تحلیل ارز گالا (GALA)

تحلیل ارز گالا (GALA) | پیش بینی قیمت ارز گالا (GALA)

زمان مطالعه 2 دقیقه

گالا در تمام ماه دسامبر سطح حمایت 0.432 دلاری را حفظ کرده بود، حتی اگر شاهد جهش ضعیف‌ و ضعیف‌تر از سطح حمایت بود. خریداران سرانجام در اوایل ژانویه تسلیم شدند و فشار فروش بار دیگر تشدید شد. نمودارها نشان دهنده چشم انداز نزولی قوی برای ارز گالا (GALA) بود. در این خبر به تحلیل ارز گالا (GALA) می پردازیم.

تحلیل ارز گالا (GALA)

در بازار رمز ارز ها غیرمعمول نیست که آلتکوین ها پس از رشد قابل توجه اصلاح های قابل توجهی را نیز تجربه کنند. برخی از ارز ها همچنان در بازار قوی باقی می مانند و چند هفته قبل از بهبودی قیمت و رشد مجدد تثبیت می شوند. آیا گالا می تواند یکی از این ارزها باشد؟ ادغام احتمالی کجاست و در چه سطح قیمتی انجام می شود؟

تحلیل نمودار یک روزه گالا

حرکت از 0.841 دلار به 0.37 دلار برای ترسیم سطوح اصلاح و گسترش فیبوناچی (سفید) در نمودار این رمز ارز استفاده شده است. در کنار این سطوح، سطح کلیدی حمایت 0.432 دلار شناسایی شد، سطحی که خریداران با افزایش فشار خرید ارز گالا در ماه دسامبر از آن دفاع کرده بودند.

تحلیل ارز گالا (GALA)

تحلیل ارز گالا (GALA)

در زمان نگارش این مقاله، قیمت مقداری نقدینگی در منطقه 0.37 دلاری (جعبه قرمز) پیدا کرده است، پایین‌ترین سطح دسامبر که خریداران امیدوار به واکنش صعودی از این سطح بودند. چرا گه منطقه ای بود که قیمت از اواخر نوامبر با سیدن به آن به شدت افزایش یافت. با این حال، خریداران خسته شده بودند و قیمت مستقیماً از این منطقه عبور کرد و به پایین‌ترین سطح 0.308 دلار رسید. نمودار مجدداً این منطقه را آزمایش کرد و چرخش آن از تقاضا به عرضه را تأیید کرد.

منطقه دیگری از تقاضا در 0.24 دلار (جعبه فیروزه ای) مشاهده شد. این منطقه همچنین با سطح گسترش فیبوناچی 27.2% در 0.241 دلار تلاقی داشت.

پس از شکست گاو ها در حفظ 0.37 دلار، این احتمال وجود دارد که در چند روز یا هفته آینده، GALA برای آزمایش منطقه 0.241 دلار کاهش یابد.

اندیکاتور GALA

تحلیل ارز گالا (GALA)

تحلیل ارز گالا (GALA)

شاخص قدرت نسبی RSI در نمودار 12 ساعته از سطح 44 رد شد و در زمان نگارش این خبر زیر 40 بوده است. در گذشته، RSI زیر 40 به طور کلی فشار نزولی شدیدی را بر GALA داشت. شاخص آرون (Aroon) نیز طی دو هفته گذشته روند نزولی قوی را نشان داد.

اسیلاتور موج الیوت بر اساس تفاوت بین میانگین متحرک ساده  5 و 35 دوره ای محاسبه شده است و در بازه های زمانی بالاتر، واگرایی در این اندیکاتور و قیمت می تواند نشان دهنده معکوس شدن روند باشد.

بنابراین، اگر شاخص موج الیوت EWO در هفته‌های آتی صعودی باشد و کف های بالاتری ایجاد کند و GALA در منطقه 0.24 دلار یا نزدیک به آن باشد (کف های بالاتر در شاخص اما کف های پایین‌تر در قیمت، واگرایی صعودی)، احتمالاً نشان‌دهنده‌ی این خواهد بود که خریداران وضعیت را تحت کنترل خواهند گرفت و روند معکوس می شود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT