تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

فایل کوین از 5.67 دلار در 13 نوامبر رد شد اما دوباره به سطح رسید. این نشان می دهد فشار خرید فایل کوین در سطوح پایین تر وجود دارد. در این پست به تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر می پردازیم.

خرید و وفروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر

تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر

تحلیل فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر

جفت FIL/USDT در حال تلاش برای تشکیل یک الگو فنجان و دسته است که در یک استراحت کامل می شود و بالای 5.67 دلار بسته می شود. اگر این اتفاق بیفتد، جفت شروع یک حرکت صعودی جدید را نشان خواهد داد. هدف الگوی معکوس 8.41 دلار است.

با این حال، بعید است که خرس ها به راحتی تسلیم شوند. آنها با قیمت 6.50 دلار و دوباره 7.40 دلار چالشی قوی خواهند داشت. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه (4.61 دلار) سقوط کند، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت باطل خواهد شد.

تحلیل تکنیکال فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر

تحلیل فایل کوین (FIL) ۲۷ آذر

گاوها قیمت را به بالای مقاومت 5.67 دلار رساندند اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. فروشندگان با استفاده از این موقعیت سعی می کنند قیمت را به زیر 5.67 دلار بکشند و حفظ کنند. اگر آنها موفق شوند، ممکن است جفت به 20-EMA سقوط کند. این یک حمایت مهم برای مراقبت باقی می ماند.

اگر قیمت از 20-EMA بازگردد، چشم انداز تست مجدد مقاومت در 6.20 دلار را بهبود می بخشد. شکست بالاتر از این مقاومت نشان دهنده شروع مرحله بعدی روند صعودی خواهد بود. از جنبه نزولی، شکستن زیر 20-EMA ممکن است شرایط را برای سقوط به 4.40 دلار فراهم کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت