شبکه های جدید کوین بیس

شبکه های جدید کوین بیس – کریپتو را در چندین شبکه ارسال و دریافت کنید، مثل Polygon و سولانا

زمان مطالعه 5 دقیقه

در ماه آینده، مشتریان واجد شرایط Coinbase می توانند ETH، MATIC و USDC را در Polygon و USDC را در Solana ارسال و دریافت کنند. شبکه های جدید کوین بیس بسیار کاربردی خواهند بود.

این ادغام Polygon اولین باری است که Coinbase را قادر به ارسال و دریافت این دارایی ها در L2 یا سایدچین (سایدچین یک بلاکچین است که بواسطه‌ی آن دارایی های دیجیتال یک بلاکچین می توانند به صورت ایمن در یک بلاکچین دیگر استفاده شوند و سپس به بلاکچین اصلی برگردند.) کرده است.

ارسال کریپتو در Ethereum برای کاربران معمولی و نهادها گران تر شده است. Ethereum به عنوان یکی از قوی ترین بلاکچین های قابل برنامه ریزی، بزرگترین اکوسیستم توسعه دهندگان، محصولات و خدمات را دارد. اما با افزایش استفاده از بلاکچین، هزینه های گس (هزینه هایی که به ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش ها در Ethereum پرداخت می شود.) به شدت افزایش یافته و میلیون ها کاربر احتمالی دیگر قادر به سرمایه گذاری نیستند. علاوه بر اینکه این هزینه های بالای گس باعث شده تا محبوبیت شبکه های مقرون به صرفه تری مانند Polygon و Solana در 18 ماه گذشته افزایش یابد، همچنین فرآیند تأمین مالی کیف پول ‌ها در این شبکه ها نیز بسیار پیچیده و زمان بر است.

Coinbase زمان، تلاش و هزینه های بالای آنچه امروز تجربه می کنند را کاهش می دهد و به مشتریان اجازه می دهد تا فیات را به کریپتو تبدیل کنند و کیف پول های Polygon و Solana خود را در چند دقیقه و با میزان کمی هزینه تامین بودجه کنند. در ماه آینده، مشتریان واجد شرایط Coinbase و Coinbase Exchange می توانند ETH، MATIC، و USDC را در Polygon ارسال و دریافت کنند، و آنها می توانند USDC را در Solana ارسال و دریافت کنند. به مرور زمان، ما پشتیبانی از توکن های بیشتر و شبکه های بیشتر را نیز اضافه خواهیم کرد.

با صرف هزینه و زمان کمی به web3 بیشتری دسترسی داشته باشید

در Ethereum ، ارسال مقادیر کمی کریپتو از صرافی هایی مانند Coinbase به کیف پول خود حضانتی مانند کیف پول Coinbase می تواند بیش از 10 دلار هزینه گس داشته باشد، و می تواند بیش از 100 دلار هزینه گس برای وام دادن مقادیر بیشتر کریپتو در پروتکل هایی مانند Aave به همراه داشته باشد. این امر باعث افزایش گسترده توسعه و فعالیت در شبکه های جایگزین شده است، به طوری که بیش از 30 درصد از DeFi Total Value Locked اکنون خارج از Ethereum قرار دارد. با این حال، جابجایی کریپتو در بین شبکه ‌ها ساده نیست. کاربران باید کریپتو را در یک صرافی خریداری کنند، آن را در کیف پول خود حضانتی خودشان نگهداری کنند، سپس از یک پل برای ارسال کریپتوی خود به زنجیره دیگری استفاده کنند. در نتیجه، انتقال دارایی های شما از ETH به Polygon برای خرید NFT از طریق OpenSea، تقریباً 20 دقیقه، 50 دلار گس و 10 مرحله طولانی طول می کشد. اکنون، مشتریان Coinbase می توانند فیات خود را به ETH، MATIC، و USDC تبدیل کنند و با هزینه و زمان کمی، کیف پول Polygon خود را تأمین مالی کنند، و کاوش بیشتر در web3 را نیز آسان می کند.

تریدرهای موسسات به طور فزاینده ای در چندین شبکه و اپلیکیشن های غیرمتمرکز فعال هستند، اما فرآیند پل زدن بین شبکه ها برای آنها نیز ناکارآمد و نامناسب است. پشتیبانی دارایی ‌های مولتی چین (پلتفرم بلاکچین منبع بازی است که برای ساخت و به کارگیری اپلیکیشن های بلاکچین خصوصی به کار می رود.) از طریق Coinbase Exchange به سپرده ها و برداشت های پیوسته در سراسر Ethereum ، Polygon و Solana این امکان را می دهد تا بدون توجه به زنجیره ای که برای واریز وجوه استفاده می ‌شود در یک دفتر ثبت سفارش، معامله و تسویه حساب شود. ما پیچیدگی مدیریت موجودی های مختلف یک دارایی واحد در سراسر شبکه ها را با یک موجودی جامع و یکپارچه حذف کرده ایم.

تغییر شبکه در چند مرحله ساده

ما ارسال و دریافت در Polygon و Solana را برای مشتریان معمولی و مشتریان Coinbase Exchange آسان کرده ایم. در ادامه نحوه عملکرد آن توضیح داده شده است:

برای مشتریان معمولی که از اپلیکیشن موبایل Coinbase یا coinbase.com استفاده می کنند:

ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید از چه کیف پول خود حضانتی برای دریافت کریپتوی خود استفاده کنید. اگر یک کیف پول خود حضانتی ندارید، تنها چند ثانیه طول می کشد تا با استفاده از کیف پول Coinbase شروع به کار کنید. ابتدا بسته به اینکه کدام شبکه را می خواهید انتخاب کنید، مطمئن شوید که یک کیف پول خود حضانتی را انتخاب می کنید که از Polygon یا Solana پشتیبانی می کند. به خاطر داشته باشید که همه ارسال ها به آدرس های کریپتو غیرقابل برگشت هستند. Coinbase نمی تواند وجوه ارسال شده به آدرس نادرست یا استفاده از شبکه نادرست را بازیابی کند.

  • اپلیکیشن موبایل Coinbase خود را باز کنید یا وارد coinbase.com شوید و برای پرداخت روی ” Pay ” ضربه بزنید.
  • روی ” Send ” ضربه بزنید، سپس ETH، MATIC یا USDC را انتخاب کنید. و مبلغ مورد نظر برای ارسال را وارد کنید.
  • آدرس کیف پول خود حضانتی خود را وارد کنید. اگر از کیف پول Coinbase استفاده می کنید، آدرس خود را با ضربه زدن روی ” Receive ” پیدا کنید، سپس توکنی که می خواهید دریافت کنید را انتخاب کنید و آدرس خود را کپی کنید.
  • پیش نمایش ارسال خود را مشاهده کنید، روی فلش کنار Network ضربه بزنید و شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • فرایند ارسال خود را تکمیل کنید.
شبکه های جدید کوین بیس

شبکه های جدید کوین بیس

برای کاربرانی که با استفاده از اپلیکیشن موبایل Coinbase Wallet خود، کریپتو را از Coinbase خریداری می کنند یا انتقال می دهند:

به تب Settings بروید و ” Buy or Transfer” را انتخاب کنید.

ETH، MATIC یا USDC را انتخاب کنید و مبلغی که می خواهید از Coinbase بخرید یا انتقال دهید را وارد کنید.

روی آیکون شبکه در گوشه سمت راست بالای اپلیکیشن ضربه بزنید. شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده پیش نمایش جزئیات خرید یا انتقال خود، ” Continue ” را انتخاب کنید، سپس برای تکمیل خرید، روی ” Confirm ” ضربه بزنید.

اگر از نسخه جدید اپلیکیشن موبایل Coinbase Wallet استفاده می کنید، به دستور العمل های زیر مراجعه کنید.

برای کاربرانی که با استفاده از افزونه مرورگر Coinbase Wallet خود، کریپتو را از Coinbase خریداری می کنند یا انتقال می دهند:

روی آیکون ” Buy ” (+) کلیک کنید و ” Add crypto with Coinbase Pay ” را انتخاب کنید.

ETH، MATIC یا USDC را انتخاب کنید و مبلغی را که می خواهید از Coinbase بخرید یا انتقال دهید وارد کنید.

برای انتخاب شبکه مورد نظر خود، فیلدNetwork را انتخاب کنید.

پیش نمایش جزئیات خرید یا انتقال خود را مشاهده کنید، سپس روی ” Confirm ” کلیک کنید.

برای مشتریان Coinbase Exchange:

از exchange.coinbase.com، Withdraw را انتخاب کنید.

ETH، MATIC، یا USDC را انتخاب کنید و به یک آدرس کریپتو برداشت را انجام دهید.

فیلد Network را انتخاب کرده و شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آدرس کیف پولی که می خواهید از آن برداشت کنید را وارد کنید و انتخاب شبکه خود را تأیید کنید.

مبلغ برداشت را وارد کنید و برداشت خود را کامل کنید.

به طور جایگزین می توانید از دسترسی کلید API و آخرین مستندات API (یک محتوای فنی قابل تحویل است که شامل دستور العمل هایی در مورد نحوه فراخوانی API و استفاده از آن در اپلیکیشن های دیگر می باشد.) خود برای اضافه کردن فیلد شبکه به سپرده ها یا برداشت های خود استفاده کنید.

شبکه های جدید کوین بیس: نگاهی به آینده

هدف Coinbase این است که به پلتفرمی برای انتقال کریپتو در سراسر اقتصاد کریپتویی، از طریق امکان دادن به کاربران برای هدایت وجوه به هر شبکه ای تبدیل شود و همچنین دسترسی به web3 را آسان تر و ارزان تر کند تا میلیاردها نفر بتوانند زندگی مالی خود را با قابلیت های کریپتو تقویت کنند. ما مشتاقیم که با افزودن پشتیبانی از شبکه ‌ها و دارایی های بیشتر، این زیرساخت را ایجاد کنیم تا بتوانیم کار کردن در دنیای web3 را برای کاربران ساده تر کنیم.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT