بهترین شغل فریلنسری

7 بهترین شغل فریلنسری و کدام وب سایت ها را جستجو کنید

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین شغل فریلنسری برای دنبال کردن و اینکه از کدام وب سایت ها برای یافتن بهترین لیست ها برای هر نوع شغل استفاده کنید.

به دفتر بروید، ساعت ورود خود را وارد کنید، ساعت‌ها کار کنید، ساعت اتمام کار خود را وارد کنید بیرون بیاید؟ ما هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهیم و 16 درصد از کارگران در سراسر جهان نیز این کار را نمی کنند. ما به لطف بهترین مشاغل آزاد موجود، به جای دنبال کردن مشاغل سنتی، از خانه کار می کنیم.

دلیلی وجود ندارد که شما هم نتوانید به این روش کار کنید. البته آسان نیست. عوارض مالیاتی و راه اندازی یک کسب و کار انفرادی می تواند شما را دچار مشکل کند. اما مزایای خود را دارد! شما رئیس خود هستید، ساعات کاری خود را انجام می دهید و هر روز با کاری که دوست دارید زندگی می کنید.

بنابراین، در اینجا بهترین مشاغل آزاد در حال حاضر وجود دارد، به علاوه ابزارهای جستجوی مرتبط و سایت‌هایی که به شما در یافتن این مشاغل کمک می‌کنند. موفق باشید!

1.بهترین شغل فریلنسری: Web or Mobile Developer توسعه دهنده وب یا موبایل

توسعه وب و توسعه موبایل دو شغل برنامه نویسی هستند که تقاضای بالایی در بازار کار جهانی دارند. جاوا اسکریپت، HTML، پایتون، سی شارپ، جاوا هر زبانی که به آن مسلط باشید، احتمالاً فردی وجود دارد که شما را استخدام کند.

اما به همان اندازه که برنامه نویسی می تواند سودآور باشد، یک چیز را در نظر داشته باشید: کار با غیر برنامه نویسان در پروژه های برنامه نویسی محور (مانند برنامه های وب و موبایل) اغلب خسته کننده است.

از کجا می توان مشاغل فریلنسر توسعه دهنده وب یا موبایل را پیدا کرد

فریلنسر توسعه دهنده وب یا موبایل

فریلنسر توسعه دهنده وب یا موبایل

آیا می خواهید برای یک استارتاپ کار کنید؟ Product Hunt و AngelList دو تا از بهترین تابلوهای شغلی را برای بررسی دارند. اگر می‌خواهید به‌طور ناشناس با بهترین شرکت‌های فناوری همکاری کنید، White Truffle گزینه‌ای است. WordPress Jobs برای موقعیت های توسعه دهنده وردپرس خوب است. وب‌سایت‌های بیشتری وجود دارد، فقط یک جستجوی Google با آن فاصله دارید .

2.بهترین شغل فریلنسری: Transcriptionist رونویسی

انجام رونویسی آسان است اما به خوبی انجام آن ، سخت است. اگر از پدال رونویسی و نرم افزار اختصاصی رونویسی استفاده نکنید، دیوانه خواهید شد. اما با چنین تجهیزاتی و با مهارت تایپ سریع، یکی از بهترین مشاغل آزاد کامپیوتری است.

یک پدال به شما امکان می دهد پخش صدا را با استفاده از پای خود کنترل کنید – پخش، مکث، عقب، جلو بردن سریع – تا دستانتان روی صفحه کلید بمانند. برای نرم افزار، ما Express Scribe Pro پیشرو در صنعت را توصیه می کنیم.

رونویسی عمومی می تواند نرخ متوسطی داشته باشد، اما رونویسی پزشکی و حقوقی می تواند بسیار بیشتر از این را درخواست کند. اگر سابقه ای در زمینه های پزشکی یا حقوقی دارید، ممکن است بخواهید در آنجا تمرکز کنید و از تجربه خود برای نرخ های بهتر استفاده کنید.

از کجا می توان مشاغل رونویسی آزاد را پیدا کرد

مشاغل رونویسی

مشاغل رونویسی

TrancribMe مستلزم قبولی در یک آزمون است، پس از آن، کارها را به محض اینکه در دسترس قرار می گیرند برای شما ارسال می کند که از 15 دلار در هر ساعت صوتی شروع می شود. Quicktate و iDictate سایت های خواهری هستند که هر دو مشاغل رونویسی آزاد را ارائه می دهند که با کلمه پرداخت می شوند. همچنین می توانید پست های رونویسی را در FlexJobs بررسی کنید.

3.بهترین شغل فریلنسری: Photographer عکاس

این روزها عکاسی آزاد موثرترین راه برای کسب درآمد از عکاسی است. بیشتر مشاغل عکاسی پرسود را می توان به صورت انفرادی یا با یک شریک اداره کرد، از جمله عکاسی عروسی، محصول و املاک.

اما عکاسی حرفه ای واقعا سخت است. به خصوص به این دلیل که احتمالاً با مشکلات قانونی پیش بینی نشده برای عکاسان مواجه خواهید شد. سپس، اگر در عکاسی و بازاریابی خود مهارت دارید، می توانید با کار پاره وقت درآمد شش رقمی کسب کنید.

کجا شغل عکاس آزاد را پیدا کنیم

کجا شغل عکاس آزاد را پیدا کنیم

کجا شغل عکاس آزاد را پیدا کنیم

برای عکاسی خبری، مشاغل روزنامه نگاری را بررسی کنید. در غیر این صورت، برای بهترین مشاغل آزاد در عکاسی باید به The Creative Loft مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از رستوران‌های محلی و آژانس‌های املاک دیدن کنید و از آنها بپرسید که آیا علاقه‌مند به بهبود کسب‌وکارشان با عکس‌های بهتر هستند یا خیر.

4.بهترین شغل فریلنسری: Writer or Editor نویسنده و ویرایشگر

نویسندگی از دیرباز یکی از بهترین فرصت های خوداشتغالی بوده است. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنتی فعال است. فراتر از آن، توسعه تخصص شما از طریق تمرین و بازخورد حاصل می شود.

هر کسی می تواند یک نویسنده/ویراستار مستقل شود. با این حال، ، ممکن است لازم باشد در همان ابتدا از بسیاری از موارد (gig) نامطلوب استفاده کنید، در حالی که مهارت های خود را تقویت می کنید، نمونه کارهای خود را ایجاد می کنید، مخاطبین جدید ایجاد می کنید و خود را یک نویسنده/ویراستار قوی نشان می دهید.

کجا می توان شغل آزاد برای نویسندگان و ویراستاران پیدا کرد

شغل آزاد برای نویسندگان و ویراستاران

شغل آزاد برای نویسندگان و ویراستاران

مشاغل آزاد نویسی اولین جایی است که باید به آن نگاه کنید زیرا دارای انواع موقعیت های نویسندگی است: گزارش دهی، کپی رایتینگ، وبلاگ نویسی، ghostwriting(به جای شخص دیگری نوشتن)، نوشتن فنی، و غیره. در شبکه، می توانید با استفاده از LinkedIn Jobs به موفقیت دست پیدا کنید.

5. Web or Graphic Designer طراح وب یا گرافیک

لوگو، تم های وب سایت، اینفوگرافیک ها، پوسترها، بروشورها، جزوات، خبرنامه های ایمیل، ارائه پاورپوینت، طراحی UX… اگر می خواهید یک طراح گرافیک آزاد باشید، امکانات بی پایان است.

اما طراحی فریلنسری می‌تواند استرس‌زا باشد، زیرا شما همیشه سریع‌تر از سایر انواع کارهای فریلنسری به مشتریان خود سر می‌زنید. با این حال، اگر شما واقعاً مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید، ممکن است آنها آماده باشند تا شما را برای تمام کارهای طراحی خود روی نگهدارنده (retainer)نگه دارند!

از کجا می توان مشاغل آزاد و طراح گرافیک را پیدا کرد

از کجا می توان مشاغل آزاد و طراح گرافیک را پیدا کرد

از کجا می توان مشاغل آزاد و طراح گرافیک را پیدا کرد

Behance Jobs می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی گرافیک، تصویرسازی، طراحی وب و طراحی UX باشد. سایر نقاط شروع شامل Fiverr و 99designs هستند، اما باید تلاش کنید تا مشاغلی که ارزش انجام دادن دارند را پیدا کنید. اگر مراقب نباشید، ممکن است در ازای کارتان دستمزد خیلی کمتری دریافت کنید.

6.بهترین شغل فریلنسری: Virtual Assistant دستیار مجازی

یک دستیار مجازی چیزی بیش از یک منشی از راه دور است دامنه وظایف شما به نیازهای مشتری بستگی دارد. و اگر مشتری خوبی پیدا کنید، این می تواند یکی از بهترین مشاغل آزاد در خانه باشد.

وظایف اصلی اداری می تواند شامل تماس تلفنی و حفظ برنامه باشد. کارهای پیشرفته تر ممکن است شامل مدیریت یک وب سایت، هماهنگی تحقیقات عمیق ، ایجاد PDF از منبع اصلی و غیره باشد.

جزئیات یک gig دستیار مجازی خاص در هر آگهی شغلی ذکر خواهد شد (یا حداقل باید ذکر شود).

کجا می توان مشاغل دستیار مجازی را پیدا کرد

کجا می توان مشاغل دستیار مجازی را پیدا کرد

کجا می توان مشاغل دستیار مجازی را پیدا کرد

FancyHands یک سرویس دستیار مجازی است که در آن به ازای هر کاری که انجام می دهید پول دریافت می کنید. شما می‌توانید ساعات کاری خود را تعیین کنید، و مسیر پیشرفت شغلی برای کسانی که می‌خواهند کارهایی فراتر از هر وظیفه انجام دهند وجود دارد. ZipRecruiter و FlexJobs می توانند سرنخ های خوبی برای موقعیت های دستیار مجازی نیز ارائه دهند.

7.بهترین شغل فریلنسری: Voice Actor صدا پیشه

صنعت صداپیشگی رقابتی است: برجسته شدن سخت است، و برای تولید کار با کیفیتی که مشتریان دوست داشته باشند، به مهارت‌ها و تجهیزات نیاز دارید. مگر اینکه از صدای جادویی برخوردار شوید، احتمالاً به آموزش صدا نیز نیاز خواهید داشت.

اما اگر فکر می‌کنید که می‌توانید از آن عبور کنید ، و اگر در مورد تبدیل شدن به یک استعداد برتر جدی هستید، می‌توانید به عنوان یک صداپیشه آزاد زندگی راحتی داشته باشید. انواع صداپیشگی شامل تبلیغات، روایت کتاب صوتی، اطلاعیه های عمومی، فیلم های آموزشی، مواد (متریال) تبلیغاتی و حتی رسانه های سرگرمی مانند انیمیشن و بازی های ویدیویی است.

از کجا شغل صداپیشه آزاد را پیدا کنیم

از کجا شغل صداپیشه آزاد را پیدا کنیم

از کجا شغل صداپیشه آزاد را پیدا کنیم

سه سایت معتبر برای صداپیشگان جدی وجود دارد: Voices، Voice123 و VoiceBunny. استفاده از همه آنها رایگان است، اما Voices و Voice123 نتایج بهتری را در صورت ثبت نام برای برنامه های حساب ممتاز (premium account) آنها ارائه می دهند.

سایر مشاغل آزاد و چند نکته مفید

همچنین می‌توانید به دنبال راه‌های آسان برای کسب درآمد آنلاین با پول جیبی به جای موقعیت‌های شغلی کامل باشید. سایت های نظرسنجی زیادی وجود دارد، و برخی از آنها نیاز به انجام کارهای کوچک معمولی دارند.

در غیر این صورت، به دنبال مشاغل راه دور ابتدایی باشید که نیاز به تجربه کمی دارند. هر شغلی که تصمیم گرفتید دنبال آن بروید، مطمئن شوید که رزومه مناسبی برای آن درست کرده اید. اگر نمیدانید که چگونه به صورت دستی رزومه ایجاد کنید، می‌توانید از یک برنامه رایگان CV یا سرویس آنلاین برای ایجاد یک رزومه زیبا استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. رزیتا گفت:

    کسی میدونه برای نقد از این سایتها باید حساب به نام خودمون باشه یا نه؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      بستگی به قوانین اون سایت داره بعضی سایت ها میزارن و بعضی سایت ها نمیزارن باید با پشتیبانی اون سایت در میون بزارید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT