نقد درآمد از Gumroad

نقد درآمد از Gumroad | معرفی سایت گوم رود (Gumroad) | فروش محصول در Gumroad

زمان مطالعه 4 دقیقه

در سال 2011 Sahil Lavingia طراح Pinterest، با مشکلی مواجه شد. فروش مستقیم آیکون ها به مشتریان کار دشواری بود. Sahil راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کرد. تنها چیزی که او نیاز داشت یک لینک بود که مشتریانش بتوانند برای تکمیل معامله از آن استفاده کنند. در واقع نیازی به ساخت یک فروشگاه یا وب سایت کامل نبود. در آخر هفته همان روز Gumroad راه اندازی شد. می‌توان گفت که یک سازنده این بازار را برای سازندگان ایجاد کرد. در این مقاله به معرفی سایت گوم رود و نقد درآمد از Gumroad می پردازیم.

نقد درآمد از Gumroad

Gumroad پلتفرمی است که تقریباً هر کسی می تواند هر چیزی را در آن برای فروش قرار دهد. فرایند فروش کالا در این پلتفرم نسبت به سایر پلتفرم های فروش آنلاین راحت تر است و پیچیدگی ندارد.

برای نقد درآمد ارزی خود می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بهره مند شوید.

تا به امروز بیش از 98994 نفر محصولات خود را در مجموع بیش از 536 میلیون دلار از طریق این بازار آنلاین فروخته اند. افراد در دسته و گروه های مختلفی از آموزش گرفته تا موسیقی، ورزش و نمایش های کمدی در این پلتفرم فعالیت دارند. حتی علاقه مندان به رقص و تئاتر نیز در Gumroad حضور دارند.

فروش محصولات در Gumroad

نقد درآمد از Gumroad

نقد درآمد از Gumroad

هنگام تنظیم صفحه فروش خود در Gumroad محصولات قابل دانلود را نیز در نظر بگیرید. برای مثال برنامه‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، ویدیو، گرافیک‌ها، موسیقی، طرح‌ها و موارد قابل چاپ را میتوانید به صورت فایل های قابل دانلود بفروشید. در این پلتفرم الگوهای خیاطی، الگوهای طراحی وسایل DIY، طراحی های دیجیتال و قابل چاپ، آیکون های مختلف را خواهید یافت که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

علاوه بر محصولات دیجیتالی و قابل دانلود می‌توانید محصولات فیزیکی را در Gumroad بفروشید و این سایت را جایگزینی به جای بازار Etsy برای فروش محصولات خود کنید.

چه کسانی می توانند محصولات خود را در Gumroad بفروشند؟

نقد درآمد از Gumroad

نقد درآمد از Gumroad

این سایت می گوید، “اگر می توانید چیزهایی بسازید، می توانید آن ها را در Gumroad بفروشید.” تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این سایت ثبت نام کنید و در عرض چند دقیقه می توانید شروع به فروش محصولات خود کنید. برای ایجاد صفحه فرود خود نیازی به داشتن مهارت های طراحی ندارید. بنابراین تقریباً هر کسی می تواند به Gumroad بپیوندد. ( البته در پروسه پرداخت در برخی از کشورها محدودیت وجود دارد.)

در حال حاضر سازندگان در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و بریتانیا می توانند از پرداخت مستقیم بانکی بهره مند شوند. علاوه بر این هر کشوری که به پی پال دسترسی دارد، می توانند از این سایت استفاده کنند. این پلتفرم یک مدل قیمت گذاری Tiered نیز ارائه میدهد. با Gumroad میتوانید صفحه فرود خود را سفارشی کنید و محصولات خود را بدون هیچ هزینه ای برای فروش قرار دهید. شما فقط در صورت کسب درآمد مبلغی کمی را به عنوان کارمزد به سایت می پردازید.

این سایت 9 درصد از اولین فروش شما را می گیرد. با افزایش میزان فروش و درآمد، این عدد با 1000 دلار به 7 درصد، با 10000 دلار به 5 درصد، با 10000 دلار به 3 درصد و با 1 میلیون دلار به 2.9 درصد کاهش می یابد. تا به حال شش کاربر سایت به درآمد یک میلیون دلار رسیده اند.

منابع آموزشی Gumroad 

نقد درآمد از Gumroad

نقد درآمد از Gumroad

مانند هر بازار آنلاین دیگری، برای تبلیغ محصول خود در خارج از پلتفرم باید کارهایی انجام دهید. Gumroad نکات زیادی در مورد نحوه انجام این کار به شما آموزش می دهد. همچنین ابزارهای مختلفی را برای کمک به شما در ایجاد مخاطب و تولید محتوا ارائه میدهد. 

Gumroad منابع آموزشی را در اختیار افراد تازه کار قرار میدهد تا کار خود را شروع کنند. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، Gumroad محصولات رقیب شما را به عنوان “ you may also like ” در انتهای لیست شما قرار نمی دهد. صفحه شما فقط در مورد محصولات شما است.

 مزایای استفاده از Gumroad 

Gumroad مانند StoreEnvy  یک راه آسان برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات است. شما می توانید صفحه فرود خود را به هر شکلی که می خواهید شخصی سازی کنید و در بین رقبا متمایز شوید.  Gumroad همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از کد اسنیپت ها (Code snippets)، فرم فالو را از صفحه خود در یک وب سایت یا وبلاگ موجود جاسازی کنید. این کار به شما در جذب مشتری بیشتر کمک میکند.

گزینه های فهرست بندی و پرداخت نیز به شما در کنترل و مدیریت فروش محصولات کمک میکند. با Gumroad می توانید یک لیست با چندین نسخه از یک محصول با قیمت های مختلف ایجاد کنید. می توانید به مشتریان خود این امکان را بدهید هر چقدر میخواهند بپردازند یا یک کد تخفیف به آنها پیشنهاد دهید. این پلتفرم از چندین ارز پیشتیبانی میکند.

Gumroad چه چیزی را به مشتریان شما ارائه می دهد؟

مشتریان میتوانند به راحتی محصولات قابل دانلود را در عرض چند ثانیه خریداری و دانلود کنند. پس از خرید، این پلتفرم کتابخانه ای را برای مشتریانی که اکانت دارند ایجاد میکنند. به این ترتیب مشتریان مجدد محصول را به راحتی پیدا کرده و دانلود میکنند. Gumroad گزینه های اشتراکی مختلفی ( ماهانه، سه ماهه، دوسالانه یا سالانه) را به مشتریان ارائه میدهد. 

آیا Gumroad برای شما مناسب است؟

اگرچه Gumroad به اندازه رقیب خود، Etsy شناخته شده نیست، اما یک بازار آنلاین خوب برای محصولات قابل دانلود است. این پلتفرم توسط سازندگان برای سازندگان ساخته شده است. انواع مختلف محصولات را میتوانید در Gumroad بفروشید و ویژگی های مختلفی از جمله فهرست‌بندی، آنالیز صفحه، سفارشی‌سازی صفحه و دسترسی به مخاطبان را ارائه میدهد.

چه مبتدی باشید و چه حرفه ای، این پلتفرم ابزارها و نکات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند از رقبای خود متمایز شوید. فرایند پرداخت نیز برای مشتریان بسیار راحت است.

به لطف اینترنت، گزینه‌های زیادی برای فروش محصولات خود در سراسر جهان دارید و پلتفرمی مانند Gumroad شاید چیزی باشد که برای شروع یا ادامه کار به آن نیاز دارید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT