تدریس آنلاین بین المللی

راه اندازی کسب و کار تدریس آنلاین بین المللی

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا شما هم به راه اندازی کسب و کار تدریس خصوصی آنلاین خود فکر می کنید؟ در این مقاله یک راهنمای گام به گام برای پیدا کردن چگونگی نحوه ی شروع تدریس آنلاین بین المللی آورده شده است.

افتتاح حساب پی پال

تدریس آنلاین بین المللی

آیا شما در یک موضوع عالی هستید و فکر می کنید برای تدریس آن به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید؟ راه اندازی یک کسب و کار تدریس خصوصی ممکن است یک گزینه عالی برای شما باشد، زیرا می تواند یک شغل بسیار مفید در زندگیتان باشد.

چه دانشجوی کالج باشید و چه تازه فارغ التحصیل شده باشید، این یک ایده تجاری است که می توانید در حین تحصیل از آن استفاده کنید و می تواند درآمد بیشتری به شما ارائه دهد. از این گذشته ، معلمان بزرگ همیشه مورد تقاضا برای تدریس خصوصی هستند.

  1. تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید آموزش دهید

شما ممکن است در رسانه ‌های دیجیتال، ارتباطات یا فناوری اطلاعات عالی باشید، اما چگونه می ‌توانید این موارد را به ‌عنوان دوره‌ های آموزشی به دانش‌ آموزانی که دانش کمی دارند یا به طور کلی بی ‌اطلاع هستند، آموزش دهید؟ شما می خواهید بفهمید که آیا می توانید به راحتی این موضوعات و مفاهیم را نشان دهید یا خیر.

شما همچنین می خواهید به نوع سطحی که به تدریس علاقه دارید نیز فکر کنید. بچه های کوچکتر در مدرسه راهنمایی یا آنهایی که به سال آخر دبیرستان نزدیک می شوند؟ در مجموع، شما می خواهید چیزی را انتخاب کنید که همیشه به آن علاقه داشته باشید. این می تواند به شما در ارتباط با دانش آموزان در سطح عمیق تر کمک کند و همچنین شما را درگیر نگه دارد.

اگر می ‌خواهید ایده ‌هایی در مورد پلتفرم‌ های تدریس خصوصی خوب داشته باشید، در دیگر مقالات ما بهترین پلتفرم ‌ها برای شروع یک حرفه تدریس آنلاین موفق برای شما آورده شده است.

  1. یک طرح تجاری ایجاد کنید

هنگام تصمیم گیری برای ایجاد هر کسب و کاری، همیشه به یک برنامه نیاز دارید که نشان دهد چگونه می خواهید به اهداف تجاری خود برسید. چه نوع مشکلاتی را می خواهید حل کنید و چگونه می خواهید آنها را حل کنید؟ به عنوان یک معلم خصوصی، چه چیزی می توانید ارائه دهید که در مقایسه با سایر خدمات تدریس خصوصی منحصر به فرد باشد؟ حتی شاید شما یک راه سریعتر برای تبدیل شدن به یک کدنویس ارائه دهید.

شما همچنین می خواهید به رقابت خود توجه داشته باشید. چه کسی در فضای فناوری اطلاعات تدریس می کند و چگونه می توانید خود را برای جمعیت هدف خود بازاریابی کنید؟ اگر می ‌خواهید به بچه‌ های کوچک ‌تر آموزش دهید، باید برنامه ‌ای ترتیب دهید تا والدین را آگاه کنید! از نظر مالی نیز، باید مشخص کنید که کسب و کار تدریس خصوصی شما برای سال مالی چقدر هزینه دارد.

تدریس آنلاین بین المللی

تدریس آنلاین بین المللی

از نظر نوشتن و برنامه ریزی مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ در مقالات دیگر ما نحوه نوشتن طرح کسب و کار آورده شده است. سنجیدن همه این موارد به تجارت شما کمک می کند و سفر شما در این مسیر را آسان تر می کند.

  1. فضای کلاس درس خود را، در خانه تنظیم کنید

وقتی تصمیم می گیرید از خانه به دیگران آموزش دهید، می خواهید همه چیزهایی را که برای راحت بودن نیاز دارید داشته باشید. یک صندلی باکیفیت و ارگونومیک بخرید زیرا زمان زیادی را در حالت نشسته می گذرانید و همچنین یک میز هم سطح با قد شما نیز برای این کار لازم است.

اتاقی را انتخاب کنید که بدون سر و صدا و مناسب برای تدریس خصوصی باشد. منطقه خود را با کتاب های آموزنده در مورد موضوعاتی که قرار است تدریس کنید پر کنید، فایل های برگه، جا مداد، نقاشی برای کتاب ها و فضای کافی برای علامت گذاری کار دانش آموزان خود داشته باشید.

نقد درآمد ارزی

بهتر است روی هر چیزی سرمایه گذاری کنید که احساس می کنید برای بهره وری به آن نیاز دارید. اگر برای پیگیری زمان به یک ساعت فیزیکی نیاز دارید، ممکن است خرید ارزشمندی برای شما باشد. به طور کلی، این باید محیطی باشد که بتوانید در آن تمرکز کنید و حواس پرتی محدودی داشته باشید. همانطور که می دانید اگر نسبت به کاری که انجام می ‌دهید متعهد به نظر برسید، دانش ‌آموزان آینده شما نیز از آنها پیروی خواهند کرد.

  1. قیمت دوره ی خود را در نظر بگیرید

خدمات قیمت گذاری همیشه پاسخ آسانی ندارد، اما مهم است که قیمت گذاری با سطح تجربه مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید نرخ ساعتی را انتخاب کنید، یک معلم مبتدی ممکن است تصمیم بگیرد که 30 تا 40 دلار در ساعت هزینه کند، با این حال، یک فرد واجد شرایط تر ممکن است بخواهد بیش از 50 دلار در ساعت شارژ کند.

با این حال، اگر در حال تدریس یک موضوع دانشگاهی هستید، ممکن است بخواهید خدمات خود را به صورت بسته قیمت گذاری کنید، و این کاملاً به شما بستگی دارد. نکته مهم این است که با خود و دانش آموزان خود در این زمینه منصف باشید.

  1. در مورد پلتفرم کلاس درس مجازی تصمیم بگیرید

این اجباری نیست، اما اگر در ایجاد یک کسب و کار آموزشی از پایه کاملاً مطمئن نیستید، می تواند نقطه شروع خوبی باشد. اگر می خواهید برای ایجاد یا فروش دوره آموزشی کمک بگیرید، پلتفرم هایی مانند Trainer Central می توانند گزینه خوبی برای شما باشند. شاید شما نمی خواهید در کلاس های درس زنده تدریس کنید و ترجیح می دهید یک دوره را به صورت ضبط شده ارائه کنید، و این نیز اشکالی ندارد.

تدریس آنلاین بین المللی

تدریس آنلاین بین المللی

از سوی دیگر، اگر می‌ خواهید تمام فناوری آموزشی خود را در یک مکان انجام دهید، چیزی مانند TutorMe ممکن است برای نیاز های شما بهتر عمل کند. با این نوع پلتفرم، می‌ توانید با ابزار های خود مانند تخته‌ های سفید مجازی، اشتراک ‌گذاری صفحه، یا چت صوتی و تصویری به دانش‌آموزان کمک کنید تا موفق شوند. به سادگی شروع یک برنامه کاربردی است. چه بخواهید از ابتدا بسازید یا با یک جامعه شریک شوید، هر یک از گزینه ها می تواند فرصتی شگفت انگیز و افزودنی عالی برای رزومه شما باشد.

  1. منابع آموزشی آنلاین خود را جمع آوری کنید

بسته به موضوعات یا دوره هایی که تصمیم گرفته اید روی آنها تمرکز کنید، باید تحقیق کنید که چه نوع منابع آموزشی برای شما مفید است. اگر به کودکی در انجام یک کار فناوری اطلاعات کمک می ‌کنید، ممکن است لازم باشد اطلاعاتی درباره نحوه کدنویسی، مانند جمع ‌آوری اطلاعات در مورد کدنویسی پایتون یا جاوا اسکریپت، منبع بگیرید.

این اطلاعات باید قبل از کلاس جمع‌آوری شود، و می ‌توانید یک ارائه در پاورپوینت ایجاد کنید تا آن را به عنوان یک سخنرانی به نمایش بگذارید. نحوه آموزش اطلاعات به شما بستگی دارد. به دنبال ایده هایی در مورد پاورپوینت هستید؟ در مقالات دیگر ما چند سایت برای نمونه های ارائه پاورپوینت متحرک رایگان وجود دارد.

  1. یک لپ تاپ قابل اعتماد داشته باشید

تبدیل شدن به یک معلم آنلاین به این معنی است که شما به یک اتصال اینترنتی پایدار و همچنین یک لپ تاپ یا رایانه ای که به اندازه کافی قدرتمند باشد نیاز دارید. Chromebook، لپ‌تاپ ‌های قابل تبدیل، یا مک ‌بوک‌ ها ممکن است لپ‌تاپ مورد استفاده شما باشند، اما حداقل شرایط لازم برای آموزش آنلاین به شرح زیر است.

در مرحله اول، حداقل برای CPU یک Core i5 اینتل، با 8 گیگابایت رم یا بالاتر، یک وب کم HD داخلی، حداقل 13 اینچ برای اندازه صفحه نمایش، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، ویندوز 10 یا macOS 10 برابر یا بالاتر می خواهید. و در نهایت این دستگاهی مقرون به صرفه برای شما است. همیشه بهترین را برای خود و نوع کار آموزشی که قصد دارید دنبال کنید، انتخاب کنید.

کسب و کار تدریس آنلاین بین المللی خود را راه اندازی کنید

شروع هر کسب و کاری همیشه مانند یک جهش فوق العاده به نظر می رسد، اما اگر به اندازه کافی مشتاق هستید که بخواهید وسعت دانش خود را به دیگران آموزش دهید، این زمینه ای است که برای شما پاداش خواهد داشت و ارزش تلاش را دارد.

حتی اگر فقط می خواهید تدریس خصوصی را به عنوان یک کار جانبی دنبال کنید، تدریس همیشه یک مهارت ارزشمند در هر زمینه کاری است. مهم نیست که چه چیزی را می خواهید تدریس کنید، مجموعه ای از موضوع های آموزشی وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع بیزینس خود بگیرید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT