صرافی Coinbase

صرافی Coinbase | وریفای اکانت coinbase | فعال سازی ورود دو مرحله حساب کوین بیس

Bitcoin را دوست دارید؟ از صرافی Coinbase استفاده می کنید؟ چند دقیقه وقت بگذارید و تایید هویت دو مرحله ای را را برای حفاظت از آنها فعال کنید. 

صرافی Coinbase

Coinbase یکی از صرافی های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال است و تمام تلاش خود را می کند تا مطمئن شود که دارایی های کریپتو شما ایمن و مطمئن نگه داری شوند. با این حال، همیشه هکرها راه هایی برای دور زدن امنیت و سرقت بیت کوین، اتریوم و سایر کریپتوکارنسی ها پیدا می کنند.

می توانید با یک نکته امنیتی سریع، نفوذ به حساب Coinbase خود را برای هکرها دشوارتر کنید: تایید هویت دو مرحله ای را در تنظیمات Coinbase خود روشن کنید!

فعال سازی ورود دو مرحله ای اکانت Coinbase

احراز هویت دو مرحله ای (2FA) که به آن تایید هویت دو مرحله ای (2SV) نیز گفته می شود، یک لایه امنیتی اضافی به حساب شما اضافه می کند. پس از وارد کردن رمز عبور خود (مرحله اول)، از شما خواسته می شود که یک کد تأیید (مرحله دوم) را برای تأیید هویت خود وارد کنید.

اگرچه تایید هویت 2 مرحله ای و احراز هویت دو مرحله ای شباهت هایی دارند و به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما در واقع دو چیز متفاوت هستند.

آنچه برای تنظیم تأیید هویت 2 مرحله ای در Coinbase نیاز دارید

برای راه اندازی تأیید هویت ۲ مرحله ای در Coinbase به موارد زیر نیاز دارید:

  • یک حساب Coinbase
  • تلفن همراه با سیم کارت و اتصال به شبکه.
  • یک برنامه احراز هویت.
  • یک کلید امنیتی فیزیکی

حال بیایید روش های تایید هویت 2 مرحله ای در Coinbase را بررسی کنیم.

3 روش تایید هویت 2 مرحله ای در Coinbase

سه روش برای ارائه کدهای تایید هویت دو مرحله ای در Coinbase وجود دارد:

  • تایید هویت 2 مرحله ای از طریق پیامک.
  • تأیید هویت 2 مرحله ای از طریق یک برنامه احراز هویت (مانند Authy یا Google Authenticator).
  • تأیید هویت 2 مرحله ای از طریق کلید امنیتی (مانند Yubikey).

همچنین می توانید از تأیید هویت 2 مرحله ای برای ایمن کردن تراکنش های خود، با درخواست کد تأیید هویت دو مرحله ای برای تأیید هر تراکنش استفاده کنید.

تایید هویت 2 مرحله ای از طریق پیامک

Coinbase تأیید هویت دو مرحله ای را به قدری جدی می گیرد که پس از ثبت نام، به طور خودکار از شما می خواهد که تأیید هویت دو مرحله ای را برای حساب خود تنظیم کنید.

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی Send code کلیک کنید. یک کد 7 رقمی دریافت خواهید کرد. کد را وارد کرده و روی Submit کلیک کنید.

از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید کریپتو به Coinbase انتقال دهید. فعلا روی Skip کلیک کنید. همه چیز برای استفاده از تأیید هویت 2 مرحله ای در Coinbase آماده است.

بعد از ورود به سیستم، یک کد پیامکی برای تأیید هویت خود دریافت خواهید کرد. به گفته Coinbase، تأیید هویت ۲ مرحله ای از طریق پیامک روشی نسبتاً ایمن است.

تأیید هویت 2 مرحله ای از طریق یک برنامه Authenticator

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

برای امنیت بیشتر حساب خود، Coinbase به شما این امکان را می دهد که از یک برنامه احراز هویت برای دریافت یا تولید کدهای 2SV استفاده کنید. برای راه اندازی تأیید هویت ۲ مرحله ای از طریق برنامه احراز هویت، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. به حساب Coinbase خود وارد شوید و روی عکس پروفایل خود کلیک کنید، سپس روی Settings کلیک کنید.
  2. از صفحه تنظیمات، می توانید پروفایل Coinbase خود را مدیریت کنید. از بین گزینه ها روی Security کلیک کنید.
  3. به قسمت 2-step verification بروید. زیر Other Options، روی دکمه Select در کنار Authenticator کلیک کنید. Coinbase ، 2SV از طریق یک برنامه authenticator را به عنوان یک گزینه امن معرفی کرده است. 
  4. کد 7 رقمی ارسال شده به گوشی خود را وارد کرده و روی Confirm کلیک کنید.
  5. یک باکس Enable Authenticator Support باز می شود که یک کد QR را نشان می دهد. از برنامه احراز هویت خود برای اسکن کد QR استفاده کنید. Coinbase در حال حاضر از Google Authenticator، Duo Mobile و Microsoft Authenticator پشتیبانی می کند. در این توضیحات ما از Google Authenticator استفاده کردیم. 
  6. برنامه authenticator را در گوشی خود باز کنید و روی علامت مثبت در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس روی Scan a QR code ضربه بزنید.
  7. اکنون دوربین گوشی خود را به سمت کد QR روی دسکتاپ خود بگیرید و آن را اسکن کنید. کد تولید شده توسط برنامه را در فضای در نظر گرفته شده روی دسکتاپ خود وارد کنید و روی Enable کلیک کنید.
  8. پس از انجام همه این کارها، پیامی دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه تأیید هویت 2 مرحله ای را با موفقیت از طریق یک برنامه احراز هویت فعال کرده اید. و سپس نوتیفیکیشن های مربوطه را از طریق ایمیل و پیامک دریافت خواهید کرد.

تأیید هویت 2 مرحله ای از طریق کلید امنیتی

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

صرافی Coinbase

Coinbase توصیه می کند که برای داشتن بالاترین سطح تایید هویت دو مرحله ای بهتر است از یک کلید امنیتی استفاده کنید. 

کلیدهای امنیتی نسبت به سایر روش های تأیید هویت دو مرحله ای امن تر هستند، زیرا این کلیدها فیزیکی هستند و به صورت آفلاین کار می کنند و هک کردن آنها تقریباً غیرممکن است. در ادامه نحوه تنظیم یک کلید امنیتی برای تأیید هویت 2 مرحله ای آورده شده است.

  1. به حساب Coinbase خود وارد شوید و روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. بعد روی Settings کلیک کنید.
  2. در صفحه تنظیمات، روی Security کلیک کنید. به قسمت 2-step verification بروید. زیر Other Options، روی دکمه Select در کنار Security key کلیک کنید.
  3. از شما پرسیده می شود که آیا دستگاه سخت افزاری کلید امنیتی خود را در دسترس دارید یا خیر. اگر جواب شما بله است، روی Continue کلیک کنید.
  4. با اخطاری روبرو می شوید مبنی بر اینکه کلیدهای امنیتی هنوز در برنامه موبایل Coinbase پشتیبانی نمی شوند، بنابراین در صورت اضافه کردن کلید امنیتی، نمی توانید وارد برنامه موبایل خود شوید. همچنین مرورگرهایی مانند Safari در حال حاضر از کلیدهای امنیتی پشتیبانی نمی کنند. در نهایت، ممکن است وارد برنامه های شخص ثالث خاصی شوید، اما نمی توانید پس از ورود به سیستم، اقداماتی که نیاز به تأیید هویت ۲ مرحله‌ای دارند را انجام دهید.
  5. اگر با تمام موارد فوق موافق هستید، روی I understand کلیک کنید. در مرحله بعد، کد تأیید هویت دو مرحله ای خود را وارد کنید و روی Confirm کلیک کنید، با این کار تأیید می کنید که این شما هستید که می خواهید یک کلید امنیتی اضافه کنید.
  6. اکنون، کلید امنیتی خود را در درایو USB کامپیوتر خود وارد کرده و روی Begin registration کلیک کنید.
  7. پس از شروع ثبت کلید، مرورگر شما از شما می خواهد که نوع سخت افزار خود را انتخاب کرده و کلید امنیتی خود را فعال کنید تا فرایند ثبتتان کامل شود.

فرایند ثبت کلید امنیتی شما ممکن است بلاک، لغو یا زمانش به پایان برسد. بنابراین، مطمئن شوید که از یک کلید امنیتی استفاده کنید که توسط مرورگر پشتیبانی می شود و تا آخر آن را دنبال می کنید. اگر فرایند ثبت شما لغو شد، می توانید دوباره امتحان کنید.

پس از ثبت کلید امنیتی، این کلید به روش پیش فرض شما برای تأیید هویت 2 مرحله ای تبدیل می شود و جایگزین روش های قبلی می شود.

همین امروز حساب Coinbase خود را ایمن کنید

برای تنظیم تایید هویت ۲ مرحله ای خود یک روش را انتخاب کنید حال چه با استفاده از پیامک باشد، چه یک برنامه احراز هویت و چه یک کلید امنیتی، در نتیجه حساب Coinbase شما امن تر و مطمئن تر خواهد بود.

با این حال، مانند پسوردها، لازم است که همچنان از روش 2SV خود محافظت کنید، حتی اگر از یک کلید امنیتی هم استفاده می کنید. به عنوان مثال، محققان در NinjaLab با استفاده از یک نقطه ضعف کانال جانبی در چیپ NXP A700X، یک کلید امنیتی Google Titan 2FA را با موفقیت شبیه سازی کردند، البته که این یک فرآیند بسیار پیشرفته و زمان بر است.

با این وجود، همیشه از تأیید هویت دو مرحله ای و دستگاه های احراز هویت دو مرحله ای مانند تلفن یا کلید امنیتی خود در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت کنید و همچنین باید از پسوردهای قوی و منحصر به فردی استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT