7 نشانه که باید برای طراحی مجدد وب سایت خود اقدام کنید

زمان مطالعه 4 دقیقه

چرا یک وب سایت را مجددا طراحی می‌کنیم با آنکه کار زمانبری است! طراحی مجدد وب سایت دلایل مهم و قابل توجهی دارد که باید آنها را در نظر گرفت. در ادامه 7 دلیل برای انجام این کار را بررسی می‌کنیم.

نشانه‌هایی که باید برای طراحی مجدد وب سایت اقدام کرد

۱) وب سایت شما قدیمی به نظر می‌رسد

طراحی مجدد وب سایت قدیمی

اگر وب سایت خود را چند سال پیش ساخته‌اید، به این معنی نیست که وب سایت شما قدیمی به نظر می‌رسد، اما همیشه خوب است که مطابق با اخرین ترند‌ها در طراحی باقی بمانید، چراکه ترند‌ها دائما در حال تغییر هستند.

برای صنایع خاص، جلودار و اول بودن بسیار مهم است، مخصوصا برای کسانی که طراحی وب انجام می‌دهند، فوق العاده مهم است که سایتشان به روز و طبق ترند‌ها پیش رود و به همین دلیل هر سال وب سایت مشاغل خود را کاملاً بازبینی و تعمیر اساسی می‌کنند.

صنایعی مانند عکاسی، طراحی داخلی (یا هر طراحی دیگری)، مد، اخبار و هر فناوری مرتبط با آن، همگی در یک چیز مشترک هستند و آن تمرکز بر رویدادها یا فرهنگ اکنون یا حتی آینده است و این یک دلیل بزرگ است که وب سایت‌های آنها همیشه باید مدرن بمانند.

۲) وب سایت شما سازگار با موبایل نیست

طراحی مجدد وب سایت رسپانسیو

ممکن است وب سایت شما با انواع رزولوشن ها و امکانات موبایل متناسب نباشد و حتما می‌دانید که استفاده از اینترنت در دستگاه‌های تلفن همراه از دسک تاپ پیشی گرفته است و هر روزه رشد می‌کند. پس اگر وب سایت شما موبایل فرندلی و رسپانسیو نیست، سایت خود را هر چه سریعتر به روز کنید.

۳) به راحتی نمی توانید محتوای وب سایت خود را تغییر دهید

طراحی مجدد وب سایت تغییر دستی

این مسئله معمولاً مربوط به وب سایتهای قدیمی است. در گذشته فقط یک طراح سایت از طریق کد نویسی HTML، CSS و جدول‌ها table به محتویات سایت دسترسی داشت و این امر بروزرسانی کارها را برای صاحب واقعی سایت بسیار دشوار کرده بود.

امروزه، بیشتر سایتها با استفاده از نوعی CMS – سیستم مدیریت محتوا – مانند وردپرس، دروپال یا جوملا ایجاد می‌شوند. این پلتفرم ها دسترسی و ویرایش مطالب  وب سایت را آسان می‌کنند.

مسلماً، راه اندازی و طراحی سایت هنوز یک فرآیند پیچیده است که بهتر است به متخصصان سپرده شود، اما با راه اندازی آن، افزودن محتوای عالی بسیار آسان است (به یاد داشته باشید، Google محتوا را دوست دارد). بنابراین اگر هنوز در عصر جدول‌های tabale گیر کرده‌اید، لطفاً سایت خود را به روز کنید. برای اینکار پیشنهاد می‌شود قالب‌های مناسب را از تم فارست (ThemeForrest) خریداری کنید.

۴) نامناسب بودن آدرس URL وب سایت شما

ممکن است آدرس سایت قدیمی شما از دیدگاه یک فرد غیرمتخصص خوب به نظر برسد، اما از نظر خودتان که حاوی آدرس وب شماست مناسب نباشد. شما همیشه باید به وب سایت خود افتخار کنید. اگر مشکلی در آن وجود دارد، آن را برطرف کنید.

۵) وب سایت های رقیب در مقایسه با وب سایت شما شگفت انگیز هستند

طراحی مجدد وب سایت رقابت

چرا یک وب سایت داریم؟ هدف کلی از داشتن یک نام تجاری، یا حضور در وب، جدا از موضوع رقابت نیست. اگر وب سایت شما یکسان یا بدتر از رقبای مستقیم شما به نظر می‌رسد، انتخاب یک وب سایت توسط یک بازدید کننده بر پایه جذب و تاثیرات روانی خواهد بود. بنابراین بسیار مهم است که با داشتن یک وب سایت خوب، خود را از رقبا متمایز کنید.

اگر وب سایت‌های رقبا بهتر از وب سایت شما است، دوباره وب سایت را بازنگری و طراحی کنید تا بتوانید در رقابت باقی بمانید.

۶) نام تجاری / پیام تجاری شما به طور قابل توجهی تغییر کرده است

یک دلیل مهم دیگر برای طراحی مجدد وب سایت شما این است که برندینگ یا جهت گیری شرکت شما به طور قابل توجهی تغییر کرده است. اگر یک لوگو، بردینگ و ست اداری دارید که همه از رده خارج شده‌اند، شاید زمان آن رسیده که وب سایت خود را مجدداً بازبینی و طراحی کنید. به این ترتیب همه چیز با پیام جدید تجاری شما سازگار خواهد بود.

۷) وب سایت شما ورودی خوبی مانند گذشته ندارد

طراحی مجدد وب سایت قیمت

اگر ترافیک وب سایت شما کم می‌شود یا اینکه هنوز بازدیدکننده دارید اما هیچ کس با شما تماس برقرار نمی‌کند، ممکن است مشکل تبدیل (conversion) به دلیل ظاهر نامناسب داشته باشید. همیشه دلیل این مشکل نامناسب بودن ظاهر سایت نیست و ممکن است به دلیل کاربرد پذیری یا usability باشد.

آیا یافتن انچه به دنبال آن هستید آسان است؟ خواسته‌های کاربران هنگام ورود به سایت چه می‌تواند باشد؟ آیا اطلاعات تماس شما به راحتی پیدا می شود؟ یا آیا هر نوع ویژگی تعامل مانند پاپ آپ یا قسمت پیشنهادات را در وب سایت خود دارید؟ اگر این موارد را نداشته باشید، ممکن است سایت شما نیاز به تعمیر و بازبینی اساسی داشته باشد؟

تمامی موارد فوق ناشن می‌دهد که برای طراحی مجدد وب سایت هر ساله تلاش کرد و پیشنهاد می‌شود که از جدیدترین قالب‌های طراحی وب استفاده کنید. برای خرید خرید دامین، هاست یا قالب‌های وب سایت، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مرجان گفت:

    ممنون واقعا مطالب سایتتون خیلی مفیدن. من خیلی استفاده میکنم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT