بهترین نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم توییچ کدامند؟

بهترین نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم کدامند؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

کیفیت صدای شما برای رشد کانالتان بسیار مهم است. اگر صدای شما ضعیف باشد، بازخورد داشته باشید یا صدای شما تأخیر داشته باشد، مردم از دیدن ادامه استریم شما منصرف می‌شوند و استریم دیگری را تماشا می‌کنند. صدا به اندازه تصاویر در استریم مهم است. کیفیت صدای شما باید واضح باشد. شما برای برقراری ارتباط با تماشاگران استریم به ابزار‌هایی نیاز دارید. خوشبختانه، چندین برنامه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا صدای خود را واضح کنید. در این مقاله به بهترین نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم می‌پردازیم!

بهترین نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم

صدا گذاری برای استریم کدامند؟

  • Adobe Audition
  • MixPad
  • Voicemeeter Banana
  • Audio Router
  • VSTHOST
  • Traktor Pro 3
  • Serato DJ Pro

Adobe Audition

Adobe Audition هم میکسر صدا و هم ضبط کننده‌ای است که بسیاری از استریمر‌های برتر Twitch برای مدیریت کیفیت صدا از آن استفاده می‌کنند. اگرچه ممکن است برخی از ویژگی‌ها برای مبتدیان فراتر از نیاز باشد، اما با یادگیری شیوه کار این نرم افزار، می‌توانید پتانسیل از ویژگی‌های پیشرفته و مسترینگ آن استفاده کنید.

اگر می‌خواهید کلیپ برای YouTube از استریم‌های خود ایجاد کنید، Adobe Audition گزینه خوبی است. این برنامه به شما این امکان می‌دهد تا چندین فایل صوتی که جدا از هم هستند را با هم ترکیب کنید و به فایل مورد نظرتان برسید، البته بدون هیچ مشکلی این کار قابل اجرا است.

Adobe Audition دارای بیش از ۵۰ جلوه و ابزار است که شما می‌توانید با استفاده از آن محتوای صوتی سفارشی و خاص را برای بینندگان خود ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید شکل موج را ویرایش کنید و به راحتی حجم منابع مختلف صوتی را کم و زیاد کنید. برای خرید از سایت Adobe کلیک کنید.

MixPad

بهترین نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم

MixPad به شما این امکان را می‌دهد تا به اندازه مورد نیاز آهنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا اطمینان حاصل کنید که کیفیت صدای شما برای بینندگان‌تان عالی است. این برنامه جلوه‌های صوتی مختلفی دارد تا صدای شما را جالب‌تر کند مانند reverb (تقلید) و equalization (برابر کردن).

این نرم افزار قدرتمند ویرایش صوتی، از پلاگین VST برای سازها و جلوه‌های موسیقی نیز پشتیبانی می‌کند و این نرم افزار را برای کسانی که در گروه موسیقی Twitch استریم می‌کنند مناسب است.

MixPad از ۶ تا ۹۶ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند و عمق را تا ۳۲ بیت صدای شناور صادر می‌کند. همچنین می‌توانید برای هر چیزی که استفاده غیر تجاری است از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید. برای دانلود کلیک کنید.

Voicemeeter banana

Voicemeeter Banana نرم افزاری رایگان است که به شما امکان می‌دهد منابع صوتی خود را ترکیب و مدیریت کنید تا در هنگام استریم کیفیت صدای عالی داشته باشید. کار با آن راحت است و مخصوص کاربران ویندوز است. برای دانلود کلیک کنید.

Audio Router

به شما امکان می‌دهد چندین منبع صوتی را همزمان در رایانه به دستگاه‌های مختلف هدایت کنید. در حالی که صدای کاملا مشخص و متفاوتی را برای مخاطبان پخش می‌کنید صداهای متفاوت رو در هدفون خود می‌شنوید. برنامه رایگان است و کار با آن آسان. برای دانلود کلیک کنید.

VSTHost

بهترین صدا گذاری برای استریم

در ابتدا در سال 2002 ایجاد شده است VSTHost به طور مکرر برنامه خود را با ویژگی‌های جدید از جمله قابلیت‌های مخلوط کردن به روز می‌کند. این میزبان سازگار با VST دارای ورودی و خروجی MIDI پخش کننده موج و خروجی صدا برای VST‌ها است. برای دانلود کلیک کنید.

Traktor Pro 3

Traktor Pro 3 دارای ۴ عرشه برای پخش صدا و میکسر است که برای استریم مناسب است. این به عنوان یک نرم افزار حرفه‌ای دی جی شناخته شده است که می‌تواند سرعت آهنگ را همزمان سازی کند، ضربات را تشخیص دهد و نویز‌ها را کنترل کند. وقتی شروع به استریم می‌کنید می‌توانید سطح ضبط را کاملاً تنظیم کنید.

همانطور که گفته شد این برنامه گزینه‌های مختلفی دارد از جمله اینکه می تواند تنظیمات سطح و فرکانس، فیلترها و تأخیر‌ها را انجام دهد. همچنین می‌توانید ضبط کننده صدا را برای پخش با اینترنت با استفاده از Master out پیکر بندی کند. برای خرید کلیک کنید.

Serato DJ Pro

یکی دیگر از بهترین نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم Serato DJ Pro است! اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه‌ای با کاربرد آسان هستید، ممکن است از Serato DJ Pro لذت ببرید. این بیش از ۴۰ جلوه دارد که به شما امکان می‌دهد صدا یا موسیقی خود را ویرایش کنید و موارد را جالب نگه دارید. از iTunes و Soundcloud نیز پشتیبانی می‌شود.

موج آماده است تا بیس، وسط و سه گانه شما را از هم جدا کند. در صورت انتخاب دی جی با نرم افزار، می توانید BPM را در آهنگ های صوتی خود همگام سازی کنید. برای خرید کلیک کنید.

پیج‌ها و سایت‌های موسیقی و آهنگ زمینه

نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم کدامند؟

داشتن لابی و گروه در موسیقی برای استریم خود راهی برای جذب بیشتر تماشاگر است. پخش موسیقی دارای حق انتشار، ممکن است منجر به کنار گذاشته شدن استریم شما شود یا باعث ایجاد مشکل در پرداخت پول شما شود.

بعضی اوقات موسیقی شما می‌تواند آهنگ کانال شما را تنظیم کند. موسیقی مورد علاقه مخاطبان خود را پخش کنید. این جذابیت کانال شما را افزایش می‌دهد و بینندگان را نگه می‌دارد.

در ادامه چند پلتفرم برای انتخاب و اجرای موسیقی با هزینه کمتر معرفی می‌شود.

Epidemic Sound یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان است. در این مجموعه ۳۰،۰۰۰ آهنگ بدون حق امتیاز ارائه قابل استفاده است. با داشتن برنامه شخصی مقرون به صرفه آن‌ها، می‌توانید موسیقی نامحدودی برای YouTube ،Twitch Facebook و Instagram داشته باشید بدون اینکه دیگر هیچ نگرانی بابت حذف DMCA داشته باشید.

Epidemic Sound همچنین دارای یک مجموعه از موسیقی‌های بی کلام است که برای پس زمینه استریم می‌توانید استفاده کنید.

Streamlabs Prime – موسیقی Jingle punks

Streamlabs Prime خدمات برتر Streamlabs است که به شما امکان دسترسی به بهترین موسیقی‌ها و خدمات برای Twitch و بیش از ۴۰ برنامه از جمله موسیقی Jingle Punks را می‌دهد. شما به ۱۰،۰۰۰ آهنگ دسترسی خواهید داشت که می‌توانید بدون نگرانی در استریم خود استفاده کنید.

Pretzel

Pretzel یک کاتالوگ به طور مداوم به روز شده از موسیقی را ارائه می‌دهد که می‌توانید بدون نگرانی در مورد نقض قانون کپی رایت در سراسر استریم خود پخش کنید. می‌توانید پخش کننده را بارگیری کنید یا مستقیماً از مرورگر موسیقی پخش کنید.

SoundAlerts Widget

SoundAlerts Widget افزونه‌ای است که به بینندگان شما اجازه می‌دهد بیت‌هایی را برای پخش صدا‌های مختلف در استریم‌های شما اضافه کنید. شما می‌توانید قیمت‌ها را بر اساس صداها یا کلیپ‌های موجود خود که توسط سایر کاربران بارگذاری شده تنظیم کنید و انتخاب کنید.

 نتیجه گیری

پخش موسیقی و جلوه‌های صوتی، در پس زمینه سرگرمی را به کانال شما اضافه می‌کند. گزینه‌های مختلفی برای ارتقا کیفیت صدا و موسیقی در کانال استریم شما وجود دارد. حال که با نرم افزار‌های صدا گذاری برای استریم آشنا شدید، اگر قصد خرید برنامه‌های Adobe Audition ،Serato DJ Pro دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. اتاق فرار ترسناک گفت:

    مرسی واقعا مفید بود و کاربردی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT