بهترین سایت های ساخت رزومه

معرفی 7 مورد از بهترین سایت های ساخت رزومه

زمان مطالعه 6 دقیقه

ممکن است هنگام درخواست شغل جدید به مراجع نیاز داشته باشید. در این مقاله بهترین سایت های ساخت رزومه آنلاین را بررسی میکنیم.

اکثر سایت هایی که توصیه به تهیه رزومه می کنند، توصیه می کنند که منابع را در CV خود وارد نکنید. که البته این بدان معنا نیست که وقتی یک کارفرمای بالقوه از آنها درخواست می کند، نباید مراجع خود را سازماندهی و آماده کنید.

توصیه های زیادی در مورد مدیریت مراجع شما و نظرات مختلف در مورد چگونگی و مواردی که باید شامل شود وجود دارد. در ادامه به جزئیاتی می پردازیم که همه سایت ها موافق هستند که صفحه مرجع شما باید شامل آن موارد باشد:

  • سربرگ با نام و اطلاعات تماس شما
  • نام مرجع
  • موقعیت شغلی فعلی مرجع
  • شرکت
  • شماره تلفن
  • آدرس ایمیل

در اینجا خلاصه ای از برخی از سایت های رزومه و توصیه های آنها برای سازماندهی مراجع شما آورده شده است. برخی از سایت‌های ذکر شده دارای قالب‌هایی هستند که می‌توانید دانلود و همچنین سفارشی کنید.

1. Bizz Library

Bizz Library

Bizz Library

Bizz Library قالب‌های Google Docs و Microsoft Word را ارائه می‌کند که می‌توانید آنها را دانلود کنید تا منابع خود را سازماندهی کنید. Bizz Library پیشنهاد می‌کند که منابعی را انتخاب کنید که بر دو یا سه ویژگی قوی شما تمرکز دارند و نمونه‌های دقیقی برای پشتیبان‌گیری از آن‌ها ارائه کنید.

شما مرجعی می خواهید که نمونه هایی از اخلاق کاری و شخصیت شما را ارائه دهد. این سایت همچنین پیشنهاد می کند که سند شما باید جزئیاتی در مورد رابطه بین مرجع و شما ارائه دهد، به عنوان مثال این مورد می تواند شامل مدت زمانی که یکدیگر را می شناسید و در چه جایگاهی هستید، باشد.

Bizz Library توصیه می کند که ممکن است بخواهید مراجع خود را در مورد شغلی که برای آن درخواست می کنید و مسئولیت های شغلی را نیز تامین کنید. ارائه منابع بیشتر از اینکه شما به عنوان یک شخص هستید، می باشد. همچنین شامل مواردی جهت اثبات مهارت ها و دانش شما برای انجام کار مورد انتظار است.

2.بهترین سایت های ساخت رزومه: Easy Resume

Easy Resume

Easy Resume

Easy Resume به جویندگان شغل توصیه می کند که بیش از نام و شرکت مراجع خود را ارائه دهند. درج آدرس ایمیل و شماره تلفن مراجع شما برای کارفرمایان بالقوه در هنگام درخواست مراجع بسیار مهم است. شما نمی خواهید وقت خود را برای جستجوی اطلاعات تماس برای مراجع خود تلف کنید.

Easy Resume پیشنهاد می کند که فرمت را با رزومه خود در مورد طرح صفحه مرجع خود مطابقت دهید، به این معنی که مراجع خود را با همان قالبی که برای بخش استخدام رزومه خود استفاده کرده اید سازماندهی کنید. علاوه بر درج اطلاعات تماس مراجع خود، می توانید موارد زیر را نیز درج کنید:

رابطه شما با مرجع

چند وقت با آن ها همکاری داشته ای ؟ همچنین می توانید نمونه‌هایی از تجربیاتی که شما و مرجع در آن همکاری کرده‌اید، ارائه دهید تا بتوانند جزئیات بیشتری را به کارفرمای احتمالی شما ارائه دهند.

هنگام ارائه نمونه هایی از کار خود با مراجع، خاص باشید، کلی گویی نکنید. به عنوان مثال، به جای اینکه بگویید چندین سال با مرجع کار کرده اید، باید بگویید به طور کلی 3 تا 4 سال با هم کار کرده اید.

3. Job Hero

Job Hero

Job Hero

Job Hero یکی دیگر از سایت های استخدامی است که توصیه می کند قالب بندی صفحه مرجع خود را با رزومه خود هماهنگ کنید. اگر به عنوان نیروی کار تازه کار هستید، سایت پیشنهاد می کند سه مرجع ارائه دهید. نقش‌های سطح اجرایی به تماس‌های بیشتری نیاز دارند، تقریبا پنج تا هفت مرجع مورد نیاز است.

برای کسانی که برای موقعیت‌های مختلف درخواست می‌کنند، Job Hero پیشنهاد می‌کند مخاطبین و همکارانی را انتخاب کنند که اطلاعات کافی برای صحبت در مورد مشخصات شغلی مورد نظر شما را داشته باشند. فرض کنید مرجعی دارید که دسترسی به آن دشوار است اما می خواهید مرجع شما باشد. می توانید از مدیر استخدام بپرسید که آیا این امکان وجود دارد که مخاطب شما بتواند یک ایمیل در زمینه ی مرجع شخصیت ارسال کند.

4.بهترین سایت های ساخت رزومه: My Perfect Resume

My Perfect Resume

My Perfect Resume

My Perfect Resume پیشنهاد می کند که هنگام تهیه سند مرجع خود باید چهار چیز را در نظر بگیرید:

  • در مورد سه گزینه از بهترین مرجع ها برای شغلی که برای آن درخواست داده اید فکر کنید.
  • در نظر بگیرید که چه ویژگی آنها را بهترین مرجع برای شما می کند.
  • طرح بندی را با رزومه هماهنگ نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس مرجع در جال حاضر فعال است و تغییری نکرده است.

اگر تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید، می‌توانید از مربی یا استادی که با او رابطه برقرار کرده‌اید به عنوان مرجع خود استفاده کنید. اگر پروژه های مرتبط با شغل را در مدرسه انجام داده اید، می توانید آن اساتید را به عنوان مرجع انتخاب کنید.

مربی شما می تواند در مورد رشد شما و برنامه های شما برای آینده صحبت کند. اگر تجربه داوطلبانه دارید، می توانید از یک تماس با سازمان بخواهید که مرجع شما باشد.

5. Novo Resume

Novo Resume

Novo Resume

Novo Resume در مورد نحوه نزدیک شدن به لیست مراجع خود یک چرخش متفاوت دارد. آنها در این سایت پیشنهاد می کنند لیست خود را با بزرگترین طرفدار خود شروع کنید. شما می خواهید که کارفرمای بالقوه شما با افرادی صحبت کند که به شما و کار شما خیلی فکر می کنند. هنگام ارائه جزئیات در مورد ماهیت رابطه با مراجع خود، مراقب باشید که بیش از حد جزییات را به اشتراک نگذارید.

مراجع شخصی باید یک بخش فرعی داشته باشد، بنابراین کارفرمای بالقوه شما متوجه می شود که این ارتباط به کار مرتبط نیست. مشابه Job Hero، Novo Resume سه تا پنج معرفی مرجع برای مشاغل سطح ابتدایی و پنج تا هفت مرجع برای نقش‌های سطح ارشد را توصیه می‌کند.

اگر در حال حاضر شاغل هستید و نسبت به شغلی که برای آن مرجع ارائه می کنید احساس خوبی دارید، ممکن است بخواهید روی نامه ضرب الاعجل دو هفته ای خود نیز کار کنید.

6.بهترین سایت های ساخت رزومه: Resume Genius

Resume Genius

Resume Genius

مانند Novo Resume، Resume Genius توصیه می‌کند که ابتدا تأثیرگذارترین یا قوی ترین منابع خود را فهرست کنید تا شانس خود را برای جلب توجه افزایش دهید. مانند سایر سایت‌های تحت پوشش، Resume Genius پیشنهاد می‌کند که قالب‌بندی صفحه مرجع خود را با پوشش نامه و رزومه خود مطابقت دهید.

این سایت همچنین سه تا چهار مرجع را برای اکثر مشاغل و پنج تا هفت مرجع را برای نقش‌های ارشد که نیاز به بررسی گسترده دارند توصیه می‌کند.

7. Zety

Zety

Zety

Zety توصیه می کند در انتخاب مراجع خود استراتژیک باشید. مانند بسیاری از سایت های دیگر در این مقاله، Zety پیشنهاد می کند که قالب صفحه مرجع خود را با سایر اسنادی که به کارفرمای بالقوه خود ارائه کرده اید، مطابقت داشته باشد.

قبل از ارسال لیست مرجع خود به کارفرمای بالقوه، باید به مراجع خود اطلاع دهید، تا با تماس یا ایمیل مدیر استخدام، آنها غافلگیر نشوند. همچنین هنگام انتخاب مخاطبین خود، افرادی را انتخاب کنید که می توانند به طور مثبت در مورد اخلاق کاری، تجربه و مهارت های شما صحبت کنند.

ایجاد منابع شخصی برای شما

تمام سایت‌های ذکر شده در بالا دارای نمونه‌ها یا قالب‌هایی هستند که می‌توانید به آنها مراجعه یا دانلود کنید. می توانید الگوی مایکروسافت آفیس را برای مراجع برای گزینه های بیشتر نیز دانلود کنید.

اطلاعاتی که در صفحه مرجع خود ارائه می کنید صرف نظر از سایتی که بازدید می کنید یکسان است.

می‌توانید نحوه سفارشی سازی مراجع خود را نیز انتخاب کنید، شما بایستی تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بزرگترین طرفداران خود را با کارفرمایان به اشتراک بگذارید یا مخاطبینی که بیشتر به شغلی که درخواست می‌دهید مربوط می‌شوند.

اگر هنوز تجربه کاری زیادی ندارید، نگران پیدا کردن مراجع نباشید. می‌توانید از اساتید و مربیان خود بخواهید که مرجع شما باشند، و فراموش نکنید که اطلاعات تماس را بررسی و تأیید کنید تا مطمئن شوید که جزئیاتی که به کارفرمایان بالقوه ارائه می‌دهید، به روز هستند و افراد مد نظر شما امکان پاسخگویی از آن طریق را دارند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.