بیت کوین ۴۰ هزار دلاری و دومین تلاش برای شکستن این مقاوت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین پس از 6 هفته تلاش توانست رکورد قیمتی اخیر را بزند و در دو روز گذشته شاهد رشد 34.13 درصدی آن هستیم. در 6 هفته اخیر این ارز در نواحی 30 تا 36 هزار دلار نوسانات زیادی داشته است. همچنین بازگشت بیت کوین به ناحیه 39.000 دلار باعث ایجاد حاشیه هایی از جمله بی ثباتی آن شد اما به عنوان اصلی ترین ارز در کوتاهترین بازه زمانی توانست ارزش خود را پس بگیرد. در این خبر به بررسی بیت کوین ۴۰ هزار دلاری و دومین تلاش برای شکستن این مقاوت می پردازیم.

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

آخرین روند نزولی بیت کوین از تاریخ 15 ژانویه آغاز شد و به مدت دو هفته ادامه داشت و این دومین باری است که بیت کوین تلاش میکند مقاومت 40 هزار دلاری را بشکند.

براساس داده های سایت کوین تلگراف و تریدینگ ویو در تاریخ 21 جولای شاهد نشانه هایی از آغاز روند صعودی جفت ارز BTC/USD بودیم که منجر به افزایش رشد این ارز تنها در هفت روز شد.

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

بیت کوین ۴۰ هزار دلاری

افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند بر این باورند که افزایش مشارکت بانک ها نسبت به پذیرش ارزهای دیجیتال و افرادی مانند ایلان ماسک و مایکل سیلور تاثیر چشمگیری در افزایش قیمت بیت کوین داشته اند. علاوه بر ان شایعات سایت امازون مربوط به پذیرفتن بیت کوین به عنوان روش پرداخت یکی از عوامل رشد قیمت این ارز بود، اگرچه پس از مدتی شایعات توسط این غول فناوری تکذیب شد.

در حالی که شاخص های قیمت فعلی نشان میدهد که این ارز به حمایت مداوم خود در نواحی 30 تا 40 هزار دلار پایبند است، اما BTC  هنوز تغییرات مثبت قابل توجهی برای بازگشت به ناحیه درخشان قبلی یعنی 60 هزار دلار را نداشته است.

بررسی داده ها نشان میدهد که وضعیت فعلی بیت کوین مطلوب است و حمایت 30 هزار دلاری شکسته نمیشود. در زمان نگارش این مقاله بیت کوین به قیمت 40.700 دلار نزدیک میشود.

پیش بینی هایی مبنی بر اصلاح قیمت بیت کوین پیش از ادامه روند فعلی وجود دارد چرا که اغلب معامله گران معتقدند که در چند هفته آینده بیت کوین قیمت 45 هزار دلار را تجربه خواهد کرد. در نظرسنجی های اخیر که توسط CNBC  انجام شده است، استراتژی 44 درصد از مدیران و سهامداران بر این است که قیمت بیت کوین به کمتر از 30 هزار دلار کاهش میابد. از طرفی 56 درصد دیگر سرمایه گذاران معتقدند این ارز چشم انداز صعودی خود را ادامه میدهد و همچنین 6 درصد از آنها امیدوارند که قیمت بیت کوین به 60 هزار دلار که نزدیک به اوج قیمت تاریخی یعنی 65 هزار دلار است، برسد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT