قیمت تتر

قیمت تتر و خرید تتر بصورت آنی از طریق مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 4 دقیقه

Tether به عنوان یک توکن در بستر بلاک چین در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و به بازار عرضه گردید. تمامی ارز‌ها مبتنی بر بلاک چین بر مبنای عرضه و تقاضا قیمت گذاری می‌شوند، اما تتر (Tether) از پشتوانه دلاری برخوردار است. این پشتوانه قیمت تتر را معادل یک دلار آمریکا برآورد می‌کند. عرضه ارز دیجیتال با پشتوانه دلاری باعث می شود تتر با نوسان و ریسک کم ادامه کار دهد، به همین دلیل به آن لقب سکه پایدار داده‌اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت تتر و خرید تتر بصورت آنی از طریق مجموعه اول پرداخت بپردازیم.

قیمت تتر

تتر در اصل، یک معادل برای ارزهای بدون پشتوانه می‌باشد که از بستر بلاک چین استفاده می‌کند. بنابراین دارنده آن در واقع ارز دلار دارد که می‌تواند از امکانات ارزهای دیجیتال از جمله ذخیره ارز در کیف پول اینترنتی، امکانات بلاک چین، کارمزد پایین و سرعت در انتقال و پرداخت نیز استفاده کند. برای مشاهده نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

مشاهده نرخ لحظه ای ارزهای دیجتال

همچنین تتر بر خلاف بیت کوین، یک ارز متمرکز به شمار می‌رود و دولت می‌تواند بر روی آن تاثیر بگذارد. در صورت تمایل به خرید و فروش ارز های دیجیتال می توانید به موارد زیر مراجعه کنید.

توکن Tether برای اولین بار با استفاده از پلتفرم Omni Layer بر روی بلاک چین بیت کوین منتشر شد؛ البته پس از آن، این توکن بر روی بلاک‌ چین اتریوم (Ethereum)، ترون (Tron)، ایاس (EOS) و الگوراند (Algorand) نیز نصب شده است.

به ازای هر توکن تتر به عنوان یک رمز ارز ترکیبی ارز فیات و دیجیتال، یک دلار توسط شرکت نگهداری می‌شود. همچنین جهت حفظ شفافیت مالی، حسابداری و انطباق موارد با تبادلات ثبت شده در بلاک چین انجام می‌گردد. بنابراین هر فردی می‌تواند با استفاده از ابزارهای موجود، مقدار تتر در گردش بر روی بلاک چین بیت کوین را بررسی کند.

کیف پول‌های متعددی برای نگهداری Tether وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کیف پول رسمی سایت تتر (Tether Wallet) که در سایت اصلی تتر موجود می‌باشد. البته به دلیل محدودیت کاربران ایرانی، امکان ثبت نام در این سایت وجود ندارد.
  • کیف پول‌های تحت وب مانند CoinPayment ،MyEtherWallet و OmniWallet
  • کیف پول‌هایی مانند Coinomi که مخصوص سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد و Freewallet که مخصوص اندروید است.
قیمت تتر

قیمت تتر

آموزش مرحله به مرحله خرید تتر ( Tether )

ابتدا در سایت ثبت نام کنید و فرم‌های مورد نیاز را پر کنید تا پس از آن هویت شما مورد تایید قرار گیرد. (برای آموزش اینجا را کلیک کنید). دو مسیر دلخواه برای ثبت سفارش از تتر وجود دارد.

مسیر یک: وارد لینک خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده (اینجا را کلیک کنید)، سپس در بخش تتر، روی گزینه شارژ کیف پول تتر یا فروش تتر کلیک کنید تا وارد فرایند سفارش شوید.

قیمت تتر

قیمت تتر

مسیر دو: وارد داشبورد شوید و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید.

قیمت تتر

قیمت تتر

سپس بخش مربوط به خدمات تتر را مشاهده می‌کنید.

قیمت تتر

قیمت تتر

میزان ارز تتر که مایل به خرید و شارژ کیف پول تتر هستید را باید وارد نمایید (می‌تواند اعشاری باشد).

قیمت تتر

قیمت تتر

توجه داشته باشید که برای خرید تتر ، باید قبلا کیف پول تتر را ایجاد کرده باشید و در این بخش آدرس کیف پول تتر را وارد نمایید.

قیمت تتر

قیمت تتر

در صورتی که نیاز به توضیحات اضافه در مورد خرید دارید می‌توانید در بخش توضیحات وارد نمایید. همچنین در صورت مواجه با مشکل، امکان آپلود عکس یا فایل وجود دارد تا کارشناسان مجموعه اول پرداخت آن را مورد بررسی قرار دهند.

قیمت تتر

قیمت تتر

پس از ثبت سفارش، فاکتوری برای شما ارسال می‌شود که باید معادل ریالی آن را پرداخت کنید. سپس میزان تتر درخواستی به کیف پولی که ثبت کرده‌اید انتقال داده می‌شود. در نظر داشته باشید که انجام سفارشات تتر بصورت آنی می باشد.

فروش تتر به اول پرداخت

اگر شما هم دارای کیف پول تتر هستید و درآمدهای ارزی خود را به Tether دریافت می‌کنید یا به هر ترتیبی موجودی تتر دارید و می‌خواهید این درآمد را به فروش برسانید و به ریال تبدیل نمایید، می‌توانید از لینک زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید:

فروش تتر

موارد مورد نظر در زمینه فروش تتر

  • حداقل حجم خرید تتر از شما برابر با 10 USDT می باشد.
  • معادل ریالی Tether خریداری شده، ظرف مدت حداکثر 24 ساعت کاری به حساب بانکی شما واریز می‌شود.
  • پس از صدور فاکتور و واریز به حساب کیف اعلام شده؛ مجدد فاکتور خود را اعلام پرداخت نمایید.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT