قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین را نهنگ ها با انتقال 300 میلیون دلار جابجا کردند!

زمان مطالعه 2 دقیقه

می توان گفت در چندین روز گذشته برای بازار رمز ارزی، روزهای پر رونق ای بوده است. پس از مدت ها قیمت بیت کوین افزایش خیلی خوبی را تجربه کرده است. دیگر آلت کوین ها نیز از این افزایش قیمت تاثیر گرفته اند.

بیشتر آلت کوین ها با افزایش قیمت مواجه شده اند. در راستای این امر کل مارکت کریپتو،افزایش حجم زیادی را تجربه می کند. هم چنین حجم معاملات روزانه بیش از 80 میلیارد دلار است. در نتیجه این اتفاق، سرمایه زیادی میان نهنگ های بزرگ این مارکت، مبادله شده است.

قیمت بیت کوین
BITCOIN

دلیل افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین

بیش از 300 میلیون دلار در 5 نقل و انتقال بزرگ که توسط نهنگ های کریپتو صورت گرفته، جا به جا شده است. معامله رمز ارز ریپل (XRP) به ارزش 110 میلیون دلار، رتبه اول این تراکنش ها می باشد و 4 رتبه دیگر متعلق به تراکنش های بیت کوین بود که شامل معاملات 41224 بیت کوین به ارزش 200 میلیون دلار بوده است.

BITCOIN
BITCOIN

پنج تراکنش تاثیر گذار و مشکوک

پنج تراکنش عجیب که توسط نهنگ ها صورت گرفت شامل موارد زیر است:

انتقال 300 میلیون ریپل به ارزش 110.7 میلیون دلار از حساب اسکروریپل

انتقال 10900 بیت کوین به ارزش 51.5 میلیون دلار از بایننس

انتقال 10800 بیت کوین به ارزش 51.8 میلیون دلار از بایننس

انتقال 9900بیت کوین به ارزش 50.6 میلیون دلار از کیف پول نا شناس

انتقال 9500 بیت کوین به ارزش 46.9 میلیون دلار بیتفینکس

این سرمایه ها به کیف پول های ناشناس انتقال یافته اند و تاکنون هیچ کس ازهویت دارندگان این کیف پول خبر ندارد. در ادامه شاید جالب باشد بدانید، از 4 معاملات بیت کوین، سه معامله، بیت کوین را از کیف پول های متعلق به شرکت های معاملاتی مختلف به کیف پول های ناشناس ارسال کرده است.

BITCOIN
BITCOIN

تمام انتقال در تاریخ 2 آوریل، روز افزایش قیمت ها یا پس ار آن انجام شده است. قبل از افزایش ناگهانی قیمت ها، هیچ انتقال و اقدامی صورت نگرفته است. به نظر بسیاری از افراد، این موضوع بیان گر این است که سهام داران اصلی در حال اقدامی بزرگ بودند که بر روند فعلی تاثیر گذار بوده است.

مجموعه ی اول پرداخت امکان خرید و فروش ارز های دیجیتالی را بدون در نظر گرفتن کارمزد و فقط با پرداخت کارمزد های عملیاتی شبکه ی بلاک چین به راحتی فراهم آورده است.

امتیاز 5/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT