صرافی FTX

ثبت بزرگترین حجم ورودی تک ساعته بیت کوین در سال گذشته توسط صرافی FTX

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرافی FTX افزایش ذخیره بیت کوین و بزرگترین ورودی تک ساعته خالص Bitcoin خود در یک سال گذشته را به ثبت رساند.
صرافی محبوب کریپتو، صرافی FTX, به تازگی حرکت های خوبی در ارتباط با بیت کوین را شاهد بوده است.

صرافی FTX

صرافی FTX

بدین ترتیب، چند ساعت پیش، یک ورودی خالص معادل 10.32125 هزار BTC اینجا به ثبت رسیده است.

بزرگترین حجم ورودی بیت کوین توسط صرافی FTX

این رویداد، بزرگترین ورودی خالص تک ساعته برای پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال در یک سال گذشته بوده است. از طرفی دیگر، ذخیره Bitcoin در این صرافی به 35.32991 هزار واحد BTC کاهش یافته است

صرافی FTX

صرافی FTX

لازم به ذکر است که صرافی FTX, اخیراً حداکثر اهرم معاملات خود را به 20x محدود کرد و به یکی از پیشگامان در این محدوده تبدیل شد.

جامعه ارزهای دیجیتال نسبت به این بیانیه، واکنش مثبتی نشان دادند، چراکه اهرم بالا، خطرات بیشتری را برای کاربران به همراه دارد.

اما برخی مصرف کنندگان هنوز معتقدند که حتی محدوده 20x، اهرم بالایی تلقی می شود و بر این باورند که محدودیت ها باید حتی بیشتر پایین آورده شود.

ضمن این که در آخرین ساعات دوشنبه، قیمت بیت کوین با 17 درصد افزایش بالاخره برای اولین بار پس از اواخر خرداد ماه، به سطح 40,000 دلار رسید. اما در صبح روز سه شنبه، نرخ BTC تا بیش از 3000 دلار سقوط کرد.

برترین ارز دیجیتال بازار کریپتو که هفته قبل به زیر 30,000 دلار رسیده بود. اکنون برای ششمین روز پياپي، از خود رشد قیمت به جای گذاشته است.

دلایل افزایش نرخ بیت کوین 

تحلیلگرهای دارایی های دیجیتال، تا حدی افزایش نرخ فعلی را به نوسان کوتاه مدت نسبت دادند. تریدر هایی که از قبل بر روی کاهش های آتی حساب باز کرده اند، سعی کردند از پوزیشن های خود خارج شوند، در حالی که سایرین به دلیل پوشاندن ضررهای احتمالی، به لیکویید کردن پرداختند.

ضمن اینکه در سال 2021، بیت کوین بازده 38 درصدی از خود به جای گذاشت. افزایشی بیش از دو برابر (تا 18 درصد) بر روی شاخص ‌S&P 500

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. سعید گفت:

    عکس تیم tsm بازی league of legends ؟!!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT