فاست (Faucet) بیت کوین

فاست (Faucet) بیت کوین چیست؟ آشنایی با این منبع رایگان ارز دیجیتال

زمان مطالعه 4 دقیقه

خیلی ها فکر می کنند که ارزهای دیجیتال نوعی کلاه برداری هستند. اما بعضی ها هم فکر می کنند که آنها تاریخ را تغییر خواهند داد. اما وقتی قیمت هر بیت کوین 20000 دلار بود خیلی از افراد نظر مساعدی نسبت به آن پیدا کردند و تعدادی هم چند روزه میلیونر شدند. بعد از آن دوره قیمت ها فروکش کردند. بازارهای ارزهای دیجیتال پر نوسان هستند. اگر می شد بیت کوین رایگان دریافت کرد عالی بود. شاید از خودتان بپرسید مگر بیت کوین رایگان هم وجود دارد؟ بله! وجود دارد. فاست (Faucet) بیت کوین یکی از روشهای کسب بیت کوین رایگان است که برای آشنایی با آن در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

ارزهای دیجیتال رایگان 

همیشه راهی برای بدست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان هست. اما هیچ کدام از این راه ها یک شبه شما را میلیونر نمی کنند. سرویس های وجود دارد که مقادیر بسیار کمی را به شما ارائه می دهد. به صورت کلی دو منبع برای ارزهای دیجیتال رایگان وجود دارد. مورد اول فاست های بین کوین و سایر ارزهاست و مورد دوم هم شامل ایردراپ ها می شود. سایر منابع شامل بازی ها، تبلیغات کلیکی و هدایا می شوند.

فاست (Faucet) بیت کوین چیست؟

یکی از شناخته شده ترین منابع بیت کوین رایگان (یا سایر ارزهای دیجیتال) فاست ها هستند. هر فاست مقدار کمی بیت کوین را در یک دوره زمانی مشخص به کاربرانش ارائه می دهد. میزان پرداخت فاست های بیت کوین نسبت به یکدیگر متفاوت است اما اکثر این مقادیر در محدوده صد الی هزار ساتوشی هستند. در زمان نگارش این مطلب، هر 100 ساتوشی (یعنی 0.00000100 بیت کوین) حدود 0.0036 دلار است. این مقدار بسیار کم است اما اگر به اندازه کافی در این فاست ها فعالیت داشته باشید، در نهایت مقداری بیت کوین نسیب شما می شود.

اما همیشه جمع کردن بیت کوین با این روش کافی نیست، چون که در بسیاری از موارد، تا میزان موجودی حساب شما به حد مشخصی نرسد شما نمی توانید آن را برداشت کرده و به کیف پولتان انتقال دهید.

هزاران وبسایت فاست بیت کوین و صد ها faucet دیگر برای سایر ارزهای دیجیتال در اینترنت وجود دارد. برای مشخص شدن کیفیت فاست ها باید یک سوال را از خود پرسید: آیا وقتی را که صرف می کنم ارزش این میزان پرداخت را دارد؟؟

فاست (Faucet) بیت کوین از چه طریقی کسب درآمد می کنند؟

تقریبا شبیه به هر پلتفورم دیگری در اینترنت، فاست ها هم از طریق تبلیغات کسب درآمد می کنند. هرچه افراد بیشتری از یک سایت بازدید کنند آن سایت درآمد بیشتری از طریق تبلیغات کسب می کند. به دلیل تعداد بالای این سایت ها خیلی ها نمی دانند که کدام سایت ها بهتر هستند. سایت های خوب فاست به کاربران خود موارد دیگر هم جز تبلیغات کلیکی ارائه می دهند.

بعضی از این فاست ها برای درگیر کردن بیشتر کاربران بازی هایی را در سبک های مختلف به کاربران ارائه می دهند و کاربران می توانند با استفاده از این بازی ها میزان موجودی حساب خود را افزایش دهند.

متاسفانه بعضی از این سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند از قدرت پردازشی CPU رایانه شما بدون اینکه متوجه شوید برای استخراج بیت کوین استفاده کنند. به این کار کریپتو جکینگ (Cryptojacking) گفته می شود که در آن سایت ها برای استخراج ارزهای دیجیتال، از برق و قدرت پردازنه رایانه شما استفاده می کنند. بعضی از این سایت ها درصد کمی از پردازنده شما را کنترل می کنند و بعضی دیگر هم این امکان را به شما می دهند که در صورت عدم رضایت این گزینه را غیر فعال کنید. البته تعداد این موارد آخر بسیار کم است.

فاست (Faucet) بیت کوین

فاست (Faucet) بیت کوین

فاست های معروف

اگر می خواهید وارد دنیای فاست ها شوید در ادامه چند مورد از سایت های معروف را برای شما مشخص کرده ایم که می توانید نگاهی به آنها داشته باشید.

  • Faucet Hub:
    یکی از کارهای خوب این وبسایت که برای اولین بار در این حوزه انجام شد جمع آوری لینک تمام فاست ها در یک مجموعه بود و کاربران را قادر ساخت که برای یافتن فاست های مختلف اینترنت را زیر و رو نکنند. یکی از نکات خوب دیگر این سایت این است که مشخص می کند درآمد شما از فاست ها چقدر خواهد بود، چقدر زمان باید صرف کنید، دوره پرداخت ها چگونه است و در نهایت مشخص می کند که هر فاست هنوز به درستی کار می کند یا مثلا دارایی های ارزهای دیجیتالش به پایان رسیده. علاوه بر این شما می توانید لینک فاست های ارائه دهنده اتریوم، مونرو، لایت کوین، بیت کوین کش و سایر موارد را نیز در این سایت پیدا کنید.
  • Bonus Bitcoin:
    این مورد فاست خوبی برای کسب بیت کوین است چرا که هیچ گونه بازی و شلوغ کاری اضافی ندارد و تنها باید بر روی یک دکمه کلید کنید، سکه های خود را دریافت کرده و خارج شوید.
  • Cointiply:
    این فاست بیت کوین انواع تبلیغات و بازی های مختلف را برای کاربرانش گرد هم آورده است. میزان پرداختی این فاست در مقایسه با سایر موراد بالاست و راه های زیادی برای افزایش درآمد به کاربران ارائه می دهد که البته بعضی از راه هایی که پیش رویتان قرار می دهد ممکن سبب از دست رفتن بیت کوین های شما شود!
  • Moon Bitcoin:
    این مورد یکی از قدیمی ترین فاست های بیت کوین است که همچنان به کار خود ادامه می دهد. این وبسایت از این جنبه با سایر موارد تفاوت دارد که شما می توانید زمان پرداخت ها را مشخص کنید. هر چه زمان پرداخت کوتاه تر باشد میزان سود شما کمتر است و بر عکس. باید بهترین روش را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT