تکنیکال اتریوم کلاسیک 14 مرداد

تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک 14 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز اتریوم کلاسیک (ETC) در پی اینکه بین ماه های مارس(اسفند-فروردین) و ژوئن (خرداد-تیر) 76 درصد سقوط کرد ، یک محدوده رنجی را ایجاد کرد که از 12.51 دلار الی 52.72 دلار امتداد می یابد. این نوسانات نزولی با بازگشت فوری این رمزارز روبه رو شد و ETC در اثر آن ، به سمت سطح اصلاحی 79 درصدی در 44.28 دلار حرکت کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک 14 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک 14 مرداد

قیمت اتریوم کلاسیک پس از ثبت سقف نوسان 45.42 دلاری، تقریباً 30 درصد کاهش یافت و به نقطه میانی این محدوده در 32.62 دلار رسید. در نتیجه این کاهش و خریداری این رمزارز در کف های قیمتی، قیمت  11 درصد جهش یافت.

در آینده ممکن است اتریوم کلاسیک به کف های پایین تری برسد و به زیر نقطه میانی در 32.62 دلار کاهش یابد. در نتیجه ، سطح حمایت 25.11 دلاری مجددا مورد امتحان قرار خواهد کرد. اینها ، یک نوع اصلاحات گاوی هستند که به احتمال زیاد می توانند منجر افزایش شدید این رمزارز تا 19 سپتامبر (28 شهریور) شوند ، تاریخی که در آن ، آپدیت مرج اتریوم صورت می گیرد.

تکنیکال اتریوم کلاسیک 14 مرداد

تکنیکال اتریوم کلاسیک 14 مرداد

در چنین شرایطی ، سرمایه‌گذاران می‌توانند در انتظار تداوم این روند صعودی شگفت انگیز شوند که در اثر آن ، قیمت اتریوم کلاسیک  مجدداً   سقف این محدوده (52.72 دلار) را مورد امتحان قرار می دهد . در شرایط بسیاری گاوی ، سطح 77.33 دلاری مورد امتحان قرار خواهد گرفت.

علیرغم اینکه دورنگار گاوی برای این رمزارز منطقی به نظر میرسد ، اما در صورت کاهش شدید قیمت بیت کوین ، این سناریو به راحتی خنثی می شود. در چنین حالتی، بسته شدن کندلی هفتگی زیر سطح 25.11 دلاری، سناریوی گاوی  باطل خواهد شد.

منبع:FXSTREET

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT