خرید زمین مجازی

خرید زمین مجازی | آموزش خرید زمین مجازی | خرید زمین در Earth2

زمان مطالعه 2 دقیقه

دنیاهای مجازی زیادی اطراف ما هستند بدون اینکه ما از آنها آگاه باشیم، وقتی در خیابان راه می روید یا حتی از پنجره به بیرون نگاه می کنید وجود دارند و همیشه در حال تکامل هستند. از زمان ورود واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بسیاری از شرکت‌ها به سراغ ساختن جهان‌های مجازی رفتند که از طریق دستگاه‌های سازگار مانند رایانه، تلفن همراه یا حتی هدست‌های مناسب قابل مشاهده و درک هستند. در این مقاله بررسی آموزش خرید زمین مجازی می پردازیم.

آموزش خرید زمین مجازی

در ادامه پروژه های اصلی فعال در این حوزه که مردم میلیون ها دلار هزینه می کنند تا یک قطعه زمین در آنها بخرند معرفی شده است:

  • دسنترالند (Decentraland ): پلتفرم واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم
  • اکسی اینفینیتی (Axie Infinity):  بازی حیوانات خانگی دیجیتال که حول جمع آوری، آموزش، پرورش و مبارزه با موجودات فانتزی به نام Axie متمرکز شده است.
  • سندباکس (Sandbox ): یک پلتفرم مبتنی بر جامعه که در آن کاربران مالک زمین خود هستند و در آن فعالیت میکنند.
  • ارث 2 (Earth2): دنیای مجازی و دیجیتالی در مقیاس 1:1 با زمین که در آن مردم می‌توانند زمین‌هایی را بخرند که بناهای تاریخی مانند تاج محل و مجسمه آزادی در آن وجود دارند.
خرید زمین مجازی

خرید زمین مجازی

خرید زمین مجازی در پلتفرم های متاورس بسیار ساده است و هر سرمایه گذاری حتی با اطلاعات بسیار کم در زمینه بلاک چین و متاورس می تواند در این زمین ها سرمایه گذاری کند. برای خرید زمین مجازی کافی است فرایند گام به گام زیر را دنبال کنید.

  1. ایجاد کیف پول ارز دیجیتال

    اولین گام در فرایند خرید زمین مجازی ایجاد یک کیف پول ارز دیجیتال است. چرا که زمین ها دارایی های مبتنی بر بلاک پین و دیجیتالی هستند که باید در آدرس کیف پول شما ذخیره شوند. برای خرید از سندباکس و دسنترالند به عنوان برترین پروژه های متاورس استفاده از کیف پول متامسک توصیه می شود. با این حال شما می توانید از هر کیف پولی که از ارز بومی یک پروژه پشتیبانی می کند، استفاده نمایید.

  2. شارژ کیف پول با ارز بومی شبکه و ارز مورد نیاز برای کارمزد

    برای خرید زمین در هر پروژه ای معمولا باید ارز بومی آن پروژه را داشته باشید. علاوه بر این برای پرداخت کارمزد های شبکه نیز باید رمز ارز بومی آن شبکه را به منظور پرداخت کارمزد های بلاک چین در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال اگر پروژه انتخابی شما دسنترالند است، باید با خرید ارز مانا (MANA) و خرید اتریوم (ETH) کیف پول خود را شارژ نمایید.

  3. ورود به سایت پروژه و یا بازار های واسطه و اتصال کیف پول

    برای خرید زمین مجازی و انتخاب زمین های مختلف هم می توانید به سایت رسمی پروژه ها مراجعه کنید و هم می توانید به بازار های واسطه توکن های NFT مثل بازار اوپن سی و ریریبل مراجعه نمایید.

  4. انتخاب زمین و ثبت سفارش خرید

    هر قطعه زمین ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارد که در بازار به کاربران نمایش داده می شود. ویژگی های زمین و قیمت آن را بررسی کنید و در نهایت سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT