تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

خریداران به سختی می‌توانند الگوراند را به بالای مقاومت 0.22 دلار برسانند، اما یک نشانه مثبت این است که آنها زمین زیادی را رها نکرده‌ اند. این نشان می دهد که گاوها تصمیم دارند یک سطح بالاتر ایجاد کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها همچنان کنترل کننده روند هستند. انتظار می رود خریداران با کاهش قیمت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.18 دلار) برای خرید الگوراند اقدام کنند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عقب نشینی کند، گاوها دوباره سعی می کنند با 0.22 دلار بر این مانع غلبه کنند.

اگر این کار را انجام دهند، جفت ALGO/USDT می تواند به 0.24 دلار و سپس به 0.28 دلار افزایش یابد. اگر جفت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه بپیوندد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل می شود. این نشان دهنده شروع اصلاح عمیق تر SMA 50 روزه (0.14 دلار) خواهد بود.

تحلیل تکنیکال الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر

تحلیل الگوراند (ALGO) ۲۷ آذر

این جفت برای مدتی بین 0.18 دلار و 0.22 دلار نوسان دارد. 20-EMA شروع به کاهش کرده است و RSI به منطقه منفی سقوط کرده است و احتمال سقوط را به 0.18 دلار افزایش می دهد.

انتظار می رود خریداران از سطح 0.18 دلار با قدرت محافظت کنند زیرا شکستن زیر آن الگوی سقف سه قلو را تکمیل می کند. هدف این تنظیم نزولی 0.14 دلار است.

اگر قیمت با قدرت از 0.18 دلار بازگردد، نشان دهنده خرید تهاجمی در کاهش است. سپس این جفت می تواند تا 20-EMA و پس از آن به 0.22 دلار افزایش یابد. شکست و بسته شدن بالای 0.22 دلار نشان دهنده شروع مرحله بعدی حرکت صعودی است.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت