دوره‌ های آموزشی آنلاین علوم داده در سایت Data Camp

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه مشاغل مرتبط با فناوری و علوم داده به شدت در حال گسترش است. پیش‌تر در مورد بهترین شغل‌های برنامه نویسی یا مرتبط با فناوری در سال ۲۰۲۰ توضیحات کاملی دادیم. مهندسی داده و علوم تحلیل داده یکی از پردرآمدترین شغل‌های حال حاضر است. شما با استفاده از سایت Data Camp می‌توانید حرفه‌ای ترین دوره‌های آموزشی آنلاین علوم داده را بگذرانید.

آموزش مهندسی داده‌ در سایت Data Camp

مهندسی داده‌ در سایت Data Camp

در Data Camp دوره‌هایی طراحی شده است که در آن پردازش داده‌ها را آموزش می‌دهند در دوره مقدماتی به خوبی می‌توانید جستجو و تحلیل داده‌ها را در مهندسی داده‌ها بیاموزید و با آن به خوبی آشنا شوید. استفاده از این روش‌ها در سازمان‌ها می‌تواند بسیار کارآمد باشد و برای کسانی که در سایت دیتا کمپ عضو می‌شوند این امکان را ایجاد می‌کند که از روش‌هایی که در این سایت وجود دارد استفاده کرده و در شرکت خود یا سازمانی که برای آن کار می‌کنند به کار گیرند.

در حال حاضر در سایت Data Camp بالغ بر ۳۳۷ دوره آموزشی بر اساس نیاز افراد برگزار می‌شود. برخی افراد ممکن است برای پروژه‌های دانشگاهی و تحقیقاتی خود استفاده کنند و برخی دیگر ممکن است بخواهند برای یک شرکت یا سازمان آن را مورد استفاده قرار دهند.

دوره های آموزشی در سایت Data Camp

دوره های آموزشی در سایت Data Camp

پایتون: یکی از نرمافزارهای چند منظوره‌ی کارآمد که از سوی اغلب دانشگاه‌ها و سازمان‌ها مورد توجه قرار گرفته است. زبان این نرم‌افزار ساده بوده و یادگیری آن هم به سهولت انجام می‌پذیرد و برای برنامه نویسان تسلط به آن و استفاده از این برنامه‌ی شگفت انگیز در بازار، کاری بسیار ساده خواهد بود.

برنامه پایتون یکی از پرکاربرد‌ترین زبان‌های برنامه نویسی جهت یادگیری مقدماتی برنامه نویسی در دانشگاه‌های آمریکا است که بسیاری از رشته‌های مهندسی و حتی علوم پایه با آن نیاز خواهند داشت.

دوره‌های آموزشی شامل چند بخش می‌باشند:

۱) آموزش مفاهیم اصلی در پایتون | روش استفاده از پایتون و اسکریپت به صورت تعاملی

۲) آموزش روش ذخیره سازی و اعمال تغییرات در فهرست‌ها | مدیریت تعداد زیاد داده‌های ورودی

۳) آموزش استفاده صحیح از داده‌ها | آموزش استفاده از توابع و کدهای ایجاد شده توسط نویسندگان

۴) آموزش تحلیل صحیح داده‌ها و کشف خروجی‌ها

برنامه R: لازم به ذکر است که یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای مهندسی داده، برنامه R است که بیشتر به زبان غالب در بین دانشمندان داده تبدیل شده است. شرکت‌هایی مانند Google ،Facebook ،Uber و Microsoft به‌طور گسترده از R استفاده می‌کنند؛ R همین‌طور زبان محبوبی در بین دانشگاهیان است.

به علت رایگان بودن و منبع باز بودن این نرم افزار، توجه ویژه‌ای در بین محققین به این نرم افزار وجود دارد، به طوری که بسته‌های متعددی برای تحلیل‌های مختلف آماری و حتی غیرآماری برای آن وجود دارد. یکی دیگر از مزیت‌های این نرم افزار، توانایی کشیدن گراف‌ها و نمودارهای با کیفیت بالا و متنوع است، که در کمتر نرم افزاری به آن توجه شده است.

آشنایی با مفاهیم آماری و نحوه تحلیل نتایج و همچنین تسلط به یک نرم افزار برای تسهیل محاسبات برای هر محقق علوم زیستی امروزی ضروری است که بهتر است دانشجویان رشته‌های زیست شناسی و بایولوژی قبل از اپلای دانشگاه این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند.

پرداخت هزینه دوره‌های آنلاین Data Camp

دوره‌ های آموزشی آنلاین علوم داده در سایت Data Camp

خرید پلن‌های دوره‌های آموزشی بر اساس پرداخت شارژ ماهیانه به تعداد محدود پروژه است. پلن‌ها به دو صورت آموزش شخصی و آموزش گروهی قابل پرداخت است.

برای پرداخت ارزی شرکت در دوره‌ های آموزشی آنلاین علوم داده در سایت Data Camp ، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT