اصلاح بازار ارزهای دیجیتال

اصلاح بازار ارزهای دیجیتال | سود دهی 80 درصدی MATIC, ETH و BAT

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمز ارزهای MATIC, BAT و ETH با وجود این که بازار کریپتو همچنان در حال اصلاح میباشد، 80 درصد سوددهی را به همراه داشته اند. در این مقاله به بررسی اصلاح بازار ارزهای دیجیتال می پردازیم.

اصلاح بازار ارزهای دیجیتال

با این که قیمت ارزهای دیجیتال در سطح گسترده ای از بازار تا 20 درصد کاهش را شاهد می باشند، برخی آلتکوین ها هنوز به سود دهی خود ادامه داده اند و این نرخ را به طور چشمگیری بالاتر از میانگین بازار حفظ کرده اند.

در حالی که مجموع ارزش بازار اتریوم (Ethereum) از سایر کوین ها بسیار بیشتر است، با این حال هنوز با برخی از کوین های کوچک تر رقابت می کند.

MATIC و BAT

با توجه به شاخص In/Out Money، پالی گان (MATIC) و بیسیک اتنشن توکن (BAT) از بیشترین نرخ های سود دهی در بازار فعلی را ارائه داده اند. در بین این درسته از دارایی های دیجیتال، BAT با مارک کپ بیشتر از 1 میلیارد دلاری خود، بیشترین نرخ را شاهد بوده است.

با توجه به داده های بازار، این توکن با نرخ سوددهی 86 درصدی نگهداری می شود؛ این بدین معنی است که 86 درصد از پوزیشن های بازار، در پایین تر از این قیمت باز شده اند. تنها 12 درصد از مجموع دارندگان توکن BAT، با ضرر مواجه شده اند.

اما به عنوان دومین توکن با نرخ سوددهی بالا در بازار فعلی، MATIC هم بیش از 22 درصد اصلاح از سقف قیمت خود را شاهد بوده است و فعلا با قیمت 2.2 دلار و با رشد 13 درصدی در 6 روز گذشته معامله می گردد.

عملکرد بازار Ethereum

به عنوان دومین رمز ارز بزرگ بازار کریپتو، متاسفانه اتریوم پا به پای MATIC و BAT نمی تازد و در حال حاضر با نرخ سوددهی 73 درصدی عمل می کند. در چند روز گذشته، Ethereum نتوانسته است که نتایج مشابه Polygon را نشان دهد و تنها 1 درصد رشد داشته است.

اصلاح بازار ارزهای دیجیتال

اصلاح بازار ارزهای دیجیتال

در رمان انتشار این خبر در سایت منبع، MATIC و BAT، با سوددهی های به ترتیب 7.7 و 1 درصدی معامله می شوند و این درحالی است که اتر به آرامی به زیر نرخ سوددهی یک درد رسیده است. هر سه این دارایی ها، از پایان ماه دسامبر به بعد، اصلاحات سنگینی را شاهد بوده اند و تقریبا 20 درصد از ارزش خود را از دست داده اند. این موضوع سوددهی آنها را از 100 درصد به 80 درصد کاهش داده است.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT