بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی کدامند | معرفی دقیق همه سایت ها

زمان مطالعه 8 دقیقه

سوالی که برای خیلی‌ها پیش می‌آید این است که بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی کدامند؟ راستش‌، چندین سایت عالی برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی وجود دارد. از آنجا که نمی توانیم تنها یکی را انتخاب کنیم! بنابراین در این مقاله ، هشت مورد را به شما معرفی می کنیم.

 آیا می‌دانید همه این وب سایت های باورنکردنی یادگیری زبان انگلیسی در یک چیز مشترک هستند؟

 آنها تعاملی هستند.

چرا؟ زیرا وب سایت‌های تعاملی به شما کمک می‌کنند تا تمام مهارت‌های خود را تمرین کرده و شما را برای استفاده از زبان انگلیسی در زندگی روزمره آماده کنند.

به جای اینکه فقط کلمات جدید  یا قوانین گرامری را بخاطر بسپارید، گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن را تمرین خواهید کرد. این وب سایت‌ها، برنامه و فعالیت‌هایی دارند که در آنها مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. بنابراین آماده شوید تا برای یادگیری زبان انگلیسی، گشت و گذار در بهترین وب سایت‌ها را شروع کنید!

چگونه می‌توان از بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی بیشترین بهره را برد؟

سطح خود را بدانید. در غیر این صورت اگر درس خیلی آسان باشد، خسته خواهید شد. اگر خیلی سخت باشد، یاد نمی‌گیرید. بنابراین قبل از شروع یادگیری آنلاین انگلیسی، سطح خود را بدانید و صادق باشید!

بدانید چگونه بهتر یاد می‌گیرید. وب سایت‌های یادگیری انگلیسی را پیدا کنید که به شما کمک می‌کند از طریق سبک یادگیری مورد علاقه خود یاد بگیرید.

از کامپیوتر یا تلفن دارای میکروفون استفاده کنید. بسیاری از این وب سایت‌ها و برنامه‌ها فعالیت‌هایی دارند که می‌توانید در آن صحبت کنید. برای این کار به یک میکروفون نیاز خواهید داشت.

موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید. وقتی از موضوعات مورد علاقه خود استفاده می‌کنید، تمایل بیشتری پیدا می‌کنید تا یاد بگیرید و گوش دهید یا بخوانید!

هر روز برای مطالعه زمان بندی کنید. برای بهتر شدن باید به صورت مرتب و منظم تمرین کنید. هر روز یک ساعت مشخص را برای مطالعه زبان انگلیسی برنامه ریزی کنید، مانند زمانی که صبحانه می‌خورید یا برای کار به مترو می روید.

فراموش نکنید که همچنین آفلاین شوید! حتی اگر با این وب سایت‌های انگلیسی چیزهای زیادی یاد می‌گیرید، تمرین با افراد در دنیای واقعی را نیز فراموش نکنید!

بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی کدامند؟

۸ وب سایت انگلیسی با کیفیت بالا که شما سزاوار آن هستید را اینجا معرفی می‌کنیم:

۱) FluentU

FluentU بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

 نسخه های موبایل: iOS و Android

 قیمت: از ۲۰ دلار در ماه پس از یک دوره استفاده آزمایشی رایگان

من در مورد شما اطلاعی ندارم، اما من عاشق یادگیری زبان به روش‌های سرگرم کننده هستم.‌ اگر شما هم این کار را انجام دهید‌، قطعاً FluentU بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی برای شما است. FluentU تماما در مورد یادگیری با فیلم های انگلیسی، موسیقی فیلم ها، نمایش‌های تلویزیونی، اخبار، کارتونها و موارد دیگر است.

وقتی وارد سایت شوید، نحوه یادگیری کاملاً به خود شما بستگی دارد. در حین مرور صدها فیلم عالی، شما آزادانه انتخاب خواهید کرد که کدام یک از آنها بیشتر مربوط به تجربه یادگیری شخصی شما هستند.

هرچه بیشتر به زبان انگلیسی  گوش دهید، بهتر درک می‌کنید که چگونه به طور طبیعی انگلیسی صحبت کنید.  هنگام تماشای فیلم‌های انتخابی خود، زیرنویس‌های تعاملی FluentU به شما امکان می‌دهد تعریف هر کلمه‌ای را که در ویدیو گفته می‌شود، فوراً مشاهده کنید.

یکی از نکات جالب در مورد FluentU، زمینه فوق العاده‌ای است که همیشه در دسترس است. همیشه می‌توانید روی یک کلمه ضربه بزنید تا چندین نمونه از شیوه استفاده و همچنین نحوه استفاده از آن را در سایر ویدیوها مشاهده کنید. با استفاده از FluentU، شما می‌توانید بیشتر مانند یک انگلیسی زبان صحبت کنید زیرا دقیقاً می دانید که چگونه هر کلمه‌ای را به کار ببرید و تلفظ کنید.

 حتی می‌توانید تمام کلماتی را که یاد گرفتید ذخیره کرده و پیشرفت خود را مشاهده کنید. با FluentU به تمرین ادامه دهید و در توانایی درک و صحبت  انگلیسی در سطوح عالی پیشرفت چشمگیری خواهید دید.

۲) Creativa

Creativa بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

آیا می‌خواهید با مشتریان مهم خود به زبان انگلیسی تماس تجاری داشته باشید؟ آیا آرزو دارید که در یک شرکت بزرگ انگلیسی زبان شغل پیدا کنید؟ در مورد بهبود زبان انگلیسی در تجارت خود چطور؟ بوسیله آن می‌توانید ارتقا پیدا کنید و حرفه خود را پیش ببرید؟

 اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت دهید، منبعی که به شما توصیه می‌کنیم Creativa است.

Creativa فیلم‌های برتر و پر مخاطب را برای یادگیری زبان انگلیسی و مهارت های ارتباطی تجاری ارائه می‌دهد.  Creativa فیلم های سرگرم کننده، نکات مفید اما شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد و فراتر از زبان انگلیسی است تا به شما زبان بدن، لحن صدا و کلمات صحیح را که باید هنگام نوشتن ایمیل یا نامه استفاده کنید‌، آموزش دهد.  Creativa محصولی جدید از تیم FluentU است. در اینجا یک فیلم ویدیویی از Creativea’s Mastering Business Calls Video Calling in English وجود دارد که نکاتی برای بیان موثر را آموزش می دهد:

۳) Babbel

Babble بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

نسخه‌های موبایل: iOS و Android

 قیمت: از حدود ۸ دلار در ماه

Babbel به شما امکان می‌دهد از طریق آزمونهای تعاملی واژگان و دستور، زبان جدیدی را فرا بگیرید و تا حدی شبیه Duolingo است. با این حال، Babbel به زبان آموزان اجازه می‌دهد تا در هر بار ورود به سیستم، چیزی را که می‌خواهند روی آن تمرکز کنند، کمی انعطاف پذیرتر کند. می‌توانید گوش دادن و صحبت کردن، خواندن و نوشتن، دستور زبان را انتخاب کنید یا حتی به تلفظ بسیار دقیق کلمات گوش دهید.

از ویژگی‌های دیگری که مورد علاقه ما است، گفت و گو در سفر و تمرینات دیکته هستند. با گفتگوهای سفر، می توانید به سرعت واژگان مورد نیاز را برای یک سفر ضروری در آینده بیاموزید. در تمرینات دیکته کردن، میکروفن خود را روشن کنید تا صحبت کردن را تمرین کنید و Babbel به شما کمک می‌کند کلمات جدید را بهتر تلفظ کنید!

۴) BBC Learning English

bbc بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

قیمت: رایگان

 بی بی سی همیشه استانداردهای بالایی دارد، بنابراین جای تعجب نیست که آنها با وب سایت BBC Learning English این استانداردهای بالا را ارائه کرده‌اند. متأسفانه‌، این بدین معنی است که دروس آنها برای افرادی که تجربه قبلی انگلیسی دارند‌، بهتر است و مبتدیان ممکن است نتوانند استفاده کافی از آن داشته باشند.

سایت BBC Learning English برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از فیلم‌ها و پادکست‌های رادیویی به سبک BBC برای زبان آموزان متوسط ​​و پیشرفته انگلیسی طراحی شده است. این موارد بر روی موضوعاتی مانند داستان های خبری‌، آخرین کلمات و عبارات انگلیسی و حتی مجموعه‌ای از فیلم‌ها با جزئیات باورنکردنی تلفظ انگلیسی متمرکز هستند.

اگرچه هیچ ویژگی گفتاری تعاملی وجود ندارد‌، اما هر یک از پادکست‌ها و فیلم‌های آنها شامل فعالیت‌های پس از گوش دادن برای بررسی درک مطلب شما است. به طور کلی‌، این سایت یک منبع عالی برای تمرین مهارت‌های لیسنینگ است.

۵) British Council

British council بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

نسخه های برنامه: British Council چندین برنامه تلفن همراه را برای موضوعات مختلف یادگیری ارائه می‌دهد.

 قیمت: رایگان

اگرچه ما این مورد را در لیست منابع برای زبان آموزان بزرگسال قرار داده‌ایم، British Council در واقع سه بخش جداگانه در وب سایت خود برای سنین مختلف دارد: کودکان ، بزرگسالان و نوجوانان.

هر بخش دارای تعداد زیادی از درسهای تعاملی‌، فیلم ها‌، بازی‌ها و پادکست‌ها برای یادگیری هر مهارت است. این بدان معناست که شما در هر سطحی که باشید یا موضوع مورد علاقه شما هر چه که باشد، همیشه چیز مفیدی را در British Council پیدا خواهید کرد.

بعد از اینکه گوش دادن یا تماشای شما تمام شد، بعد از هر ویدیو و پادکست تمریناتی برای شما قرار داده‌اند تا بتوانید مطمئن شوید که همه چیز را فهمیده‌اید. ‌همچنین، در بسیاری از فعالیت‌های آنها صفحه چت وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید در مورد آنچه که آموخته‌اید با دانشجویان دیگر صحبت کنید. نسخه اپلیکیشن موبایل آنها به شما امکان می‌دهد در حین حرکت و در هر جایی که باشید، یاد گیری خود را متوقف نکنید.

۶) Duolingo

Dulingo بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

نسخه‌های موبایل: iOS و Android

 قیمت: رایگان

Duolingo به شما کمک می‌کند از طریق بازی‌‌ها و آزمونهای تعاملی هم به صورت آنلاین و هم در برنامه تلفن همراه، واژگان و دستور زبان جدیدی بیاموزید. Duolingo هر درس را بر اساس دسته بندی جدا می‌کند (واژگان غذایی، واژگان خانوادگی ، فعل “بودن” و غیره) و – حداقل در نسخه دسک تاپ – شامل نکات و یادداشت‌های مفیدی می‌باشد که در صورت نیاز به توضیح بیشتر می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ویژگی مورد علاقه ما چیست؟ در این برنامه  تاکید زیادی روی تلفظ وجود دارد زیرا شما به واژگان جدید گوش خواهید داد و سپس بلافاصله گفتن آن کلمات را تمرین خواهید کرد. Duolingo همچنین به شما امکان می‌دهد اهداف خود را تعیین کنید و پیشرفت خود را هنگام استفاده از برنامه مشاهده کنید. همچنین برای “باز کردن” دروس جدید باید دروس قبلی را به پایان برسانید. همه اینها برای زبان آموزان تنبل که کمی انگیزه بیشتر نیاز دارند بسیار مناسب است!

۷) Livemocha

قیمت: رایگان

وقتی انگلیسی را به صورت آنلاین یاد می‌گیرید، تمرین گفتار یا اسپیکینگ تا حدودی دشوار است.  Livemocha به شما امکان دسترسی به دروس انگلیسی را می‌دهد که می‌توانید خواندن و صحبت کردن (و همچنین واژگان) را بر اساس موضوعات مختلف تمرین کنید. شما  دروس صوتی‌، تصویری و تعاملی را با ترتیب خاصی طی می‌کنید.

توجه: آیا می‌خواهید آموخته‌های خود را با یک دوست زبان آموز دیگر تمرین کنید؟ HelloLingo یک شبکه اجتماعی آنلاین آموزش زبان از تیم Livemocha است.

۸) English Central

English centeral بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

نسخه‌های موبایل: iOS و Android

 قیمت: از 15 دلار در ماه

 English Central منحصراً بر یادگیری از طریق فیلم ها تمرکز دارد. هر یک از این فیلم ها دارای کلمات رونویسی و تعریفی برای کلماتی هستند که شاید هنوز آنها را نمی‌دانید. علاوه بر این‌، شما می‌توانید براساس اهداف و علایق خود ویدیویی را که می‌خواهید تماشا کنید انتخاب کنید. آیا شما می‌خواهید انگلیسی تجاری را یاد بگیرید؟ در اینجا فیلم‌های مناسبی برای شما وجود دارد. آیا می‌خواهید تلفظ را تمرین کنید؟ آنها فیلم‌هایی برای آن دارند. یا شاید شما فقط می‌خواهید دوست پیدا کنید؟  آنها برای آن هم فیلم دارند!

۹) Phrasemix

phrasemix بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی

 

نسخه‌های موبایل: iOS و Android

 قیمت: برای برخی از دروس رایگان ، ۱۲ تا ۱۵ دلار در ماه (۱۳۲ دلار برای یک سال کامل)

ما Phrasemix را واقعا دوست داریم چون ویژگی‌های آن نحوه یادگیری واقعی زبان را شبیه سازی می‌کند. به جای یادگیری کلمات جدید توسط خودتان، Phrasemix تمام عبارات را به شما می‌آموزد.

 به علاوه سایت بر روی عباراتی تمرکز دارد که افراد در مکالمات واقعی استفاده می‌کنند. بنابراین، دفعه دیگر که می‌خواهید با دوستان جدید خود به انگلیسی صحبت کنید‌، می‌توانید به صورت عامیانه با آنها صحبت کنید‌، نه مانند کتاب‌های درسی دبیرستان!

 وقتی نوبت به یادگیری زبان می‌رسد ، اینترنت منابع بسیار زیادی در خود جای داده است.

این سایت‌ها دارای انجمن‌های آنلاین پشتیبانی از زبان آموزان‌، درس‌های تعاملی و وب سایت‌هایی هستند که می توانید نحوه تلفظ کلمات را بشنوید. مطمئنا شما می‌توانید بهترین وب سایت را برای یادگیری زبان انگلیسی – یا وب سایت‌ها – مناسب خودتان را پیدا کنید تا با سبک یادگیری و علایق شما مطابقت داشته باشد. بنابراین امروز با بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی که معرفی کردیم می‌توانید انگلیسی یاد بگیرید! اگر هم نیاز به پرداخت ارزی برای این سایت‌های انگلیسی زبان داشتید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT