تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر

تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر

زمان مطالعه 3 دقیقه

شاخص RSI و استوکاستیک SOL به منطقه اشباع خرید رسیده است! معیارها و چندین شاخص بازار نیز صعودی هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر می پردازیم.

شارژ آنی کیف پول سولانا

تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر

ارز سولانا چند هفته ای است که سرمایه گذاران خود را هراسان کرده، زیرا قیمت آن همچنان در حال کاهش است. برای اضافه کردن به این ناامیدی، SOL موقعیت خود را به عنوان پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار نسبت به ترون (TRX) از دست داد.

طبق داده های سایت کوین مارکت کپ، قیمت SOL، در زمان نگارش این مقاله، بیش از 21 درصد ضرر هفتگی منفی را ثبت کرد و با ارزش بازار بیش از 4.2 میلیارد دلار، با قیمت 11.45 دلار معامله شد.

اگرچه SOL نتوانست سرمایه‌گذاران خود را خوشحال کند، معیارهای درون زنجیره‌ای و شاخص‌های بازار نشانه‌هایی از احیای توکن را نشان می دهند. این می تواند به آلتکوین کمک کند تا قیمت آن در روزهای بعد بالا رود.

چه انتظاری از قیمت سولانا داشته باشیم؟

نمودار روزانه سولانا نشان می دهد، سرمایه گذارانی که اخیرا اقدام به خرید سولانا کرده اند، ممکن است به زودی اوقات خوبی را سپری کنند، زیرا برخی از شاخص های بازار حاکی از افزایش احتمالی قیمت در روزهای آینده است. به عنوان مثال، شاخص جریان پول (MFI) دقیقاً نزدیک منطقه فروش بیش از حد بود که به یک سیگنال صعودی اشاره دارد. از طرفی شاخص جریان پول (CMF) نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافت، که ممکن است نشان دهنده پایین بودن احتمالی بازار باشد.

یکی دیگر از سیگنال‌های صعودی اصلی توسط داده‌های CryptoQuant آشکار شد، زیرا نشان داد که شاخص قدرت نسبی (RSI) سولانا و استوکاستیک هر دو در موقعیت‌ اشباع فروش قرار دارند. این نشان داد که قیمت توکن ممکن است به زودی به سمت بالا حرکت کند. با این وجود، نوار میانگین متحرک نمایی (EMA) یک مزیت نزولی گسترده در بازار نشان داد که ممکن است برای آینده سولانا دردسر ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر

تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر

سرمایه گذاران به افزایش قیمت سولانا امیدوار باشند!

جالب توجه است که چندین معیار سولانا نیز بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسند، زیرا با منافع سرمایه‌ گذاران همسو می‌شوند. به عنوان مثال، فعالیت توسعه سکه طی هفته گذشته افزایش یافته است. این می تواند به عنوان یک علامت مثبت تلقی شود زیرا نشان دهنده تلاش های توسعه دهندگان برای بهبود بلاک چین است. حجم بازار SOL نیز اخیراً افزایش یافته است که یک پرچم سبز دیگر بود. پس از کاهش شدید، نرخ سرمایه گذاری بایننس SOL اندکی افزایش یافت که نشان دهنده بهره بالاتر از بازار مشتقات است.

با در نظر گرفتن تمام شاخص های بازار و معیارهای درون زنجیره ای، احیای قیمت سولانا و افزایش ارزش SOL در هفته های آینده محتمل به نظر می رسد. با این حال، داده‌های DeFiLlama نشان داد که ارزش کل قفل شده (TVL) سولانا همچنان در حال کاهش است، که برای سولانا خوش‌بینانه به نظر نمی‌رسد.

تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر

تحلیل تکنیکال سولانا 1 آذر

منبع: ای ام بی کریپتو 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT