رمز یکبار مصرف کارت های بانکی

رمز یکبار مصرف کارت های بانکی یک گام تا امن تر شدن فضای اینترنت

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر اخبار روزانه در سایت های مختلف را دنبال کنید معمولا به صورت روزانه خبرهایی از کلاهبرداری های اینترنتی خوانده اید. فضای کسب و کار اینترنتی وابستگی زیادی به کارت های بانکی دارد. شما در سایت های مختلف ثبت نام میکنید، اجناس مختلف را مشاهده و انتخاب میکنید. برای خرید هر کالا یا خدمات از فضای اینترنت نیاز به استفاده از کارت بانکی و همچنین رمز دوم برای خرید دارید.
رمز یکبار مصرف کارت های بانکی ایده ای است که از دیر باز مورد توجه بانک ها و پلیس فتا بوده است.

بالاخره پش از تلاش ها و بررسی های زیاد بستری برای اجرایی شدن این امر فراهم شده است. این امر باعث کمتر شدن و در بعضی مواقع غیر ممکن شدن سو استفاده از کارت های بانکی می شود. درواقع یک سوپاپ اطمینان در جهت کاهش جرایم اینترنتی می باشد.
با اول پرداخت در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا این مورد را بررسی کنیم. اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی با آخرین اخبار و به روز ترین مقالات در خدمت همراهان خود می باشد.

رمز یکبار مصرف کارت های بانکی چیست

حتما برای شما پیش آمده است که کارت بانکی خود را گم کرده باشید. اولین نگرانی که در این مرحله برای شما پیش می آید عدم استفاده از کارت شما می باشد. در صورتی که رمز کارت را کنار کارت نوشته باشید ممکن است که از کارت شما سو استفاده شود. اما در صورتی که رمز با کارت نباشد درصد سواستفاده از کارت به مراتب پایین می آید. اما در مواقعی مشاهده نموده ایم که با برخی از روش ها افرادی رمز اینترنتی کارت بانکی شما را به دست می آورند و اقدام به خرید بدون اطلاع شما می کنند.

رمز یکبار مصرف کارت های بانکی برای این مسئله راه حل جالبی می باشد. طبق آخرین اخبار از ابتدای خرداد ماه استفاده از رمز اینترنتی کارت های بانکی برای هر تراکنش الزامی میباشد. رمز دوم درواقع برنامه ای است که روی گوشی های شما نصب می شود و هر از چند ثانبه کد جدیدی ارایه میکند. شما با استفاده از این برنامه برای هر تراکنش یک رمز منحصر به فرد دریافت میکنید. این قابلیت باعث غیرممکن شدن استفاده از کارت شما می شود.

برای نصب این برنامه کافی است به بانکی که کارت خود را از ان گرفته اید مراجعه نمایید. اپلیکیشن را نصب و فعالسازی کنید و بدون دغدغه از سرقت اطلاعات خود در فضای مجازی اقدام به خرید نمایید.

اول پرداخت با افتخار تمامی مراحل احراز هویت مشتریان خود را انجام می دهد. این احراز هویت همواره در جهت سیانت از اطلاعات مشتریان و جلوگیری از اعمال کلاهبردارانه می باشد. اول پرداخت با افتخار اعلام می کند که تمامی مراحل وریفای کاربران خود را به دقت رصد می کند و اکانت های فی را به رسمیت نمی شناسد.

امتیاز 5/5 - از 16 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت