خرید از سایت veesp

خرید از سایت veesp | پرداخت سرور veesp

زمان مطالعه 4 دقیقه

Veesp از زیر ساخت عملکرد سطح بالای خود با یک شبکه قابل اعتماد در تمام نقاط تبادل ترافیک اصلی، نه تنها در روسیه، بلکه در سراسر جهان استفاده می کند. پیشنهادات آن شامل راه حل های هاستینگ VPS، سرورهای اختصاصی، هاستینگ DNS و ثبت نام دامین است. برای خرید از سایت veesp می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

پرداخت سرور veesp

خرید از سایت veesp

Veesp یک ارائه ‌دهنده خدمات مستقر در روسیه است که پس از تغییر نام تجاری در سال 2017 جایگزین vStoike شد. این شرکت هاستینگ، در طول سال ‌ها، تحت یک سری تغییر نام و نام تجاری از زمانی که در ابتدا به‌عنوان «Fishnet СCommunications» در سال 2004 تاسیس گردید، فعالیت می کند.

این فروشنده تا حدود سال 2009 موفق نبود، جایی که بیش از 10000 مشتری داشت که از زیرساخت آن استفاده می کردند. امروزه، تحت نام تجاری Veesp، دارای بیش از 15000 مشتری است، چندین مکان در سن پترزبورگ دارد و دفتر مرکزی آن در لتونی هست. وب سایت Veesp به دو زبان انگلیسی و روسی در دسترس می باشد.

خرید از سایت veesp

خرید از سایت veesp

ویژگی ها و سهولت استفاده

طیف محصولات Veesp شامل راه حل های هاستینگ VPS، سرورهای اختصاصی، هاستینگ DNS و ثبت نام دامین است. با این راه حل ها، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که ویژگی های استاندارد زیر را دریافت کنند:

• عملکرد سطح بالا و 99.9٪ آپتایم
• نصب کننده CMS با یک کلیک
• ترافیک نامحدود
• HTTP RESTful API برای توسعه دهندگان
• زیرشبکه IPv4 + IPv6 /64
• سیستم عامل: سیستم عامل ویندوز و لینوکس

Veesp چندین مکان مرکز داده در روسیه را دارا می باشد. مراکز داده مطابق با گواهینامه های سطح II هستند و مطابق با استاندارد های ISO 27001 گواهی می شوند. زیرساخت شبکه آن بر روی تجهیزات Brocade و Cisco ساخته شده و در تمام نقاط تبادل ترافیک اصلی در روسیه و همچنین از طریق شرکای خود در سراسر جهان وجود دارد.

علاوه بر این، هر پلن VPS دارای یک اتصال با ظرفیت حداکثر 200 مگابیت بر ثانیه با ترافیک نامحدود برای انتقال سریع داده است.

زیرساخت هاستینگ Veesp برای تحمل بارهای سنگین ساخته شده است. با خدمات هاستینگ آن، هاستینگ خود را بر روی حافظه SSD یا HDD یکپارچه با معماری RAID-10 دریافت می کنید تا حداکثر ایمنی داده ها را فراهم کند.

اگرچه فناوری SSD در حال حاضر ترجیح داده شده است، هارد دیسک های HDD هنوز تعداد مناسبی از IOPS را با هزینه بسیار کمتر ارائه می دهند.

بسته‌ های الحاقی شامل گواهی‌ های SSL، نام‌ های دامین و گزینه‌ های پشتیبان ‌گیری ابری با گزینه ‌های سرور قابل تنظیم است. مشتریان می توانند طرح های گواهینامه SSL را خریداری کنند.

قیمت گذاری و پشتیبانی Veesp

راه حل های سرور Veesp کاملا مقرون به صرفه می باشند. در حین پرداخت، می توان سرور خود را پیکر بندی کرده و الگوی سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب نمود. قیمت ‌ها به دلار آمریکا هستند و برنامه ‌های هاستینگ با چرخه‌ های صورتحساب انعطاف ‌پذیر: اشتراک ‌های ماهانه، سه ‌ماهه، نیمه ‌سالانه و سالانه ارائه می‌ شوند.

Veesp حداقل در دسترس بودن uptime 99.9٪ را تضمین می کند. اگر زمان کار به زیر این آستانه برسد، فروشنده متعهد می شود که هزینه خدمات کامل شما را برای ماهی که آسیب دیده اید بازپرداخت کند. علاوه بر این، در شرایطی که مشتریان قرارداد خود را فسخ می کنند، Veesp برای هر گونه خدمات استفاده نشده بازپرداخت جزئی ارائه می دهد.

خرید از سایت veesp

خرید از سایت veesp

برای تماس با Veesp، مشتریان می توانند از طریق فرم تماس و ایمیل، پیام ارسال نموده یا با آنها تماس بگیرند. اگرچه اشاره ای به پشتیبانی بلیط شده است، اما ما به هیچ وجه با آن رو به رو نشدیم. علاوه بر این، فروشنده هیچ پشتیبانی چت زنده ندارد.

ما خدمات پشتیبانی را آزمایش کردیم و یک درخواست ایمیل ارسال نمودیم که هرگز پاسخی دریافت نشد.

با وجود این، وب سایت Veesp شامل یک پایگاه دانش نسبتاً دقیق با آموزش هایی است که می تواند برای مشتریان مفید باشد.

 

بررسی سایت VEESP

خدمات هاستینگ Veesp برای همه طراحی شده و آنها همان اصل برتری را برای استارتاپ های قدرتمند، وبلاگ نویسان، وب سایت های تجارت الکترونیک و شرکت های بزرگ به کار می برند. با این حال، تغییر نام و تغییر نام تجاری مکرر می ‌تواند برای مشتریان فعلی گیج ‌کننده باشد و ممکن است هر پیشرفتی را که با مشتریان بالقوه انجام داده‌اند خنثی کند.

مزایا

˖ سرور های ذخیره سازی SSD/HDD یکپارچه با معماری RAID-10
˖ زیرساخت شبکه ساخته شده بر روی تجهیزات Brocade و Cisco
˖ طیف وسیعی از انتخاب های قالب سیستم عامل
˖ در دسترس بودن آپتایم حداقل 99.9٪ با طرح جبران

معایب

˗ تغییر مکرر نام تجاری می تواند گیج کننده باشد
˗ به نظر نمی رسد سیستم بلیط یا پشتیبانی چت زنده داشته باشد

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت