر تیم های دارای مجوز جدید، بازیکنان در یک لیگ خاص و موارد دیگر وجود دارد. بازیکنان با همان نسبت 100/10/1 در کارت‌ های کمیاب حراج می‌ شوند (برای توضیح انواع 4 کارت‌ Sorare به بالا مراجعه کنید).

مدیر فروش (بازار ثانویه)

در این بازار، مدیران تیم کارت های یدکی خود را برای فروش فهرست می کنند. اینها در قالب “همین حالا بخر” با هر فهرست 48 ساعت ساخته شده‌ اند. این اتفاقی واقعاً مفید است زیرا ممکن است برای تکمیل یک تیم فقط به یک بازیکن نیاز داشته باشید اما وقت این را نداشته باشید تا در حراجی Sorare منتظر بمانید.

بازی سوراره (Sorare)

بازی سوراره (Sorare)

کسب درآمد از بازی Sorare 

همه می دانند که همه ی این چیز ها به درآمد مربوط می شود. بنابراین چگونه می توانید از طریق Sorare درآمد کسب کنید؟ دو راه وجود دارد:

  1. می‌ توانید جوایز Eth یا کارت‌ های بازیکن را در تورنمنت‌ ها برنده شوید.
  2. می‌ توانید روی بازیکنان شرط بندی کنید و آنها را برای کسب سود دوباره بفروشید.
برنده شدن در مسابقات

به نظر میرسد این بهترین راه برای کسب درآمد در سوراره است. خیلی سخت نیست و حتی برای کسب درآمد لازم نیست مقام اول را کسب کنید! این سرگرم کننده ترین است. شما با تیم خود به رقابت می پردازید و مجموعه خود را می سازید تا زمانی که بتوانید چندین تیم رقابتی را با کارت های بازیکن با ارزش بالا جمع آوری کنید. شما هفته به هفته در تورنمنت های بیشتری شرکت می کنید و قبل از اینکه متوجه شوید، کارت های جدید و اتریوم بیشتری را در هر مسابقه برنده خواهید شد!

این به طور مستقیم به سود بازار ثانویه شما نیز است؛ هرچه جوایز مسابقات بیشتری را برنده شوید، کارت‌ های بازیکن ارزشمندتری را باید برای کسب سود بفروشید.

حدس و گمان کارت بازیکن

این امر مستلزم یادگیری بازار است. شما باید برای تحقیق در مورد بهترین بازیکنان، یافتن بهترین ارزش در بازار و غیره وقت بگذارید. البته، می‌ توانید فقط روی شانس خود حساب کنید. اگر وقت بگذارید، این یک راه عالی برای کسب سود در Sorare است.

نکاتی برای مبتدیان: بلافاصله کارت های بازیکنی را که به تازگی خریداری کرده اید دوباره لیست نکنید. این باعث می شود در بین سایر مدیران تیم شهرت بدی داشته باشید. بهترین راه برای شروع این کار این است که به بازیکنان جوان با وضعیت بالا نگاه کنید یا بازیکنانی که در شرف بهبود از مصدومیت هستند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT