معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

زمان مطالعه 7 دقیقه

پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی متنوعی برای تاجران و سازندگان ویدیوها، کتاب‌های الکترونیکی، نرم افزار و سایر کالاهای دیجیتال وجود دارد. در این مقاله لیستی از پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال آورده شده است. ابزارهای ساده و اختصاصی برای فروش کالاهای اساسی دیجیتالی و بسترهای پیشرفته‌ای برای ارائه اشتراک، مدیریت ایمن حقوق دیجیتال و حتی فروش اقلام فیزیکی وجود دارد.

معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Sellwire

1 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Sellwire یکی از بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال بصورت آنلاین است. فایلی را بارگذاری کنید و لینکی را برای افزودن به وب سایت خود یا برای اشتراک گذاری در توییتر و فیس بوک دریافت کنید. چندین نسخه برای هر فایل بارگذاری کنید تا کاربران بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند و هنگام اضافه کردن نسخه جدید به طور خودکار اعلانی را دریافت می‌کنند. این پلتفرم شامل قابلیت‌هایی از جمله ردیابی آسان سفارشات، تبلیغات منعطف و گزارش‌های دقیق است. Sellwire از PayPal و Stripe پشتیبانی می‌کند.

قیمت: طرح‌ها از ۹ دلار در ماه برای حداکثر ۱۰ فایل شروع می‌شوند.

Sellfy

2 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Sellfy یک پلتفرم تجارت الکترونیکی برای فروش محصولات دیجیتال، حق اشتراک و کالاهای فیزیکی است. این پلتفرم دارای قابلیت‌هایی از جمله دکمه‌های buy now (اکنون بخرید)، ابزارک های محصول است. همچنین می‌توانید کل فروشگاه را در وب سایت یا رسانه‌های اجتماعی خود فقط با یک لینک ساده قرار دهید. قابلیت‌های دیگر شامل اتوماتیک سازی بازاریابی ایمیل، محصولات پیشنهادی و کدهای تخفیف، تجزیه و تحلیل برای ردیابی خریداران و فروش، ادغام Zapier و Facebook Live و موارد دیگر است. برای پرداخت می‌توانید از PayPal یا Stripe استفاده کنید.

قیمت: طرح ها از ۱۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

FastSpring

3 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

FastSpring یک بستر تمام سرویس تجارت الکترونیکی برای فروش محصولاتی دیجیتالی و حق اشتراک است. FastSpring از صندوق‌های فروشگاهی برند، یک الگوریتم ۱۵ تایی کشف تقلب و یک صندوق محلی برخوردار است. این پلتفرم با وردپرس، AdRoll ،Google Analytics ،Impact (بازاریابی وابسته یا affiliate marketing) ادغام می‌شود. این پلتفرم روش‌های پرداخت چند زبانه را به خریداران در سراسر جهان ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت باید تماس بگیرید.

Simple Goods

4 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Simple Goods راهی آسان برای فروش کالاهای دیجیتالی است. به هر وب سایتی می‌توانید پاپ آپ صفحه پرداخت اضافه کنید، یا اگر وب سایتی ندارید، از صفحات پرداخت میزبان استفاده کنید. این پلتفرم با وردپرس، Squarespace و سایر برنامه‌های شخص ثالث ادغام می‌شود. از چندین نوع ارز و کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند.

قیمت: طرح‌ها با پرداخت ۳ درصد هزینه معاملاتی سه محصول شروع می‌شوند. و برای ده محصول با قیمت ۹ دلار در ماه و ۱ درصد هزینه معاملاتی است.

Selz

5 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Selz پلتفرمی برای لیست کردن، بازاریابی و فروش محصولات دیجیتالی و فیزیکی است. فیلم‌ها و ویدئوهای آموزشی خود را با پخش جریانی محدود اجاره دهید. با کلیدهای مجوز از مالکیت فکری خود محافظت کنید. برای جلوگیری از اشتراک محصولات توسط مشتریان، محدودیت‌های بارگیری را فعال کنید. برای فروش در شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت از دکمه‌ها، ابزارک‌ها و یک فروشگاه تعبیه شده استفاده کنید. ابزارهای تبلیغاتی و کد‌های تخفیف را اعمال کنید. تقریباً از ۱۰۰ نوع ارز پشتیبانی می‌کند. برای پرداخت با کلیه کارت‌های اعتباری می‌توانید از PayPal یا Selz Pay استفاده کنید.

قیمت: طرح‌ها از ۲۶ دلار در ماه شروع می‌شود.

SendOwl

6 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

SendOwl پلتفرمی برای فروش محصولات دیجیتالی، دانلود، حق عضویت و اشتراک است. از طریق ایمیل، رسانه‌های اجتماعی یا وب سایت خود محصولات را به مشتریان بفروشید. از روش بازاریابی قطره‌ای یا یا دریپ مارکتینگ برای انتشار محصول خود در طی زمان استفاده کنید. SendOwl شامل قابلیت‌هایی از جمله یک سیستم وابسته داخلی، درگاه پرداخت روی محصولات و محصولات بیش فروش (Upselling)، کدهای تخفیف و استراتژی قیمت گذاری است.

قیمت: هزینه طرح استاندارد ۱۵ دلار در ماه برای ۳۰ محصول و دارای ۳ گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

FetchApp

7 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

FetchApp به شما امکان فروش و تحویل کالاهای دیجیتالی قابل دانلود، مانند موسیقی، فیلم، عکس، کتاب الکترونیکی، PDF و نرم افزار را می‌دهد. FetchApp با سیستم‌های تجارت الکترونیکی معروف مانند Shopify و WooCommerce ادغام می‌شود. برای دریافت سفارشات، FetchApp به طور خودکار یک لینک بارگیری امن را از طریق ایمیل ارسال می‌کند.

قیمت: حداکثر ۲۵ سفارش در روز و ۵ مگابایت فضای ذخیره سازی رایگان. برنامه‌های Premium برای ذخیره سازی ۵۰ مگابایت از ۵ دلار در ماه شروع می‌شوند.

Gumroad

8 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Gumroad یک سرویس تجارت الکترونیک راحت برای تولیدکنندگان جهت فروش کالاهای دیجیتالی از جمله حق اشتراک، اجاره، کلید مجوز برای نرم افزار و پیش سفارش است. شما می‌توانید کدها و چندین قالب محصول را ارائه دهید. پیش نمایش‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از طریق بازاریابی وابسته‌ای به فروش برسانید. مشتریان می‌توانند از طریق درگاه‌های پرداخت Paypal، کردیت کارت، با پشتیبانی از چند نوع ارز پرداخت خود را انجام دهند.

قیمت: ۱۰ دلار هزینه ماهیانه و ۳/۵ درصد قیمت فروش محصول به عنوان کمیسیون دریافت می‌شود و ۳ دلار هم پایان هر سال به سایت باید پرداخت شود.

DPD

9 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

DPD (تحویل محصول دیجیتال) یک کارت خرید و خدمات تحقق دیجیتال برای فروش محصولات قابل دانلود است. شما می‌توانید از طریق یک حساب DPD چندین فروشگاه را مدیریت کنید. از طریق این سایت می‌توانید بارگیری، خدمات، کالای فیزیکی یا کدهای اصلی را بفروشید. اطلاعات خریدار را می‌توانید در PDF کتاب الکترونیکی ثبت کنید و برای جلوگیری از چاپ یا کپی کردن متن فایل را رمزگذاری کنید. کلیه فروش‌ها مستقیماً به حساب شما در PayPal ،Stripe و Authorize.Net پرداخت می‌شود. DPD با ۵۰۰ ابزار و برنامه برای بازاریابی از جملهZapier ، Google Analytics ،Mailchimp ،Campaign Monitor و GetResponse ادغام می‌شود.

قیمت: برنامه ها از ۱۰ دلار در ماه برای ۲۰ محصول و فضای ذخیره سازی ۱ گیگابایتی شروع می‌شود.

E-junkie

10 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

e-junkie بستری برای فروش فایل‌ها، کدها، کلیدهای تولید شده یا نرم افزار با لینک دانلود است که پس از استفاده محدود منقضی می‌شود. همچنین قابلیت فروش دانلود آفلاین با کدهای منحصر به فرد نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به تخفیف و کوپن، یک برنامه وابسته و طرح تبلیغاتی رایگان اشاره کرد. شما می‌توانید محصولات با قیمت ثابت بفروشید، قیمت مورد نظر خود را تعیین کنید یا حتی کمک‌های مالی را بپذیرید. E-junkie همچنین از فروش محصولات فیزیکی با محاسبه مالیات و حمل و نقل و مدیریت موجودی پشتیبانی می‌کند.

قیمت: طرح ها از ۵ دلار در ماه برای ۱۰ محصول و ۲۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی شروع می‌شود.

Easy Digital Downloads

11 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Easy Digital Downloads به شما امکان فروش محصولات دیجیتالی را از طریق وردپرس، شامل افزونه‌های وردپرس، فایل‌های PDF و غیره را می‌دهد. این پلتفرم قابلیت‌هایی مانند کدهای تخفیف و ردیابی فعالیت دانلود دارد. شما می‌توانید به سیستم گزارشات داخلی تعبیه شده دسترسی پیدا کنید تا به راحتی آمارها را مشاهده کرده و گزارش‌های سفارشی برای آنالیز داده‌ها را تهیه کنید.

قیمت: برنامه ها از ۹۹ دلار در سال شروع می‌شود.

PayLoadz

12 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

PayLoadz به شما امکان فروش محصولات قابل دانلود مانند نرم افزار، موسیقی، فیلم، PDF، الگوها، فایل‌ها می‌دهد. شما می‌توانید از کد دکمه‌ها (button) و پیوندها برای فروش محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت خود استفاده کنید و محصولات خود را فوراً پس از پرداخت به مشتری تحویل دهید. این پلتفرم برای حراج کالاهای دیجیتال با eBay ادغام می‌شود و از بیش از ۱۹۰ کشور و ۲۰ ارز پشتیبانی می‌کند. مشتریان می‌توانند با کردیت کارت و دبیت کارت، چک الکترونیکی، انتقال ACH یا مستقیماً به حساب PayPal خود پرداخت را انجام دهند.

قیمت: از ۱۹/۹۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

Pulley

13 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

Pulley یک روش برای فروش محصولات قابل دانلود مانند آثار هنری دیجیتال، موسیقی، فیلم، فونت، کتاب الکترونیکی و نرم افزار است. شما می‌توانید با استفاده از Pulley دکمه‌های “اکنون بخرید” را به راحتی در هر وب سایت، وبلاگ و ایمیل و همچنین توییتر، فیس بوک و اینستاگرام قرار دهید. در صورت خرید محصول توسط مشتری پول مستقیماً به حساب PayPal شما واریز می‌شود. Pulley با Big Cartel، پلتفرم تجارت الکترونیکی ادغام می‌شود.

قیمت: طرح ها از ۶ دلار در ماه برای حداکثر ۲۵ محصول و ۱۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی شروع می‌شود.

MemberPress

14 معرفی بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال برای کسب درآمد ارزی

MemberPress یک افزونه عضویت در وردپرس برای فروش محصولات دیجیتالی قابل دانلود و همچنین ایجاد، مدیریت و پیگیری اشتراک‌های عضویت است. با دادن و لغو دسترسی اعضای خود به پست‌ها، صفحات، فیلم‌ها، دسته‌ها، برچسب‌ها، فیدها، انجمن‌ها و فایل‌های دیجیتال، اعضای خود را مدیریت کنید. MemberPress با سایت وردپرس و همچنین سرویس‌های شخص ثالث مانند PayPal ،Stripe ،Mailchimp و ActiveCampaign کاملاً ادغام می‌شود.

قیمت: طرح ها از ۱۴۷ دلار برای یک سال شروع می‌شود.

حال که با بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال آشنا شدید، اگر قصد عضویت در سایت‌ها را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت