تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

پیش بینی میشود که قیمت دوج کوین (DOGE) مقاومت را بشکند و در این جریان رالی بهبودی بازار، 9.7 درصد افزایش یابد. از آنجایی که قیمت بیت کوین به دلیل احتمال تایید ETF اتریوم از 71000 دلار فراتر می رود، پیش بینی می شود، دوج کوین مقاومت 0.17 دلاری را به چالش بکشد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۲ خرداد ۱۴۰۳

شکست قیمت دوج کوین از خط روند نزولی پس از 7 هفته نشان دهنده پایان روند اصلاحی است.
بهبود فعلی در دوج کوین که از متحرک متحرک نمایی 200 روزه آغاز شده است، نشان می دهد که خریداران همچنان به انباشت این دارایی در سقوط بازار ادامه می دهند که این اتفاق یک نشانه کلیدی از یک روند صعودی ثابت است.
حجم معاملات 24 ساعته در دوج کوین 3 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 271 درصدی است.
هفته چهارم ماه می با رونق آغاز شد زیرا بازار آلت کوین شاهد جریان های قابل توجهی بود که به دنبال افزایش قیمت اتریوم به 3700 دلار بود. طی 24 ساعت گذشته، ارزش قیمتی اتریوم 18.8 درصد افزایش یافته است، احتمالاً به دلیل پیش بینی راه اندازی اولین ETF نقطه ای اتریوم. در لیست ارزهای دیجیتال، میم کوین هایی با مضمون سگ رشد قابل توجهی را نشان داده اند، به خصوص دوج کوین که یک سطح مقاومت کلیدی را شکسته و به اصلاح هفت هفته ای پایان داده است، که نشان دهنده تغییر در فعالیت بازار است.

شکست مقاومت و رالی 35 درصدی دوج کوین

در جریان روند نزولی شدید در چند هفته گذشته، قیمت دوج کوین در نهایت پس از تلاش خرس ها برای در دست گرفتن بازار، از خط روند مقاومت سقف فراتر رفت. رالی گاوی برای این میم کوین با یک جریان بهبودی در بازار همراه است زیرا قیمت بیت کوین از مرز 71000 دلار فراتر رفت.

این میم کوین در 24 ساعت گذشته 9.7 درصد افزایش یافته و در حال حاضر 0.164 دلار معامله می شود. این منجر به دو شمع صعودی متوالی می شود که از خط روند مقاومت فراتر رفته و مقاومت افقی سطح حیاتی 0.17 دلار را به چالش می کشد.

از آنجایی که رالی بهبودی به دلیل احتمال تایید ای تی اف های اتریوم (Ethereum ETF ) ادامه دارد، انتظار می‌رود دوج کوین به روند صعودی خود ادامه دهد. در صورت شکست مقاومت افقی در 0.17 دلار، رالی صعودی برای قیمت دوج کوین می تواند به اوج قیمت قبلی یعنی سطح 0.228 دلار برسد.

این اتفاق باعث ثبت یک سیگنال رشد 35 درصدی میشود. با این حال، یک برگشت نزولی از مقاومت افقی می تواند خط روند مقاومت شکسته شده را دوباره آزمایش کند. در بازه زمانی کوتاه‌تر، پرایس اکشن دوج کوین همچنین یک الگوی سر و شانه معکوس را نشان می‌دهد که یک الگوی ادامه دار صعودی است.

نک لاین یا خط گردن در این الگو 0.17 دلار است. در حال حاضر، قیمت دوج کوین یک شکست صعودی از این الگوی سر و شانه معکوس را نشان می دهد، که یک سیگنال رشد قوی برای تریدرهای حاشیه است، همان تریدرهایی که به دلیل نوسانات بازار تصمیم گرفتند تا بازار بهبود نیابد سرمایه گذاری نکنند، به همین دلیل این صعود دوج کوین یک اتفاق مثبت و یک دیدگاه خوشبینانه نسبت به بازار کریپتو است.

میانگین متحرک نمایی: یک متقاطع صعودی بین میانگین های متحرک 20 روزه و 50 روزه (EMA) می تواند حرکت صعودی فعلی دوج کوین را سریع تر کند.

شاخص جهت دار متوسط: شکست اخیر که با افزایش 16 درصدی شیب ADX هماهنگ شده است، تلاش فعال خریداران برای شروع و ادامه یک رالی گاوی را نشان می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت