تکنیکال قیمت WIF در ۷ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال قیمت WIF در ۷ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

انباشت و خرید گسترده نهنگ ها و روند صعودی بازار میم کوین ها، ارز WIF را برای شکست احتمالی، با اهداف 3.7 دلار و 4.86 دلار با توجه به الگوهای معاملاتی شکل گرفته در نمودارش آماده کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال قیمت WIF در ۷ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

تحلیل تکنیکال قیمت WIF در ۷ خرداد ۱۴۰۳

تحت تأثیر یک الگوی مثلث متقارن، قیمت WIF می تواند حرکت جانبی خود را برای هفته آینده هم ادامه دهد. ارز Dogwifhat این هفته روند صعودی قابل توجهی داشته است. از 2.49 دلار، این میم کوین سگی نزدیک به 30 درصد جهش کرد و به 3.24 دلار رسید. تجزیه و تحلیل نمودار روزانه نشان می دهد که این روند صعودی در قالب یک الگوی مثلث ایجاد شده است. ظهور الگوی مثلث روند صعودی در طولانی مدت را تایید می کند. با وجود پایداری قیمت اتریوم در بالای 3600 دلار، احتمال آغاز آلت سیزن وجود دارد و چندین آلت کوین از جمله Dogwifhat پتانسیل بازگشت و رشد قابل توجه را نشان میدهند.

تحلیل تکنیکال قیمت WIF در ۷ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال قیمت WIF در ۷ خرداد ۱۴۰۳

ارز ویف نزدیک به دو ماه است که به بدون روند خاصی معامله می شود و با دو خط روند همگرای الگوی مثلث همسو شده است. دو خط روند به عنوان مقاومت پویا عمل می کنند و حمایت به تدریج فضای مثلث را باریک می کند تا منجر به شکست قاطع شود.

روند قیمت این ارز در 24 ساعت گذشته یک بازگشت دیگر از مقاومت مثلث را نشان می دهد. این بازگشت نشان می دهد که حرکت بدون روند ممکن است برای یک یا دو هفته ادامه یابد.

سایت ردیاب داده های زنجیره ای Lookonchain اخیراً تاکید کرده است که یک نهنگ 17966 سولانا معادل 2.98 میلیون دلار برای خرید 953177 ارز ویف با قیمت 3.13 دلار هزینه کرده است. این خرید قابل توجه باعث شد که قیمت ارز WIF تقریباً 7٪ افزایش یابد.

پیش از این، همین نهنگ در یک حرکت استراتژیک 1 میلیون یو اس دی کوین برای خرید 355,417 ارز ویف به قیمت 2.81 دلار در 21 می خرج کرد. متعاقباً نهنگ این ارزها را به قیمت 3.07 دلار در 22 می فروخت و 90،00 دلار سود کرد. تحلیل Lookonchain استراتژی‌های معاملاتی دقیق و سودآور نهنگ را نشان میدهد و بینش‌های ارزشمندی را در مورد پویایی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در مقیاس بزرگ و تأثیرات فوری آن‌ها بر بازار ارائه می‌دهد.

با خرید نهنگ ها و روند صعودی در کل بازار و قیمت ارزهای دیجیتال، ارز Dogwifhat احتمالا خط روند سربار را خواهد شکست. این شکست، حرکت صعودی را آغاز می کند و هدف های بعدی 3.7 دلار و به دنبال آن 4.86 دلار برای این ارز خواهند بود.

تحلیلگران روند رو به رشدی را برای این ارز انتظار دارند به طوری که پیش بینی 10 دلاری شدن ارز ویف تا پایان 2024 دهان به دهان میگردد.

شاخص BB: محدوده کاهش یافته اندیکاتور باند بولینگر منعکس کننده افزایش نوسانات در بازار و احتمال شکست قیمت به بالای خط روند
شاخص قدرت نسبی: شیب روزانه RSI در حدود 50 درصد نوسان می کند، احساسات بازار خنثی را نشان میدهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت