آموزش خرید آنلاین از ترکیه

خرید آنلاین از ترکیه به وسیله ی ویزا و مستر کارت

زمان مطالعه 3 دقیقه

ترکیه کشوری در شمال غربی ایران که نیمی از آن در آسیا واقع شده و نیمی دیگر از آن در اروپا قرار دارد. این کشور به تولید پوشاک با کیفیت در دنیا معروف است. صنایع نساجی قدرتمند با برند‌های معتبر تلفیق شده و محصولات با کیفیتی را تولید می‌کنند و ارائه می‌دهند. از دیرباز سفر به ترکیه و خرید پوشاک با کیفیت و ارزان در کنار بازدید از آثار تاریخی و مناظر بکر طبیعی مورد توجه بسیاری از هم میهنان قرار داشته است. با افزایش هزینه‌ی سفر اعم از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و افزایش قیمت دلار سفر به ترکیه و خرید مستقیم از فروشگاه‌ها با. مشکل مواجه شده است. خرید آنلاین از ترکیه بهترین روش برای این مشکلات است.

اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت‌های بین المللی همواره با بهترین و جامع‌ترین مقالات در خدمت همراهان خود می‌باشد. در صورتی که به فکر خرید از ترکیه هستید پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله با ما همراهی کنید.

در این مقاله به معرفی چند سایت خرید آنلاین در ترکیه می‌پردازیم. خرید بسیار آسان و بدون واسطه انجام می‌شود و در کمترین زمان به آدرس شما ارسال می شود.

خرید آنلاین از ترکیه از سایت Fimka Store

گروه Fimka فعالیت خود را در سال ۱۹۸۴ آغاز نموده است و یکی از  تولید‌کنندگان پوشاک زنانه با کیفیت بسیار عالی می‌باشد. در حقیقت اگر به دنبال یک وب سایت برای خرید پوشاک زنانه هستید Fimka درست‌ترین انتخاب است. هر نوع پوشاک زنانه در این وب سایت یافت می‌شود از جمله: لباس شب، تاپ، جین و هرآنچه را تصور کنید.

فروشگاه آنلاین CulpFashion

2 خرید آنلاین از ترکیه به وسیله ی ویزا و مستر کارت

اگر در نظر دارید که از فروشگاهی خرید کنید که هر نوع پوشاکی در آن موجود باشد، ازجمله پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، بهتر است که وب سایت CulpFashion را برای خرید انتخاب کنید. این وب سایت همچنین اپلیکیشن موبایل را نیز برای کاربرانی که قصد خرید از طریق تلفن همراه را دارند، ارائه کرده است. شما با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود می‌توانید از این فروشگاه به آسانی خرید نمائید.

خرید آنلاین از ترکیه از سایت Turkopt

این فروشگاه آنلاین نیز جز بهترین فروشگاه‌های آنلاین ترکیه محسوب می‌شود. در فروشگاه آنلاین Turkopt تنواع پوشاک بسیار زیاد است و این از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است. همچنین سفارش محصولات این وب سایت بسیار آسان است و محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. از مهم‌ترین مشخصه‌های این وب سایت این است که محصولات آن همگی ترک هستند و با برند شناخته شده در سراسر جهان. همچنین قیمت‌ها در این وب سایت بسیار مناسب است و چنانچه به دنبال یک فروشگاه با قیمت‌های ارزان هستید، توصیه می‌شود که Turkopt را انتخاب نمائید.

خرید آنلاین از ترکیه از سایت Wow-Wholesale

3 خرید آنلاین از ترکیه به وسیله ی ویزا و مستر کارت

اگر به دنبال یک فروشگاه برای خرید عمده هستید، خرید از فروشگاه آنلاین Wow-Wholesale می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در این فروشگاه امکان خرید محصولات برند اورجینال به صورت عمده وجود دارد. علاوه بر پوشاک، کلیه وسایل مورد نیاز شما و همچنین انواع کفش در این فروشگاه موجود می‌باشد.

پرداخت به سایت‌های ترکیه‌ای با ویزا و مستر کارت

جهت پرداخت هزینه‌ی خرید از سایت‌های ترکیه‌ای می‌توانید به راحتی از خدمات خرید با ویزا/مسترکارت با ما استفاده نمایید. کافی است تا ویزا یا مستر کارت خود را سفارش دهید و هزینه‌ی خرید خود را پرداخت نمایید. در صورتی که قصد خرید با ویزا کارت و مستر کارت ندارید می‌توانید نام سایت و آدرس اینترنتی محصول مورد نظر را در اختیار ما قرار دهید تا در اسرع وقت هزینه را به دلار برای شما پرداخت کنیم.

امتیاز 4.4/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محمد جواد گفت:

    بسیار عالی ولی اینکه کی به دستمون برسه با خداست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT