ساخت-portfolio

ساخت Portfolio | ساخت سایت | ساخت سایت بدون نیاز به کد نویسی

زمان مطالعه 7 دقیقه

کدام سازنده وبسایت بهترین خدمات را ارائه میکند؟ در این مقاله بهترین سازندگان رایگان وبسایت و ساخت Portfolio را معرفی میکنیم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید!

ساخت portfolio

همه ما مهارت یا منابع لازم برای ایجاد یک وبسایت کامل را نداریم. اینجاست که این وبسایت ‌های نمونه کار رایگان و مفید وارد می‌شوند. در اینجا چهار مورد از بهترین سازندگان نمونه کارهای آنلاین وجود دارد که به شما کمک می‌کنند کار خود را به نمایش بگذارید.

سایت Wix

ساخت Portfolio

ساخت Portfolio

Wix یک سازنده وبسایت رایگان است که امکان ویرایش جزئیات کوچک سایت را به شما میدهد. Wix برای سفارشی کردن طرح‌ بندی ‌ها بر اساس اولویت ‌های دقیق برای کسانی که می‌خواهند نمونه کار آنلاین داشته باشند، عالی است.

مزایا:

یکی از بهترین ویژگی های Wix این است که این سرویس دارای یک برنامه جامع و رایگان است. این بدان معناست که از اکثر ویژگی‌ ها محروم نیستید یا برای ارتقا به یک طرح پولی تحت فشار قرار نمی‌گیرید.

وقتی نوبت به ساختن یک نمونه کار آنلاین رایگان می‌رسد، ابزار ADI Wix می‌تواند یک وبسایت پیش ‌نویس برای شما ایجاد کند. شما به چند سوال ساده پاسخ می دهید، پس از آن Wix انواع قالب های تولید شده را برای انتخاب پیشنهاد می دهد.

البته، شما می توانید به صورت دستی تم ها را مرور کنید تا تصمیم بگیرید که کدام قالب برای شما مناسب تر است. از دیگر ویژگی های آن می توان به امکان افزودن اپلیکیشن ها و افزونه ها به سایت به صورت رایگان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای اصلی Wix ویرایشگر بصری آن است. این سرویس به شما امکان می دهد عناصر خاصی از سایت خود را با قابلیت کشیدن و رها کردن و ابزارهای تغییر اندازه ویرایش کنید. این ویژگی ها برای تغییر اندازه عناصر صفحه عالی هستند. Wix این انعطاف ‌پذیری را به شما می‌دهد که گاهی اوقات سایر ویرایشگر های وب فاقد آن هستند.

وقتی صحبت از بهینه‌ سازی موبایل می‌شود، Wix یک ویرایشگر اختصاصی تلفن همراه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند وبسایت خود را برای تلفن همراه هم تنظیم کنید. به این معنی است که می‌توانید هر عنصری را که به خوبی به تغییر اندازه پاسخ نمی‌دهند ویرایش کنید، در عین حال که ویژگی‌ های کاربر پسند موبایل مانند دکمه‌ های ناوبری را اضافه کنید.

ویژگی های SEO Wix نیز برجسته است. Wix شما را از طریق چک لیستی راهنمایی می کند تا یک برنامه سئو شخصی برای سایت خود ایجاد کنید. این ویژگی به شما کمک می کند مطمئن شوید که موتور های جستجو به درستی سایت شما را ایندکس می کنند.

معایب:

Wix مزایای زیادی دارد، اما معایبی نیز دارد. یک اشکال بزرگ این است که وقتی یک قالب را انتخاب کردید و یک سایت Wix با آن ایجاد کردید، نمی توانید قالب دیگری را انتخاب کنید. اگر می خواهید همان اطلاعات را در یک موضوع متفاوت قرار دهید، باید سایت خود را حذف کنید و دوباره شروع کنید. البته، شما فقط می توانید سایت فعلی خود را ویرایش کنید.

ابزارهای ویرایش دقیق یک مزیت به حساب می آیند، اما ویرایش عناصر یک به یک زمان بر هستند. Wix لزوماً یک پلتفرم خوب برای افرادی نیست که می خواهند نمونه کارها را تنها در چند دقیقه تکمیل کنند.

در نهایت، URL های تولید شده به عنوان بخشی از طرح رایگان می توانند بیش از حد پیچیده باشند. URL شما شامل نام کاربری، دامنه Wix و نام وبسایت شما (username.wix.com/yourwebsitename) است.

ساخت سایت با MoonFruit

ساخت Portfolio

ساخت Portfolio

Moonfruit یک سازنده وبسایت است که می توانید از آن برای ایجاد وبسایت های نمونه کار شخصی استفاده کنید. مضامین موجود در صفحه اصلی Moonfruit برای استفاده و ساخت رایگان هستند، اما می توانید یک نسخه پولی دارای ویژگی های بیشتر را نیز انتخاب کنید. اگر می خواهید یک صفحه بصری مناسب برای عکاسان، طراحان و دیگر خلاقیت های بصری داشته باشید MoonFruit برایتان مفید خواهد بود.

مزایا:

با Moonfruit، می توانید انتخاب کنید که از قالب های قابل تنظیم استفاده کنید یا یک وبسایت را به طور کامل از ابتدا راه اندازی کنید. بنابراین، اگر شما یک مشکل پسند هستید، می توانید وبسایت خود را بدون نیاز به دانش فنی بسازید.

وقتی نوبت به ویرایش می رسد، می توانید عناصر خاصی را برای افزودن یا جایگزینی انتخاب کنید. شما می توانید هر عنصر را به صورت جداگانه از رنگ های متن، فاصله، پس زمینه و موارد دیگر ویرایش کنید.

معایب:

بدون ایجاد یک نمایه، ممکن است هرگز متوجه نشوید که یک طرح رایگان وجود دارد. اگر یک نمایه در سایت ایجاد کنید، خواهید دید که پس از شروع آزمایشی رایگان، می توانید انتخاب کنید که در طرح رایگان Moonfruit باقی بمانید.

با این حال، با هر دو نسخه پولی و رایگان این سرویس، تعداد محدودی الگو برای انتخاب وجود دارد. این عدم تنوع به این معنی است که پیدا کردن موردی که مناسب شما باشد دشوار است.

وقتی صحبت از سفارشی ‌سازی به میان می‌آید، تشخیص ابزارهای ویرایش سایت در ابتدا مخصوصا برای مبتدیان می‌تواند کمی گیج‌ کننده باشد.

در نهایت، برای به دست آوردن یک سایت امن با پروتکل HTTPS، باید به یک دامنه سفارشی ارتقا دهید. این بدان معناست که کاربرانی که در طرح رایگان هستند، توسط مرورگر هایی مانند کروم، سایت آنها را به عنوان غیر ایمن پرچم گذاری می کنند.

ساخت سایت با Wordpress

ساخت Portfolio

ساخت Portfolio

WordPress.com یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای وبلاگ نویسی است. اما WordPress فقط برای مشاغل و وبلاگ ها نیست. این سازنده وبسایت به شما اجازه می دهد تا نمونه کارهای آنلاین و رایگان نیز ایجاد کنید.

مزایا:

اگر می خواهید نمونه کار شما شامل مطالبی مانند پست های وبلاگ و به روز رسانی اخبار باشد، ابزارهای مدیریت محتوای WordPress برای این کار عالی هستند. WordPress دارای یک داشبورد مرکزی است که از طریق آن می توانید سایت خود را کنترل کنید.

اما یک مزیت بزرگ دیگر این است که می توانید موضوع خود را به دلخواه تغییر دهید، بدون اینکه محتوای سایت خود را از دست بدهید. تمام محتوا و داده‌ های شما در آنجا باقی می‌مانند، فقط باید کمی آنها را سازماندهی کنید تا با ویژگی‌ های موضوع جدیدتان مطابقت داشته باشند.

همچنین می‌توانید ویجت‌ هایی اضافه کنید که به فید توییتر، صفحات رسانه ‌های اجتماعی و سایر سایت ‌ها پیوند دارند.

وبسایت بعد از ایجاد نمونه کارهای رایگان، تجزیه و تحلیلی در مورد بازدید از سایت ارائه می دهد. این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید خوانندگان شما به چه چیزهایی علاقمند هستند و نمونه کارها چه نوع ترافیکی دریافت می کند.

معایب:

اشکال اصلی استفاده از WordPress این است که تعداد زیادی از ویژگی ها تنها در نسخه های مختلف پولی در دسترس هستند. WordPress کاربران را مجبور می‌کند که اغلب به ‌روزرسانی کنند. بنابراین حتی اگر برنامه پولی دارید، WordPress مدام از شما می‌خواهد که به سطح بعدی ارتقا دهید. این سرویس همچنین ابزارهای مفید خاصی را در پشت اشتراک های مختلف قفل می کند، مانند بهینه سازی SEO، Google Analytics و افزونه ها.

علاوه بر این، حتی اگر یک طرح پولی را انتخاب کنید و به تم ‌های ممتاز دسترسی داشته باشید، سازنده تم تعیین می‌کند که چند عنصر از تم را می‌توانید تغییر دهید (مگر اینکه خودتان عناصر CSS را اضافه کنید). شما نمی توانید فقط عنصری را که می خواهید تغییر دهید یا جایگزین کنید. شما باید در چارچوب محدودیت های ویرایش های مجاز توسط سازنده تم کار کنید.

پیدا کردن سایت برای کسانی که قبلا از CMS استفاده نکرده اند می تواند چالش برانگیز باشد. پیدا کردن تم مناسب نیز می تواند یک امر مهم و قابل قبول باشد زیرا این سایت به فرمت های مختلف وبسایت پاسخ می دهد.

ساخت portfolio با IMCreator

ساخت Portfolio

ساخت Portfolio

IMCreator یک وبسایت ایجاد پورتفولیو بصری است که فرمت های مختلفی از جمله صفحات کسب و کار، نمونه کارهای هنرمندان و ویترین محصولات را ارائه می دهد. این سایت شامل پلن های رایگان و پولی است. با این حال، شما باید برای پلن رایگان، مجوز دریافت کنید.

اگر توسعه دهندگان به شما مجوز اعطا نکنند، همچنان می توانید وبسایت خود را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید، اما با URL تولید شده توسط IMCreator. می توانید بلافاصله پس از ثبت نام شروع به ساخت آن کنید.

مزایا:

ویرایشگر وبسایت IMCreator فوق العاده بصری است و به شما امکان می دهد عناصر را به راحتی ویرایش، تغییر اندازه و جایگزین کنید. حتی وقتی صحبت از ویژگی‌ های پیچیده ‌تر مانند انیمیشن‌ های پیمایشی می‌شود، IMCreator این گزینه ‌ها را در قالبی جذاب و قابل فهم ارائه می‌کند.

چندین عنصر مفید نیز وجود دارد که می توانید به صفحه خود اضافه کنید، از جمله نمایش اسلاید، پنجره های بازشو و ویدیو های جاسازی شده.

استفاده از IMCreator به قدری آسان است که حتی کسی که اطلاعات زیادی در مورد ساخت یک وبسایت ندارد، می تواند به سرعت یک نمونه کار بسازد. هر تم مملو از محتوای نمونه است که می‌توانید جایگزین، ویرایش، تنظیم مجدد یا حذف کنید.

معایب:

نسخه رایگان IMCreator دارای URL تا حدودی غیر جذاب است. بسیاری از سازندگان دیگر به شما یک نام زیر دامنه می دهند (به عنوان مثال https://yourname.wordpress.com)، اما IMCreator برخی زمینه های اضافی را اضافه می کند که از حرفه ای بودن سایت شما می کاهد.

اگرچه افزودن بخش ها آسان است، با این حال افزودن عناصر در بخش های موجود گاهی اوقات می تواند گیج کننده باشد. به جای ارائه یک دکمه بازشو هنگام افزودن یک بخش، باید منوی تنظیمات بخش را برای افزودن موارد جداگانه باز کنید.

با این حال، زمانی که کمی وقت داشته باشید تا ویژگی های فردی را دریابید، تجربه نسبتاً مطلوبی خواهید داشت.

کار خود را با یک وب سایت نمونه کار جدید نشان دهید.

اگر هیچ یک از این موارد آنچه شما نیاز دارید را ارائه نمی دهد، بهتر است نمونه کارها آنلاین کار کمی بیشتر است، اما سطح انعطاف پذیری و شخصی سازی اضافه شده می تواند تفاوت را ایجاد کند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT