راه های کسب درآمد آنلاین

راه های کسب درآمد آنلاین در سال 2024

زمان مطالعه 25 دقیقه

اینترنت معدن طلایی از فرصت ها برای کسب درآمد آنلاین است. چه به دنبال استقلال مالی باشید یا مقداری پول نقد اضافی، گزینه های زیادی برای راه اندازی یک تجارت آنلاین ارائه می دهد.

این راهنما برخی از بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین در سال 2024 را بررسی می‌کند. ما فهرستی از 26 استراتژی را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند آرزوهای آنلاین شما را به یک جریان درآمد تبدیل کند.

نقد درآمد دلاری

26 روش برتر برای کسب درآمد آنلاین

از ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیکی خود گرفته تا نویسندگی آزاد، تبدیل شدن به دستیار مجازی و پیوستن به مشارکت های تأثیرگذار، بیایید به ۲۶ راه برای کسب درآمد آنلاین بپردازیم.

1. یک سایت تجارت الکترونیک ایجاد کنید

فروشگاه های آنلاین در مقایسه با فروشگاه های آفلاین دارای مزایای زیادی هستند، از جمله دسترسی بیشتر به بازار و هزینه های راه اندازی پایین تر.

اگر روی یک جایگاه خاص تمرکز کنید، کسب و کار تجارت الکترونیک شما می تواند شانس بیشتری در برابر رقبا داشته باشد. به روز ماندن با محصولات پرطرفدار فعلی می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام اقلام را بفروشید.

برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک موفق، یک طرح تجاری ایجاد کنید و موارد ضروری مانند موجودی، حمل و نقل، مجوزهای تجاری و مجوزها را تنظیم کنید.

اگر اولین بار هستید، Hostinger Website Builder یک پلتفرم عالی برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود است.

از سازنده ما برای راه اندازی سریع وب سایت خود با صدها الگوی آماده یا ایجاد آن با هوش مصنوعی استفاده کنید. مجهز به ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله سازنده آرم و نقشه حرارتی، کارهای تجاری و ایجاد وب سایت را ساده می کند.

اگر قبلاً برای برنامه سازنده وب سایت و میزبانی هاستینگر ثبت نام کرده اید، برای فعال کردن یکپارچه سازی فروشگاه تجارت الکترونیک داخلی آن، از ویرایشگر قالب → فروشگاه آنلاین → افزودن فروشگاه حرکت کنید.

علاوه بر فعال کردن ویژگی کیف خرید، فعال‌سازی فروشگاه آنلاین به شما امکان می‌دهد:

. ایجاد لیست محصولات Hostinger Website Builder به شما امکان می دهد تا 500 محصول را با 0% کارمزد تراکنش بفروشید.

. مدیریت صفحات محصول صفحه نمونه را با عکس ها و توضیحات محصول خود ویرایش کنید. در بخش مدیریت محصول، می‌توانید انتخابگر کمیت را نیز فعال کنید.

. سفارشی کردن صفحه پرداخت چک باکس شرایط و ضوابط را اضافه کنید، زبان صفحه را تغییر دهید و فیلدهای سفارشی را وارد کنید.

. افزودن پردازشگرهای پرداخت و روش های حمل و نقل Hostinger Website Builder از بیش از 20 روش پرداخت از جمله Stripe، .kevin و PayPal پشتیبانی می کند. شما می توانید مناطق حمل و نقل نامحدود و حداکثر 25 گزینه حمل و نقل را در هر منطقه تنظیم کنید.

ویژگی تجارت الکترونیک این پلتفرم با ابزارهای سئو نیز همراه است. این ابزارها به شما امکان می دهند عناوین متا، توضیحات و کلمات کلیدی را در سراسر فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. علاوه بر این، می توانید صفحات خاصی را از موتورهای جستجو برای اهداف سازماندهی و ایندکسینگ پنهان کنید.

اگر به الهام نیاز دارید، Urban Potter و Awarecorp دو نمونه عالی از کسب و کارهای آنلاین هستند که بر روی Hostinger Website Builder ساخته شده اند.

بهترین از همه، Hostinger AI Website Builder برای مبتدیان است. بنیانگذار شرکت محوطه سازی و چمن زنی Diplomatic Lawn Care توانست وب سایت تجاری خود را به سرعت راه اندازی کند، علیرغم اینکه در ایجاد وب سایت جدید بود.

2. نوشتن و کسب درآمد از پست های وبلاگ

اگر به نوشتن علاقه دارید، سعی کنید یک وبلاگ راه اندازی کنید.

افراد به دلایل مختلف یک وبلاگ ایجاد می کنند – برای به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات، بازاریابی محصولات یا خدمات، یا آموزش افراد در مورد یک موضوع خاص.

ساختن وب سایت های خاص شانس موفقیت شما را افزایش می دهد. بنابراین، به جای ایجاد یک وبلاگ غذایی عمومی، سعی کنید روی یک نوع غذا تمرکز کنید.

به عنوان مثال، The Book Satchel وبلاگی است در مورد نقد و توصیه کتاب. سایر ایده های محبوب وبلاگ عبارتند از سفر، غذا، سلامتی و سبک زندگی.

اگرچه وبلاگ نویسی می تواند سودآور باشد، اما زمان می برد تا وبلاگ شما سودآور شود. برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، سازگار باشید، کیفیت بالا را حفظ کنید و از تکنیک های بازاریابی محتوای آزمایش شده و واقعی استفاده کنید.

با Hostinger Website Builder، می توانید به طور مداوم محتوای جدید را با کمک AI Writer ارائه دهید.

قبل از ایجاد یک پست وبلاگ در سازنده ما، ویژگی بلاگ را از ویرایشگر الگو فعال کنید → بلاگ → شروع یک وبلاگ.

در اینجا نحوه ایجاد پست های وبلاگ با نویسنده هوش مصنوعی ما آمده است:

1. در ویرایشگر قالب، به صفحه وبلاگ بروید و روی ویرایش پست کلیک کنید.

2. کادر متن محتوای پست من را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و AI Assist را انتخاب کنید.

3. یک توضیح کوتاه در کادر متن بنویسید، سپس روی GENERATE TEXT کلیک کنید.

4. منتظر بمانید تا ابزار هوش مصنوعی پست وبلاگ را بنویسد. پس از اتمام، گزینه Discard یا Keep متن تولید شده را انتخاب کنید. همچنین می توانید به دستیار هوش مصنوعی بگویید محتوا را بازنویسی کند.

سفارشی کردن و طراحی وب سایت خود در ویرایشگر قالب آسان است. برای هر یک از بخش‌های وبلاگ، می‌توانید رنگ، پس‌زمینه و طرح‌بندی را تغییر دهید.

هنگامی که پایگاه خوانندگان خود را رشد دادید، استراتژی های بازاریابی محتوا را برای کسب درآمد از وبلاگ خود پیاده کنید. روش های کسب درآمد در وبلاگ نویسی عبارتند از فروش فضاهای تبلیغاتی، تبدیل شدن به یک شرکت وابسته و پذیرش حمایت های مالی از برند.

3. کار آزاد پیدا کنید

فریلنسینگ فرصت های درآمد آنلاین زیادی را برای مهارت ها و علایق مختلف ارائه می دهد. در اینجا چند نمونه از محبوب ترین نقش های فریلنسری آورده شده است:

. طراح گرافیک. اگر به هنر علاقه دارید، یک طراح گرافیک آزاد شوید. ایجاد تصاویری خیره کننده برای لوگوها، پوسترها و تبلیغات یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین برای افراد خلاق است.

. توسعه دهنده وب اگر در توسعه وب مهارت دارید، ساخت وب سایت برای مشتریان یک گزینه سودآور است. برای دستیابی به موفقیت، وب سایت هایی بسازید که هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب باشند.

. دستیار مجازی. با انجام وظایفی مانند مدیریت ایمیل، زمان‌بندی و آماده‌سازی اسناد، به کسب‌وکارها پشتیبانی اداری ارائه دهید.

. مدیر رسانه های اجتماعی فریلنسری به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی برای کمک به مشاغل و افراد برای رشد حضور آنلاین خود. مسئولیت ها ممکن است شامل ایجاد محتوا، توسعه استراتژی، مشارکت مخاطب و تجزیه و تحلیل عملکرد باشد.

. متخصص ورود اطلاعات توجه به جزئیات و دقت برای نقش های ورود داده ضروری است. این شغل فریلنسری عمدتاً به شما نیاز دارد که داده‌ها را در صفحات گسترده، پایگاه‌های اطلاعاتی یا دیگر پلتفرم‌های آنلاین وارد کنید.

برخی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار، Fiverr، Toptal و Upwork هستند. چه به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت باشید و چه به دنبال خوداشتغالی تمام وقت باشید، این پلتفرم ها فرصت های شغلی آزاد را برای دستیابی به اهداف مالی شما فراهم می کنند.

میزان درآمد شما از فریلنسینگ به عواملی مانند تخصص، جایگاه، موقعیت مکانی و تقاضای خدمات شما بستگی دارد. فریلنسرهای ماهر می توانند در هر پروژه از چند صد تا چند هزار دلار درآمد کسب کنند. برخی از متخصصان با تجربه می توانند حتی نرخ های بالاتری دریافت کنند.

خوشبختانه فریلنسینگ یک مدل تجاری بسیار مقیاس پذیر است. اگر توانایی دارید، می توانید چندین پروژه را به طور همزمان انجام دهید و به طور پیوسته درآمد خود را در طول زمان افزایش دهید.

4. وب سایت هایی را برای زندگی توسعه دهید

میانگین حقوق توسعه دهندگان وب حدود 50900 دلار در سال است. علاوه بر این، پیش بینی می شود که استخدام طراحان دیجیتال و توسعه دهندگان وب بین سال های 2022 تا 2032 به میزان 16 درصد رشد کند.

برای اینکه در بین رقبا متمایز شوید، یک تخصص توسعه وب مانند طراحی UX یا توسعه back-end را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در یک کمپ بوت کدنویسی مانند مدرسه Flatiron شرکت کنید تا فرصت‌های پیشرفت شغلی را افزایش دهید.

با توجه به تقاضای زیاد برای این مشاغل، توسعه دهندگان وب سایت باید وارد صنعت شوند و شروع به ایجاد وب سایت برای چندین مشتری کنند.

پنل Hostinger Pro می تواند به شما در مدیریت چندین وب سایت مشتری کمک کند. از راه‌اندازی محیط میزبانی گرفته تا افزودن، حذف و نظارت بر وب‌سایت‌های مشتری، می‌توانید به راحتی این وظایف را از Pro Panel ما انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از Pro Panel این است که می توانید با خرید برنامه های هاستینگر برای مشتریان خود مستقیماً از پلتفرم کمیسیون دریافت کنید.

5. فروش اقلام استفاده شده

فروش یا اجاره اقلامی که دارید برای کسب درآمد آنلاین و شلوغ کردن فضای شما عالی است. اهمیت روزافزون پایداری فروش اقلام دست دوم را امیدوارکننده تر می کند.

لباس های دست دوم به محبوب ترین دسته در بین اقلام دست دوم تبدیل شده اند. همانطور که گفته شد، مبلمان، دستگاه های الکترونیکی و کلکسیون نیز گزینه های خوبی هستند.

برای شروع، اقلام دست دومی را که می‌خواهید بفروشید فهرست کنید و از زوایای مختلف عکس‌های محصول باکیفیت بگیرید.

وقتی نوبت به قیمت گذاری اقلام دست دوم برای به حداکثر رساندن سود می رسد، این استراتژی ها را در نظر بگیرید:

. لیست های قابل مقایسه را تحقیق کنید با تحقیق در مورد موارد مشابه در بازارهای آنلاین شروع کنید تا ارزش بازار فعلی آنها را درک کنید. اگر اقلام شما بیش از حد قیمت داشته باشند، خریداران بالقوه علاقه ای نخواهند داشت.

. شرایط را در نظر بگیرید. در مورد وضعیت اقلام خود، از جمله هر گونه نقص یا علائم سایش، شفاف باشید. قیمت را مطابق با آن تنظیم کنید یا برای اقلامی که در شرایط کمتر از ایده آل هستند تخفیف ارائه دهید.

. اقلام بسته. اگر اقلام یا لوازم جانبی مرتبط با هم دارید، آنها را در کنار هم قرار دهید. این استراتژی به توجیه قیمت بالاتر و جذب خریدارانی که به دنبال یک بسته کامل هستند کمک می کند.

. مزیت رقابتی را برجسته کنید اگر مورد شما دارای ویژگی های منحصر به فرد یا ارزشمندی است، آنها را در لیست خود برجسته کنید. این به خریداران کمک می کند تا متقاعد شوند که کالای شما ارزش قیمتی دارد.

. پاسخگو مذاکره کنید برای مذاکره باز باشید، اما این کار را مسئولانه انجام دهید. حداقل قیمت قابل قبول خود را بدانید و در صورتی که این پیشنهاد با معیارهای شما مطابقت نداشته باشد، مایل به ترک آن باشید.

اگر می‌خواهید لباس‌های دست دوم بفروشید، به جای اینکه فقط در بازار بفروشید، یک فروشگاه اینترنتی لباس راه اندازی کنید. داشتن فروشگاه آنلاین خود به معنای بدون هزینه پلتفرم است که به شما امکان می دهد سود را به حداکثر برسانید.

با رویکرد درست، فروشگاه شما می‌تواند یک سرمایه‌گذاری تجاری پایدار باشد که به شما امکان می‌دهد در عین ارتقای پایداری، درآمد غیرفعالی کسب کنید.

6. نوشتن و انتشار خبرنامه های پولی

ایجاد و انتشار خبرنامه ایمیل یک ایده تجاری عالی برای نویسندگان است.

برخلاف انتشار مقالات برای نشریات معتبر، اجرای یک خبرنامه به شما امکان می دهد مالکیت معنوی خود را داشته باشید و کنترل کامل ویرایشی داشته باشید. نوشته شما متعلق به شماست – نه پلتفرمی که برای آن می نویسید.

هنگام اجرای یک نشریه خبرنامه، محتوای منحصر به فردی بنویسید که برای خوانندگان شما ارزش ایجاد کند. ثابت بمانید و به برنامه انتشار خود پایبند باشید.

علاوه بر این، برای ایجاد اعتماد و ارتباط با مشترکین ایمیل خود تلاش کنید. با درخواست بازخورد خواننده، مشارکت آنها را تشویق کنید.

سرویس هاستینگ ایمیل Hostinger ویژگی های ضروری را برای ساخت و مدیریت یک برنامه خبرنامه موفق ارائه می دهد.

این ویژگی ها شامل قالب های ایمیل نامحدود، پاسخ های خودکار و ده نام مستعار ایمیل است. با حداکثر 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک سیستم امنیتی قوی، میزبانی ایمیل ما می تواند به شما کمک کند تا یک خبرنامه را بدون مشکل راه اندازی کنید.

هاستینگ ایمیل ما همچنین با چندین مشتری ایمیل سازگار است و ارسال و دریافت خبرنامه با استفاده از نرم افزار یا برنامه مورد نظر شما را آسان می کند.

 

7. دوره های آنلاین بسازید

اگر در زمینه خاصی دانش دارید و به تدریس علاقه دارید، فروش دوره های آنلاین را امتحان کنید. کسب و کار، سلامت، و توسعه شخصی برخی از موضوعات مورد توجه دوره هستند.

در حالی که پیوستن به یک پلتفرم آموزش الکترونیکی آسان‌تر است، ایجاد وب‌سایت آموزش الکترونیکی شما کنترل بیشتری بر قالب‌های دوره و کسب درآمد شما ارائه می‌دهد.

می‌توانید دوره‌هایی را در قالب‌های مختلف، از جمله کتاب‌های الکترونیکی، فایل‌های PDF تعاملی، ارائه‌ها، پادکست‌ها و ویدیوها ارائه دهید. سپس، آنها را به عنوان محصولات دیجیتال یا پاداش اشتراک بفروشید.

برای ساخت آسان سایت آموزش الکترونیکی، می توانید از افزونه LMS وردپرس استفاده کنید. چنین افزونه ای روشی کاربرپسند برای ایجاد دوره های آنلاین، پیگیری پیشرفت دانش آموزان و ارائه یک تجربه یادگیری یکپارچه به مخاطبان ارائه می دهد.

بسیاری از افزونه‌های LMS از طراحی سازگار با موبایل استفاده می‌کنند که دسترسی و دسترسی به پلتفرم آموزش الکترونیکی شما را افزایش می‌دهد.

8. برای شبکه های وابسته ثبت نام کنید

اگر مخاطبان ثابتی دارید، ثبت نام در یک برنامه مارکتینگ وابسته را در نظر بگیرید.

این روش شامل تبلیغ محصولات یا خدمات یک شرکت از طریق محتوای شما است. هر زمان که شخصی روی پیوند وابسته کلیک کند و کالا یا خدمات را خریداری کند، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

درآمد وابسته بسته به تعداد خوانندگان و برنامه های وابسته شما به طور گسترده ای متفاوت است.

برای حفظ اعتبار و علاقه مخاطبان، در برنامه های مرتبط با جایگاه خود ثبت نام کنید. به عنوان مثال، برنامه Affiliate Hostinger کاملا رایگان است و برای کسانی که در صنعت توسعه وب یا تجارت الکترونیک هستند مناسب است.

با برنامه وابسته ما، می توانید یک بنر در وب سایت خود قرار دهید یا پیوند وابسته منحصر به فرد خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. پس از پانزدهم هر ماه حداقل 60 درصد کارمزد دریافت خواهید کرد.

9. یک نمونه کار آنلاین بسازید

یک وب سایت نمونه کارها به متخصصان خلاق اجازه می دهد تا کار خود را به مشتریان بالقوه به نمایش بگذارند. عکاسان، طراحان گرافیک و توسعه‌دهندگان وب نیز می‌توانند از یک نمونه کار آنلاین برای شبکه‌سازی و همکاری با دیگر خلاقان استفاده کنند.

چه طراح و چه تصویرگر باشید، نمونه کارهای آنلاین شما می تواند به عنوان یک رزومه عمل کند. این گواهی بصری بر تخصص شما و ابزاری ارزشمند برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان هدف شما در سطح جهانی است.

همچنین می‌توانید یک فروشگاه آنلاین را در مجموعه خود ادغام کنید و از فروش قالب‌ها و قالب‌های اصلی، درآمد بیشتری کسب کنید. اگر عکاس هستید، از نمونه کارهای آنلاین خود برای فروش عکاسی استوک استفاده کنید.

خوشبختانه، برای ایجاد یک نمونه کار آنلاین چشمگیر نیازی به دانش فنی ندارید. با Hostinger Website Builder می توانید بدون کدنویسی کار خود را به زیبایی نمایش دهید. رابط کاربری مبتدی و قالب های قابل تنظیم آن به شما کمک می کند تا به سرعت یک وب سایت نمونه کارها خیره کننده ایجاد کنید.

یک مثال عالی مانوئل لوزانو است.

پرداخت هزینه LMIA برای کار در کانادا

پرداخت هزینه LMIA برای کار در کانادا

این هنرمند میان رشته ای از هاستینگر وب سایت ساز برای ایجاد یک نمونه کار آنلاین و نمایش آثار خود استفاده می کند.

علاوه بر صفحه نمونه کارها، یک صفحه تماس اختصاصی وجود دارد تا مشتریان و همکاران بالقوه بتوانند به راحتی به او پیام دهند. این هنرمند همچنین صفحه اخبار را که در آن رویدادهای نمایشگاه آینده را به اشتراک می گذارد، گنجانده است.

10. Flipping Domains یا Websites را امتحان کنید

بازگرداندن وب‌سایت‌ها شامل خرید یک وب‌سایت، بهینه‌سازی محتوای آن برای موتورهای جستجو، درآمدزایی و فروش آن برای کسب سود است.

این یک پروژه پول ساز ایده آل برای هر کسی است که از طراحی وب سایت، بهبود سئو و افزایش تجربه کاربر لذت می برد.

با این حال، همه وب سایت ها پتانسیل بالقوه ندارند، بنابراین دانستن اینکه در کدام یک سرمایه گذاری کنید ضروری است. یک قانون کلی خوب این است که آنهایی را انتخاب کنید که قبلاً مقداری درآمد و ترافیک ایجاد می کنند.

از طرف دیگر، ورق زدن دامنه را امتحان کنید. این روش شامل به دست آوردن نام های دامنه با ارزش برای خریداران بالقوه و فروش مجدد آنها به قیمت بالاتر است.

ورق زدن دامنه به چند دلیل می تواند سودآور باشد:

. کمبود نام های دامنه مطلوب با ایجاد حضور آنلاین بیشتر شرکت ها، نام های دامنه خوب محدودتر می شوند. این کمبود باعث افزایش ارزش نام های دامنه منحصر به فرد و به یاد ماندنی می شود.

. پتانسیل بازدهی بالا یک نام دامنه با دقت انتخاب شده می تواند بسیار ارزشمند باشد، به خصوص اگر با صنعت، کلمه کلیدی یا نام تجاری پرطرفدار همسو باشد. فروش مجدد آنها می‌تواند سود زیادی برای دامنه‌ها به همراه داشته باشد.

. تقاضا برای دامنه های قابل برند. بسیاری از کسب و کارها مایل به سرمایه گذاری در نام های دامنه ای هستند که با برند یا محصول آنها همخوانی دارد. باله‌های دامنه که صاحب چنین دامنه‌هایی هستند می‌توانند در مورد فروش بسیار سودآور مذاکره کنند.

. استراتژی سرمایه گذاری سرمایه گذاران دامنه بر اساس روندهای بازار و پتانسیل آینده، مشابه سرمایه گذاری در املاک یا سهام، به تحقیق و کسب دامنه می پردازند.

اگر به ورق زدن دامنه علاقه دارید، می توانید دامنه ها را در هاستینگر با قیمت های عالی خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ابزار جستجوی نام دامنه ما استفاده کنید، نام و پسوند مورد نظر خود را انتخاب کنید و نام دامنه را خریداری کنید. سپس آن را با قیمت بالاتر به خریدار بفروشید.

11. یک فروشگاه Dropshipping راه اندازی کنید

Dropshipping به افراد امکان می دهد محصولات را بدون مدیریت موجودی یا حمل و نقل بفروشند. مسئولیت اصلی dropshipper بازاریابی محصول است در حالی که تامین کنندگان آنها انجام سفارش را انجام می دهند.

بنابراین، شما باید با تامین کنندگان قابل اعتماد کار کنید تا یک کسب و کار موفق dropshipping را راه اندازی کنید. در اینجا چند وب سایت برای یافتن تامین کنندگان خوب وجود دارد:

. Modalyst. تامین کنندگان را در سراسر جهان کشف کنید و از ماشین حساب سود آن برای قیمت گذاری آسان محصول استفاده

کنید.

. Spocket. با تامین کنندگان جهانی ارتباط برقرار کنید و به طور یکپارچه با پلتفرم هایی مانند Shopify و WooCommerce یکپارچه شوید.

. SaleHoo. با بسیاری از تامین کنندگان بررسی شده کار کنید و از طریق انجمن انجمن با سایر dropshipper ها ارتباط برقرار کنید.

Hostinger Website Builder یک انتخاب عالی برای راه اندازی سریع سایت dropshipping شما است. به سادگی عملکرد فروشگاه آنلاین را فعال کنید و شروع به اضافه کردن لیست محصولات کنید.

شما همچنین می توانید وب سایت خود را با استفاده از CMS مانند وردپرس راه اندازی کنید و WooCommerce را برای راه اندازی فروشگاه ادغام کنید.

برنامه هاستینگ خود را با دقت انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که فروشگاه WooCommerce با عملکرد روانی دارید. بسته های هاستینگ ابری ما را برای عملکرد مطلوب در نظر بگیرید. برنامه های هاستینگ ما بسیار مقیاس پذیر هستند، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید به یک برنامه سطح بالاتر ارتقا دهید.

12. یک وب سایت عضویت بسازید

یکی دیگر از روش های عالی کسب درآمد، ساخت وب سایت های عضویت با خدمات اشتراک است. یک سایت عضویت به شما امکان می دهد محتوای انحصاری را برای اعضای خود ارائه دهید.

طرح های اشتراک متعددی را ارائه دهید تا اعضا بتوانند تصمیم بگیرند چه پاداش هایی را می خواهند دریافت کنند. می‌توانید نکات، پست‌ها یا ویدیوهای منحصر به فردی ارائه دهید. مطمئن شوید که محتوا را مطابق با جایگاه انتخابی خود تنظیم کرده و به فیدبک اعضا گوش دهید.

برای مثال، 40 Aprons دستور العمل‌های مخصوص اعضا، کتاب‌های الکترونیکی، برنامه‌های غذایی و تجربه مرور سایت بدون آگهی را ارائه می‌دهد.

این مدل کسب و کار برای بلند مدت عالی است. این می‌تواند جریان‌های درآمد غیرفعال اضافی را فراهم کند، زیرا کاربران باید عضویت خود را به طور منظم تمدید کنند تا از جوایز انحصاری برخوردار شوند. علاوه بر این، به ایجاد یک جامعه وفادار کمک می کند تا بتوانید محصولات یا خدمات را برای آنها بازاریابی کنید.

از افزونه های عضویت وردپرس برای ایجاد وب سایت عضویت خود به راحتی استفاده کنید. آنها ویژگی هایی را برای کمک به ایجاد طرح های عضویت، تولید گزارش های تجاری و محدود کردن محتوا بر اساس سطوح ارائه می دهند.

13. فضای تبلیغاتی را پیشنهاد دهید

نمایش تبلیغات در فضاهای خالی سایت شما یک راه عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال است. تعداد کلیک ها و نمایش ها درآمد تبلیغات را تعیین می کند.

تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که سایتی که تبلیغات آنها را نشان می‌دهد معتبر و مرتبط با جایگاه آنهاست. برای دستیابی به این هدف، روی ایجاد محتوای ارزشمندی تمرکز کنید که عملکرد خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد. از یک ابزار نقشه حرارتی برای تعیین بهترین مکان های تبلیغاتی برای تبدیل بهتر و تجربه کاربری استفاده کنید.

یک شبکه تبلیغاتی محبوب که می توانید با آن کار کنید Google AdSense است. به سادگی ثبت نام کنید و کد تبلیغ را در سایت خود قرار دهید. برای کاربران وردپرس، آموزش ما در مورد افزودن AdSense به وردپرس را بررسی کنید.

از طرف دیگر، این شبکه های تبلیغاتی دیگر را بررسی کنید:

. Propeller Ads. توجه مردم را با استفاده از پنج قالب مختلف تبلیغاتی جلب کنید – فشار، پاپ زیر، فشار درون صفحه، بینابینی و کلیک مستقیم.

. Adcash. با ویژگی ضد مسدودکننده تبلیغات و دسترسی جهانی آن، درآمد را افزایش دهید.

. Media.net. دسترسی انحصاری به Yahoo! تقاضای جستجوی شبکه بینگ و ویژگی های تبلیغات مبتنی بر هدف کاربر مرتبط.

14. تست قابلیت استفاده را انجام دهید

فرصت های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از طریق آزمایش برنامه ها و بازی ها وجود دارد. بازی های ویدیویی به طور خاص بزرگترین بخش از بازار جهانی رسانه های دیجیتال را به خود اختصاص داده اند.

یک مثال خوب Mistplay است، برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد امتیاز وفاداری کارت هدیه را با انجام بازی‌های موبایل کسب کنید. مثال دیگر Givling است، وب‌سایتی که در آن افراد می‌توانند بازی‌های کوچک را برای بردن جوایز نقدی انجام دهند.

همچنین شبکه جهانی آزمایش بتا توسط Keywords Studios وجود دارد. این برنامه به افراد پول می دهد تا بازی ها را قبل از تاریخ انتشار بازی کنند. بازیکنان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و قرارداد عدم افشای اطلاعات را امضا کنند.

در حالی که این بازی‌ها و برنامه‌ها راهی آسان برای کسب درآمد اضافی ارائه می‌کنند، برخی از کلاه‌های سیاه از آن‌ها به عنوان جلویی برای سرقت اطلاعات شخصی استفاده می‌کنند. بنابراین، برای جلوگیری از کلاهبرداری، همیشه تحقیق و بررسی مناسب انجام دهید.

15. ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

اگر در دیجیتال مارکتینگ تخصص دارید، خدمات مشاوره از راه دور را در نظر بگیرید. مشاوران دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها در جذب مخاطبان هدف و بهبود فروش کمک می کنند.

برای مثال، می‌توانید خدمات سئو را برای کمک به وب‌سایت‌ها برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP)، افزایش ترافیک و ایجاد سرنخ‌های ارزشمند ارائه دهید.

دریافت گواهی سئو از یک پلتفرم معتبر مانند آکادمی Semrush برای نشان دادن مهارت های خود را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید در دوره‌هایی مانند آکادمی Google Analytics شرکت کنید تا دانش خود را عمیق‌تر کنید.

همچنین می‌توانید با برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌ها در بسترهای اجتماعی مختلف، خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را ارائه دهید. این اقدامات تعامل بهتر با مخاطب و شناخت برند را تشویق می کند.

برای اینکه یک مدیر رسانه اجتماعی عالی باشید، باید با روندها همگام باشید، مخاطبان هدف برند را شناسایی کنید و داده های رسانه های اجتماعی را برای نتایج بهتر دنبال کنید.

علاوه بر مشاوره بازاریابی دیجیتال از راه دور، میزبانی وبینارها و کارگاه ها را در نظر بگیرید. این جلسات تعاملی به شما این امکان را می دهد که تخصص خود را به اشتراک بگذارید، با مخاطبان بیشتری درگیر شوید و در ازای اشتراک دانش خود، درآمد کسب کنید.

وبینارها و کارگاه ها جریان درآمد بیشتری را فراهم می کنند و قدرت شما را در زمینه بازاریابی دیجیتال افزایش می دهند. آنها همچنین می توانند مشتریان بیشتری را به خدمات مشاوره شما جذب کنند و درآمد کلی را افزایش دهند.

16. به عنوان یک نویسنده محتوای دیجیتال کار کنید

برای کسانی که در نوشتن مهارت دارند، تبدیل شدن به یک نویسنده محتوا یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین است. نوشتن محتوا برای یک کنسرت جانبی سودآور یا کار از راه دور تمام وقت با میانگین دستمزد حدود 57873 دلار در سال ایجاد می کند.

علاوه بر مهارت های نوشتاری، این مسیر شغلی ممکن است به دانش SEO نیاز داشته باشد. دانستن اصول اولیه HTML و CSS نیز می تواند کمک کننده باشد، به خصوص در هنگام کار با CMS مانند وردپرس.

حتی اگر در کلام نوشتاری متخصص نباشید، به لطف هوش مصنوعی، وارد شدن به محتوانویسی آسان‌تر از همیشه است. ابزارهایی مانند Hostinger AI Writer، ChatGPT، Bard و Jasper می توانند به تولید محتوای آموزنده و سرعت بخشیدن به ویرایش کمک کنند.

شانس خود را در بردهای شغلی مانند Fiverr و Freelancer امتحان کنید تا به عنوان یک نویسنده مستقل کار کنید. از طرف دیگر، برای فرصت های کاری ثابت، به یک آژانس تولید محتوا مانند Verblio، Express Writers و Textbroker بپیوندید.

برای نشان دادن مهارت های نوشتاری خود و جذب مشتریان و کارفرمایان، وب سایت نمونه کار خود را بسازید.

17. مشاغل خدمات مشتری را بپذیرید

نمایندگان خدمات مشتری از طرف شرکت ها برای رفع نگرانی های مشتری از طریق تلفن، چت زنده یا ارتباط رو در رو کار می کنند. این وظایف ممکن است شامل گرفتن سفارشات، رسیدگی به شکایات یا بازگرداندن محصول و پاسخ به سؤالات مربوط به محصول یا خدمات باشد.

نمایندگان اغلب به صورت تمام وقت در شیفت های تعیین شده کار می کنند، زیرا بسیاری از بخش های خدمات مشتری باید 24/7 در دسترس باشند.

نمایندگان خدمات مشتری معمولاً از قبل آموزش می بینند تا با محصولات و خدمات شرکت و ابزارهایی که استفاده خواهند کرد آشنا شوند. این ابزارها ممکن است شامل نرم‌افزار میز راهنمایی مانند Zendesk و یک سیستم CRM مانند Salesforce باشد.

کار در خدمات مشتری راهی عالی برای توسعه و بهبود مهارت های حل مسئله و افراد است. شما باید دوستانه، صبور، حرفه ای باشید و بتوانید به سرعت و کارآمد مشکلات را حل کنید.

کسب و کارها دائماً به دنبال نمایندگان خدمات مشتری هستند. مشاغل خالی را در وب‌سایت‌های معروف هیئت شغلی مانند Indeed، Glassdoor و ZipRecruiter جستجو کنید.

18. آموزش مردمی آنلاین

اگر می‌خواهید دانش خود را به اشتراک بگذارید، اما روش آموزش مستقیم‌تری را ترجیح می‌دهید، مدرس آنلاین شوید. این به شما این امکان را می دهد که به دانش آموزان از سرتاسر جهان در راحتی برنامه خود آموزش دهید.

موضوعی را انتخاب کنید که در آن به خوبی مسلط هستید. به عنوان یک معلم آنلاین، باید مطالب آموزشی ارائه دهید و آماده پاسخگویی به سوالات دانش آموزان باشید. علاوه بر این، برای کمک به دانش آموزان برای بهبود و پیگیری پیشرفت یادگیری خود، فیدبک سازنده ارائه دهید.

برخی از موضوعات محبوب تدریس آنلاین شامل شیمی، ریاضی و زبان های خارجی است. برای بهبود اعتبار و نرخ خود، در موضوع انتخابی خود گواهینامه دریافت کنید.

خدمات آموزشی در خانه یک نمونه وب سایت خوب برای الهام گرفتن از آن ارائه می دهد.

منوی خدمات جزئیاتی را در مورد برنامه های تدریس آنلاین خود، مانند مربیگری آکادمیک و آمادگی آزمون، ارائه می دهد.

این ناوبری بصری به بهبود تجربه کاربر و جذب دانش آموزان بالقوه کمک می کند.

19. یک پادکست راه اندازی کنید

راه اندازی یک پادکست یکی از سودآورترین ایده های کسب و کار آنلاین است که تعداد شنوندگان پادکست جهانی به 464.7 میلیون نفر می رسد. اگر مهارت‌های ارتباطی درجه یک دارید، یک پادکست یک کنسرت است که ارزش آن را دارد.

یک کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه با میکروفون داخلی برای شروع پادکست برای سود کافی است. با این حال، توصیه می کنیم برای بهبود کیفیت ضبط، روی تجهیزات صوتی و نرم افزار مناسب سرمایه گذاری کنید.

شما می توانید یک پادکست در مورد هر موضوعی، از نکات مالی گرفته تا جرم واقعی ایجاد کنید. اگر شما یک متخصص دیجیتال مارکتینگ هستید، می توانید یک پادکست آژانس برای به اشتراک گذاشتن دانش خود و جذب مشتری ایجاد کنید.

پس از ضبط و ویرایش چند قسمت اول، یک پلت فرم میزبانی پادکست برای انتشار آنلاین آنها پیدا کنید. برخی از بهترین آنها Buzzsprout، Resonate و Anchor هستند.

همچنین می توانید پادکست خود را با خدمات VPS ما پخش کنید. با دسترسی ریشه و منابع فراوان، محیط سرور خصوصی مجازی می‌تواند به طور موثر انتقال محتوای بلادرنگ را مدیریت کند.

بیشتر پادکست ها عمدتاً از طریق حمایت مالی کسب درآمد می کنند. هنگامی که پادکست شما طرفدارانی را به خود جلب کرد، برای رشد برند، کیفیت محتوا و دسترسی مخاطبان خود، در آژانس های تولیدی مانند Podfly یا Pacific Content ثبت نام کنید.

در نهایت، فراموش نکنید که پادکست را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا قابلیت کشف آن را افزایش دهید.

20. اینفلوئنسر باشید

افزایش مداوم رسانه های اجتماعی باعث شده است که بازاریابی اینفلوئنسر به یک انتخاب محبوب برای کسب درآمد آنلاین تبدیل شود.

مانند مارکتینگ وابسته، شرکت ها برای مارکتینگ محصولات و خدمات خود به اینفلوئنسرها پول می دهند. تفاوت اصلی این است که اینفلوئنسرها به جای آوردن سرنخ به سادگی بر تصمیمات خرید افراد تأثیر می گذارند.

میزان درآمد اینفلوئنسرها به طور قابل توجهی به موارد زیر و نرخ تعامل در حساب رسانه های اجتماعی آنها بستگی دارد. بنابراین، برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق، باید یک برند شخصی قوی پرورش دهید و به یک صدای معتبر در جایگاه خود برای جذب حامیان مالی و تبلیغ‌کنندگان تبدیل شوید.

راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک تأثیرگذار وجود دارد.

اینفلوئنسرهای YouTube باید برای برنامه شریک YouTube ثبت نام کنند. یک کانال YouTube برای واجد شرایط بودن باید حداقل 1000 مشترک داشته باشد و هیچ اخطار فعالی درباره دستورالعمل‌های انجمن نداشته باشد.

محبوب ترین روش کسب درآمد از یوتیوب از طریق درآمد تبلیغاتی است. روش‌های کسب درآمد جایگزین عبارتند از عضویت در کانال، Super Chat، Super Stickers، کالا، حمایت مالی و YouTube BrandConnect.

اگر کانال YouTube شما هنوز واجد شرایط کسب درآمد نیست، از پلتفرم‌های عضویت شخص ثالث مانند Patreon یا Contribee استفاده کنید. این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند با دریافت هزینه‌های یک‌باره یا مکرر از مشترکین خود، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

به غیر از یوتیوب، اینفلوئنسرها در پلتفرم های دیگری مانند اینستاگرام، توییتر و تیک تاک نیز رشد می کنند. بیاموزید که کدام نوع محتوا برای هر پلتفرم بهتر است تا موفقیت شما را افزایش دهد.

21. یک خریدار مرموز شوید

بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های تحقیقات بازار به خریداران مرموز پول می‌دهند تا به عنوان مشتریان عادی ظاهر شوند، از مکان‌های خرده‌فروشی مختلف خرید کنند و تجربیات آنها را بررسی کنند. همچنین می توانید این کار را از راه دور با ارزیابی فروشگاه های تجارت الکترونیک و مراکز تماس انجام دهید.

برخی از شرکت های محبوب که خریداران مرموز را استخدام می کنند عبارتند از:

. خریدار مخفی. از بین فرصت‌های خرید مرموز مختلف، از جمله ارزیابی‌های آنلاین، تلفنی و در محل، یکی را انتخاب کنید.

. BestMark. ارزیابی کیفیت خدمات مشتری برای شرکت ها به عنوان یک پیمانکار مستقل برای کالاهای نقدی یا رایگان.

. نیروی بازار از فروشگاه‌های محلی دیدن کنید، تجربه را ارزیابی کنید، و گزارش‌های خود را در حال حرکت با اپلیکیشن Eyes:On آن کامل کنید.

پرداخت ها در شرکت ها متفاوت است. خریداران مرموز معمولاً اقلام، کوپن‌ها و کارت‌های هدیه رایگان دریافت می‌کنند یا برای هر تکلیف تکمیل‌شده حدود 10 تا 30 دلار کسب می‌کنند.

22. یک اپلیکیشن بسازید

ایجاد یک برنامه یک راه عالی برای سود بردن از دیجیتالی شدن سریع موبایل است. ساخت اپلیکیشن های پولی یا فروش آن ها به شرکت ها یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد است. راه اندازی یک برنامه رایگان و ارائه خریدهای درون برنامه ای نیز یک رویکرد عالی است.

علاوه بر درآمد اضافی، ایجاد یک برنامه یک راه عالی برای تقویت مهارت های کدنویسی شما است.

برای علاقه مندان به برنامه نویسی که تجربه برنامه نویسی کمی دارند، این سازندگان اپلیکیشن موبایل مبتدی را بررسی کنید:

. Appy Pie. این برنامه ساز از یک فرآیند چهار مرحله ای ساده استفاده می کند تا به شما کمک کند یک برنامه با تجربه کاربری عالی ایجاد کنید. قیمت از 16 تا 60 دلار در هر برنامه در ماه متغیر است.

. AppInstitute. سازنده برنامه برای صاحبان مشاغل کوچک پرمشغله که ایجاد برنامه های تلفن همراه را بدون دانش کدنویسی آسان می کند. قیمت از 67 تا 280 دلار در ماه متغیر است.

. Mobincube. یک برنامه ساز بصری برای راه اندازی یک برنامه در چهار مرحله آسان. این یک پلتفرم فریمیوم است که برنامه های پولی آن از 35.88 یورو تا 1199.88 یورو در سال است.

فراموش نکنید که قبل از فرآیند توسعه اپلیکیشن تحقیق کنید. پس از اتمام، برنامه خود را به App Store یا Google Play Store ارسال کنید و منتظر تایید باشید. در نهایت، اپلیکیشن خود را بازاریابی کنید و از آن کسب درآمد کنید.

23. خدمات حرفه ای صدا را ارائه دهید

استعدادهای صوتی همیشه مورد تقاضا هستند زیرا شرکت ها به افرادی نیاز دارند تا تریلرها، راهنمای صوتی، آگهی های بازرگانی، کتاب های صوتی و ویدئوهای نمایشی خود را روایت کنند.

علاوه بر همکاری با شرکت ها، هنرمندان صدابردار می توانند صدای خود را به نرم افزار تبدیل متن به گفتار بدهند. برای خواندن متن با صدای بلند برای افرادی که نابینا هستند، کم بینا هستند یا در خواندن مشکل دارند استفاده می شود.

با یافتن مشاغل صوتی در وب سایت های مستقل مانند Upwork شروع کنید. دستمزد بسته به تجربه، نوع پروژه و طول فیلمنامه متفاوت است. میانگین دستمزد هنرمندان صدابردار در ایالات متحده 34 دلار در ساعت است.

از طرف دیگر، برای پلتفرم هایی ثبت نام کنید که شما را به مشتریانی که به استعدادهای صوتی نیاز دارند و نویسندگانی که به دنبال راوی کتاب های صوتی هستند، مانند Voices یا ACX متصل می کند.

در اینجا چند نکته برای تبدیل شدن به یک استعداد صوتی موفق وجود دارد:

. با تمرین اسکریپت های نمونه، تطبیق پذیری و همچنین بیان منسجم و واضح را توسعه دهید.

. روی سخت افزار و نرم افزار ضبط صدا خوب سرمایه گذاری کنید.

. اطمینان حاصل کنید که در یک محیط ایده آل با حداقل نویز پس زمینه ضبط می کنید.

24. بازی های ویدیویی را برای مخاطب زنده پخش کنید

استریمینگ بازی های ویدیویی در چند سال گذشته شروع به کار کرده است و به طور متوسط ​​روزانه بیش از 2 میلیون بیننده تنها در توییچ ایجاد کرده است.

اگر در بازی کردن مهارت دارید و از بودن در مقابل دوربین لذت می برید، یک ایده پولساز عالی است. می توانید هر بار چند ساعت استریم کنید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید تا حس اجتماعی را تقویت کنید.

پس از ایجاد یک فالوور قابل توجه، با سایر استریمر های بازی های ویدیویی ارتباط برقرار کنید و از آنها دعوت کنید تا با هم استریم کنند. همکاری‌ها اغلب مخاطبان بیشتری را به همراه می‌آورند، زیرا طرفداران هر دو پخش‌کننده برای تماشای یک پخش زنده و تعامل با یکدیگر جمع می‌شوند.

پلتفرم‌های استریمینگ مانند توییچ، یوتیوب و فیس ‌بوک برنامه‌های شریکی را ارائه می‌کنند که به پخش‌کنندگان اجازه می‌دهد درآمد تبلیغات و نکاتی را از مخاطبان خود بپذیرند. علاوه بر این، پخش‌کنندگان بازی‌های ویدیویی می‌توانند از معاملات برند، حمایت‌های مالی و فروش کالا درآمد بیشتری کسب کنند.

مقدار پولی که می توانید به دست آورید بستگی به اندازه فالوورهای شما دارد. به عنوان مثال، استریمر کانادایی Shroud بیش از 10 میلیون دنبال کننده توییچ دارد و دارایی خالص تخمینی 8 تا 12 میلیون دلار است.

25. کتابهای الکترونیکی بنویسید و منتشر کنید

محبوبیت روزافزون خودنشر این امکان را برای همه فراهم کرده است که کتاب های الکترونیکی را منتشر کنند. این یک گزینه عالی برای مبتدیان است که می توانند سریع درآمد کسب کنند زیرا هیچ هزینه چاپ یا حمل و نقلی وجود ندارد.

برای انتشار کتاب الکترونیکی، نوشته‌های خود را به یک پلتفرم خودنشر ارسال کنید. دو نوع شرکت انتشاراتی وجود دارد – خرده فروشان و تجمیع کنندگان. خرده‌فروشان کتاب‌ها را مستقیماً به مشتریان می‌فروشند، در حالی که تجمیع‌کنندگان آنها را با هزینه‌های اضافی بین خرده‌فروشان توزیع می‌کنند.

درآمدی که از کتاب‌های الکترونیکی ایجاد می‌کنید به خط‌مشی حق امتیاز شرکت ناشر بستگی دارد.

به عنوان مثال، Amazon Kindle Direct Publishing تا 70 درصد حق امتیاز برای کتاب هایی که در فروشگاه Kindle فروخته می شود پرداخت می کند. Barnes & Noble Press و Apple Books for Authors به ​​نویسندگان 70 درصد حق امتیاز برای فروش کتاب الکترونیکی صرف نظر از پلتفرم ارائه می دهند.

26. آهنگسازی و فروش موسیقی رایگان

ایجاد و فروش موسیقی بدون حق امتیاز می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی برای افرادی که تمایل به موسیقی دارند باشد. ابزارهای آهنگسازی و تولید موسیقی بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند، بنابراین این می تواند راهی سرگرم کننده برای کشف خلاقیت شما در حین کسب درآمد باشد.

موسیقی بدون حق امتیاز یا سهام معمولاً برای استفاده انبوه در تبلیغات، فیلم‌ها یا ویدیوهای YouTube ایجاد می‌شود. برخی اشعار دارند اما بیشتر ساز هستند.

در زیر برخی از بهترین وب سایت ها برای فروش موسیقی بدون حق امتیاز آورده شده است:

. AudioJungle. یک پلتفرم Envato Market که بر اساس انحصار مشارکت کننده و نوع مجوز به شما درآمد می دهد.

. Pond5. یک بازار رسانه ای که نرخ حق الامتیاز 35 درصدی را برای سازندگان موسیقی و جلوه های صوتی ارائه می دهد.

. صدای اپیدمی شرکتی که با سازندگان موسیقی کار می کند و نرخ حق امتیاز 50٪ را ارائه می دهد.

چگونه بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین را انتخاب کنیم

پس از یادگیری تمامی 26 راه برای کسب درآمد آنلاین، زمان آن رسیده که گزینه های خود را محدود کنید. برای کمک به تصمیم گیری، عوامل زیر را ارزیابی کنید:

. تلاش. زمانی را که صرف راه اندازی و کاوش سرمایه گذاری جدید می کنید و اینکه آیا مهارت یا تجربه لازم را دارید را در نظر بگیرید.

. هزینه. تخمین بزنید که آیا بودجه ای برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین دارید یا خیر.

. علاقه. ایده ای را انتخاب نکنید زیرا به نظر می رسد راهی آسان برای کسب درآمد آنلاین سریع باشد. مهم است که کسب و کاری را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید.

. پتانسیل. پتانسیل پولی ایده کسب و کار و اینکه آیا می تواند در بلندمدت سودآور باشد را شناسایی کنید.

در اینجا نمونه ای از یک کسب و کار آنلاین است که این چهار عامل را در بر می گیرد – La Petite Alice. La Petite Alice با تعهد به شیوه‌های تجاری اخلاقی و سازگار با محیط زیست، لباس‌های سفارشی ارائه می‌کند که مظهر چشم‌اندازی از مد بی‌انتها است.

سفر La Petite Alice در Etsy آغاز شد، جایی که این برند به دلیل طراحی های منحصر به فرد و تعهد به پایداری شناخته شد. با رشد کسب و کار، نیاز به یک پلتفرم قوی تر و مقیاس پذیرتر آشکار شد.

La Petite Alice به هاستینگر منتقل شد و از قدرت وردپرس با ادغام WooCommerce استفاده کرد. این مهاجرت به آنها اجازه داد تا سفارشات را متمرکز کنند و مدیریت موجودی را ساده کنند.

این برند نشان می دهد که چگونه هاستینگر به مشاغلی که به دنبال پیشرفت در دنیای دیجیتال هستند کمک می کند. از Etsy تا یک پلتفرم تجارت الکترونیک کامل، سفر آن نشان می‌دهد که چگونه مد پایدار می‌تواند با فناوری‌های پیشرفته برای آینده‌ای روشن‌تر و سبزتر روبرو شود.

نحوه کسب درآمد آنلاین – فیلم آموزشی

قبل از رفتن، آموزش ویدیویی ما را بررسی کنید و نکات بیشتری را در مورد کسب درآمد آنلاین کشف کنید.

نتیجه

هنگام انتخاب ایده ای برای کسب درآمد آنلاین، مهارت ها، اشتیاق و وضعیت مالی خود را در نظر بگیرید.

اگر می خواهید اقلامی را به صورت آنلاین بفروشید، یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید. اگر بودجه محدودی دارید، لباس‌های دست دوم را حراج کنید، عکاسی استوک ارائه دهید یا مدل کسب‌وکار dropshipping را انتخاب کنید.

حرفه ای هایی که می خواهند از مهارت های خود کسب درآمد کنند می توانند خدمات و دوره های آموزشی ارائه دهند. اگر در برنامه نویسی مهارت دارید، سعی کنید یک توسعه دهنده وب یا اپلیکیشن موبایل شوید. اگر نویسندگی علاقه شماست، نوشتن محتوا، وبلاگ نویسی، انتشار کتاب های الکترونیکی یا ارسال خبرنامه های پولی را امتحان کنید.

اگر دوست دارید با مخاطبان تعامل داشته باشید، یک اینفلوئنسر شوید، یک پادکست راه اندازی کنید، یک کانال یوتیوب ایجاد کنید، یا برای کسب سود پخش کنید. یا یک وب سایت با محتوای باکیفیت ایجاد کنید و با استفاده از تبلیغات و لینک های وابسته برای ایجاد درآمد غیرفعال از آن کسب درآمد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین و انتخاب مناسب ترین آنها بیشتر بدانید. از دانش خود به خوبی استفاده کنید، سخت کار کنید و همین امروز شروع به کسب درآمد آنلاین کنید. موفق باشید!

سوالات متداول آنلاین کسب درآمد

این بخش به برخی از سوالات متداول در مورد کسب درآمد آنلاین پاسخ می دهد.

چگونه می توانم به سرعت از اینترنت درآمد کسب کنم؟

فروش اقلام دست دوم، ارائه فضای تبلیغاتی، و پیوستن به برنامه‌های وابسته می‌تواند درآمد نسبتاً سریعی داشته باشد که به طور مؤثر انجام شود.

چگونه می توانم از خانه درآمد کسب کنم؟

با انجام کارهای مختلف از راه دور می توانید از خانه درآمد کسب کنید. به عنوان مثال می توان به ساخت یک فروشگاه تجارت الکترونیک، انجام کار صوتی، ارائه آموزش آنلاین و راه اندازی یک پادکست اشاره کرد.

چگونه می توانم با سرمایه گذاری صفر درآمد کسب کنم؟

اگر کامپیوتر، دستگاه تلفن همراه و اتصال به اینترنت دارید، می‌توانید با سرمایه‌گذاری اندک یا بدون سرمایه‌گذاری آنلاین کسب درآمد کنید. سعی کنید یک نویسنده محتوا شوید، به عنوان نماینده خدمات مشتری کار کنید، یک وبلاگ راه اندازی کنید یا یک دستیار مجازی شوید.

امتیاز 4/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت