مدیریت حساب های اجتماعی

معرفی 10تا از بهترین برنامه برای مدیریت حساب های اجتماعی

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر به دنبال افزایش فالوور در رسانه های اجتماعی هستید، مدیریت حساب های خود به آزادسازی زمان و ادامه ارائه محتوای با کیفیت کمک می کند. آیا نگران مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود در چندین پلت فرم هستید؟ این برنامه ها را امتحان کنید. در این مقاله به معرفی 10تا از بهترین برنامه برای مدیریت حساب های اجتماعی می پردازیم.

خرید با پی پال

مدیریت حساب های اجتماعی

با افزایش تعداد پلتفرم های اجتماعی، مدیریت دستی تمام حساب های اجتماعی شما تقریبا غیرممکن شده است. در عین حال دور ماندن از همه آنها گزینه مناسبی نیست.

خرید با ویزا و مستر

خوشبختانه، برخی از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی به صورت رایگان در دسترس هستند. این برنامه‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی را که به شما کمک می‌کنند و زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند، بررسی کنید.

سایت Tailwind

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعال باشید یا می‌خواهید از Pinterest برای نمایش آثار خود در جهان استفاده کنید، Tailwind را انتخاب کنید. این برنامه مدیریت رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی با ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی پست‌ها و داده‌های تحلیلی اولیه کار کنید. با این ابزار می توانید یک پروفایل اینستاگرام و یک پروفایل پینترست را مدیریت کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد هر ماه 20 پست را طراحی و برنامه ریزی کنید. علاوه بر این، می توانید به پنج انجمن Tailwind بپیوندید. اینها گروه هایی از افراد همفکر هستند که می توانید دسترسی و شبکه خود را افزایش دهید. ویژگی‌های دیگری مانند آپلود انبوه، پشتیبانی عکس و ویدیو، لینک سفارشی Smart.bio و غیره را برای ارسال سریع و یکپارچه محتوا ارائه می‌کند.

Download: Tailwind for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

سایت Crowdfire

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

Crowdfire از چهار پلتفرم اجتماعی فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام پشتیبانی می کند. با این حال، می توانید حداکثر سه پروفایل را از یک حساب مدیریت کنید. هر ماه می توانید 10 پست برای هر حساب را از طریق این ابزار برنامه ریزی کنید. می توانید از اندروید، iOS و وب به این برنامه رایگان دسترسی داشته باشید.

Crowdfire به شما امکان می دهد مقالات و تصاویر نامحدودی را برای پست های رسانه های اجتماعی (social media)خود انتخاب کنید. این برنامه همچنین هشتگ‌ها را توصیه می‌کند و پیش‌ نمایش پست‌های سفارشی خودکار را قبل از ارسال محتوا در هر پلتفرم نمایش می‌دهد. جدا از ویژگی های فوق، به مدت یک روز به تجزیه و تحلیل اجتماعی و داده های تجزیه و تحلیل پیشرفته پروفایل های خود دسترسی خواهید داشت.

Download: Crowdfire for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

سایت Friends+Me

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

هدف این برنامه انتشار محتوای شما در زمان مناسب و کمک به افزایش تعامل است. از ارسال محتوا در صفحات فیس بوک، پروفایل های لینکدین، صفحات شرکت لینکدین، توییتر و تامبلر پشتیبانی می کند. با استفاده از این ابزار می توانید در هر دو پلتفرم ذکر شده پست ارسال کنید.

ویژگی برنامه‌ریزی Friends+Me به شما امکان می‌دهد هر ماه پنج پست را برای هر پلتفرم برنامه‌ریزی کنید. می توانید به کاربر دیگری (یکی از اعضای خانواده یا دوست) نیز اجازه دهید از طرف شما پست بگذارد.

می توانید از این ابزار از طریق دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه استفاده کنید، جدای از افزونه مرورگری که برای کروم، سافاری، فایرفاکس و اپرا ارائه می کند که فقط در رایانه شما در دسترس هستند. با پشتیبانی از bit.ly، به شما امکان می دهد URL را نیز کوتاه کنید. علاوه بر این، با این ابزار، پشتیبانی مشتری استاندارد و تسهیلات یکپارچه‌سازی شخص ثالث را با Zapier دریافت می‌کنید.

Download: Friends+Me for Android (Free, in-app purchases available)

سایت Socialoomph

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

اگر می خواهید یک حساب رسانه اجتماعی خود را مدیریت کنید، Socialoomph را امتحان کنید. پلتفرم های پشتیبانی شده آن کانال های Discord، صفحات فیس بوک، پروفایل های توییتر، تابلوهای Pinterest، Subreddits Reddit، پروفایل های LinkedIn، پروفایل های Mastodon و پروفایل های StockTwits هستند. هر یک از اینها را انتخاب کنید و شروع به برنامه ریزی تعداد نامحدودی از پست ها در هر ماه کنید.

با این حال، به شما امکان می دهد هر ساعت سه پست را برنامه ریزی کنید. در حین زمان‌بندی از طریق این ابزار، فقط می‌توانید به ویژگی‌های اساسی پست پلتفرم انتخابی خود دسترسی داشته باشید. اگر مشکل یا سؤالی دارید، می توانید از طرف این ابزار پشتیبانی رایگان دریافت کنید.

سایت Buffer

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

بافر به یک نام رایج در میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. این به شما امکان می دهد سه پروفایل از موارد زیر را مدیریت کنید: صفحات و گروه های فیس بوک، پروفایل های توییتر، پروفایل ها و صفحات لینکدین، تابلوهای Pinterest و اینستاگرام (فقط پروفایل های تجاری.)هر ماه می توانید 10 پست در هر کانال اجتماعی ایجاد و برنامه ریزی کنید.

همچنین امکان تنظیم بازه های زمانی برای انتشار محتوا در طول هر هفته وجود دارد. با Buffer، با بیش از 30 برنامه شخص ثالث، از جمله Zapier، Pocket، IFTTT، Quuu و Feedly یکپارچه می شوید. علاوه بر برنامه های کاربردی برای گوشی های هوشمند iOS و اندروید، می توانید از طریق افزونه مرورگر وب خود به این ابزار دسترسی داشته باشید.

Download: Buffer for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

سایت IFTTT

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

آیا ادغام چندین اکانت رسانه های اجتماعی خود و ایجاد هماهنگی در کارکرد آنها عالی نیست؟ IFTTT با ویژگی های خود این امکان را فراهم می کند که پست های خود را در پلتفرم های مختلف اجتماعی یکسان کنید. جدا از خودکارسازی وظایف رسانه های اجتماعی، مطمئن می شود که آنها به خوبی کار می کنند.

با استفاده از این ابزار می توانید سه اپلت (applet)برای خود بسازید و اپلت های (applet) نامحدود را فعال کنید. شما این فرصت را دارید که دستورات خود را برای اتصال برنامه های مختلف ایجاد کنید.

بنابراین، اقدامات به طور خودکار در هنگام فعال شدن انجام می شود. به عنوان مثال، می‌توانید تنظیماتی را فعال کنید که به محض ارسال آن در فیس‌ بوک، یک تصویر را توییت کند یا آن تصویر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

Download: IFTTT for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

سایت Later

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

چه با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تازه کار کرده باشید، چه مدتی از آنها استفاده کرده باشید، Later در هر دو مورد مناسب است. از اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، Tiktok، LinkedIn و Pinterest پشتیبانی می کند. با این برنامه می توانید در ماه 30 پست در هر یک از این پلتفرم ها را برنامه ریزی کنید.

جدا از ارائه دسترسی به تصاویر استوک با کیفیت بالا، یک کتابخانه رسانه ارائه می دهد. در اینجا، می‌توانید تعداد نامحدودی عکس و ویدیو را برای ارسال در حساب‌های اجتماعی خود آپلود و ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و متن‌های دیگر را در اینجا برنامه‌ریزی و ذخیره کنید. همچنین دارای ویژگی هایی مانند برنامه ریز اینستاگرام بصری، افزونه کروم، Linkin.bio برای TikTok و غیره است.

Download: Later for Android | iOS (Free, in-app purchases available)

سایت Followerwonk

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

اگر Twitterati نام مستعار شماست، از این ابزار برای اتصال حساب توییتر خود و شروع به مدیریت آن استفاده کنید. علاوه بر نمایش تمام فالوورهای شما و مکان آنها، به شما امکان می دهد از زمانی که فالوورهای شما بیشتر فعال هستند مطلع شوید. بنابراین، بهترین زمان برای رسیدگی به توییت برای دستیابی به اکثر فالوورهای خود را می شناسید.

این برنامه همچنین شما را از رتبه بندی Social Authority در پروفایل توییتر خود مطلع می کند. می توانید روزانه 50 پروفایل توییتر را جستجو کنید. با هر جستجو، 100 نتیجه خواهید داشت.

با استفاده از این اپلیکیشن می توان پروفایل های توییتر را که تا ۲۵۰۰۰ فالوور دارند، آنالیز کرد. هر روز می توانید 20 پروفایل را تجزیه و تحلیل کنید.

سایت Planoly

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

این ابزار پیچیده برای مدیریت کانال های اجتماعی از یک پروفایل اینستاگرام و یک پروفایل پینترست پشتیبانی می کند. هر ماه می توانید 30 پست در هر دو حساب اضافه کنید. با این حال، فقط از آپلود تصاویر در سیستم عامل های اجتماعی پشتیبانی می کند.

می‌توانید مستقیماً به نظرات پنج پست جدید اینستاگرام از داشبورد برنامه پاسخ دهید. هدایت ترافیک به وبلاگ یا وب سایت شما از اینستاگرام نیز با Linkit امکان پذیر است ابزار رایگان Planoly برای ایجاد یک گالری قابل کلیک متشکل از چند پست انتخابی اینستاگرام می باشد.

این ابزار به شما امکان می دهد تا داده های اصلی تجزیه و تحلیل حساب های پینترست و اینستاگرام را در اختیار داشته باشید. بنابراین، ردیابی معیارهای رسانه های اجتماعی در هر دوره ای که انتخاب می کنید بسیار آسان می شود.

سایت Sparkotoro

مدیریت حساب های اجتماعی

مدیریت حساب های اجتماعی

Sparkotoro اساسا یک ابزار تحقیقاتی است که می‌توانید از آن برای دانستن هشتگ‌ها، عبارات و بینش مخاطبان استفاده کنید. یک عبارت را در این ابزار جستجو کنید، تعداد مخاطب آن عبارت، وب‌سایت‌های پربازدید و حساب‌های اجتماعی مخاطبان، کانال‌های یوتیوب و پادکست‌هایی که مخاطب دنبال می‌کند و غیره را به شما نشان می‌دهد.

همچنین می‌توانید پرکاربردترین کلمات/عبارات را در محتوا یا بیو اینفلوئنسرهای محبوب بیاموزید. پنج جستجوی ماهانه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

مدیریت حضور شما در رسانه های اجتماعی را آسان می کند

هر ابزار رایگانی که برای مدیریت حساب های اجتماعی فهرست کرده ایم دارای ویژگی های مختلفی است. آنها را امتحان کنید تا مناسب ترین موردی را که برای استراتژی رسانه های اجتماعی شما مناسب است، بیابید.

در کنار این برنامه‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی، استفاده از ابزارهای رایگان دیگر برای بهبود ظاهر محتوای بصری‌تان، مانند پلت ‌فرم‌های طراحی گرافیک، نیز ارزشمند است. با ادغام چندین برنامه و پلتفرم، می توانید حضور خود در رسانه های اجتماعی را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT