تکنیکال تزوس (XTZ) 24 مرداد

تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 24 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز تزوس(XTZ) در اوایل ماه مه 2022(اواسط اردیبهشت) یک محدوده‌ رنج را ایجاد کرد که از 1.36 دلار به 2.28 دلار امتداد می یابد. پس از نوسان XTZ به زیر کف این محدوده رنج ، قیمت به میزان 45 درصد جهش یافت و دو سقف نوسان در حدود سطح 1.95 دلاری ایجاد کرد. نقدینگی موجود در بالای این سقف های قیمتی برابر ، هدف بعدی بازارسازان است. در این مقاله به تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 24 مرداد می پردازیم.

تکنیکال تزوس (XTZ) 24 مرداد

از آنجایی که تزوس در نقطه میانی این محدوده رنج در 1.82 دلار نوسان می کند ، سرمایه‌گذاران می‌توانند منتظر نوسانات سریع این آلت کوین در بالای سطح 1.95 دلاری باشند. چنین حرکتی می تواند با ثبت سقف های قیمتی بالاتر ، توجه سرمایه گذاران را جلب کند. از این رو ، سرمایه گذاران باید محتاط عمل کنند.

صعود قیمت به بالای سقف دوقلو در 1.95 دلاری می‌تواند ساختگی و فیک باشد.، به‌ویژه با در نظر گرفتن کف های قیمت برابر در حدود سطح 1.65 دلاری. بنابراین، افزایش تزوس به سمت سطح 1.95 دلاری می تواند منجر به کاهش 15 درصدی قیمت شود.

در برخی از شرایط، قیمت تزوس می‌تواند این روند نزولی را ادامه دهد و به سمت کف نوسان 26 جولای(4 مرداد) در 1.47 دلار پیش برود.

تکنیکال تزوس (XTZ) 24 مرداد

تکنیکال تزوس (XTZ) 24 مرداد

از سوی دیگر، اگر تزوس در بالای سطح 1.95 دلاری به ثبات برسد و این سطح را به سطح حمایتی خود تبدیل کند ، دورنگار خرسی باطل خواهد شد و این نشان دهد که گاوها بازگشته‌اند و در اثر آن ، XTZ میتواند مجددا سقف این محدوده رنج (2.28 دلار) را مورد امتحان قرار دهد.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT