پی پال در خرید و فروش بیت کوین

خبرهایی مبنی بر ورود پی پال در خرید و فروش بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

بنابر اخبار، بزرگترین شرکت خدمات انتقال مالی یعنی پی پال (PayPal)، برنامه‌ای برای ورود به ارز رمزها دارد. شرکت پی پال ۳۲۵ میلیون کاربر فعال در سرتاسر دنیا دارد؛ با ورود پی پال در خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، بستری برای ساخت و فعالیت کاربران ایجاد می‌نماید.

برنامه احتمالی ورود پی پال در خرید و فروش بیت کوین چیست؟

پی پال چند برنامه احتمالی برای فعالیت خود در نظر گرفته است:

۱) این شرکت به دنبال ایجاد یک قابلیت شبیه به کیف پول بیت کوین و ارزهای دیجیتال درون برنامه خود است تا کاربران بتوانند ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره و نگهداری کنند.

۲) پی پال در حال همکاری با چندین صرافی برای تامین نقدینگی ارزهای دیجیتال است. پی پال هم اکنون با صرافی ارز دیجیتال Coinbase همکاری دارد و کاربران در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی می‌توانند میان این دو پلتفرم پول برداشت و واریز کنند. احتمال می‌رود که پی پال با دیگر صرافی‌های دنیا مانند Bitstamp هم وارد همکاری شود.

۳) ترکیب همکاری با صرافی‌ها و ایجاد کیف پول ارزهای دیجیتال از طریق بستر سیستم پرداخت موبایل Venmo انجام گیرد. شرکت Venmo سال ۲۰۱۳ به پی پال اضافه شد و تعداد کاربران آن هم تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۵۲ میلیون رسیده بود. پیش‌تر مدیرعامل پی پال اعلام کرده که با توجه به میلیون‌ها کاربر Venmo، به‌دنبال افزایش درآمد پی پال از این شرکت تابعه است.

پی پال در خرید و فروش بیت کوین V

قبلا مدیران پی پال اعلام کرده ‌بودند به شبکه‌های مبتنی بر بلاک چین شدیدا باور دارند و اعتقادشان بر این است که آینده تبادلات مالی در بستر بلاک چین صورت خواهد گرفت؛ اما در مورد خود ارزهای دیجیتال صحبتی نشده بود.

همانطور که متوجه شدید، در آینده نزدیک پی پال در خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال با قدرت بیشتری وارد می‌شود و احتمالا در افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال تاثیر مثبت بگذارد. در صورتی که قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد می‌شود از خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید. لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت  خدمات متنوع پی پال شامل، افتتاح حساب پی‌پال برای کاربران، شارژ حساب پی پال، خرید با پی پال، نقد کردن درآمد‌های ارزی با پی پال را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT