آینده قیمت ترون (TRX)

پیش بینی قیمت ترون (TRX) برای سال 2021 تا 2025

زمان مطالعه 5 دقیقه

ترون یکی از بلندپروازانه ترین و بحث برانگیزترین پروژه های رمز نگاری است که در حال حاضر فعالیت می‌کند. این استارتاپ برنامه های مفصلی برای گسترش خود در فعالیت های مربوط به سرگرمی دارد. ترون جایگاه خوبی در میان ارزهای دیجیتال دارد و بسیاری از تریدرها به آینده این ارز بسیار امیدوار هستند. با توجه به استقبال تریدر‌ها و سرمایه گذاران از این ارز‌، در این مقاله به پیش بینی قیمت ترون (TRX) در سال های 2021 تا 2025 می‌پردازیم و نظر تحلیلگران برجسته در این زمینه را مطرح می کنیم.

قبل از آنکه به پیش بینی قیمت ترون (TRX) بپردازیم بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که ارز دیجیتال ترون دقیقا چیست و ویژگی ها و نکات برجسته آن کدام است. اینگونه بهتر می توان در خصوص آینده آن نیز صحبت کرد.

ارز ترون چیست؟

پیش بینی قیمت ترون (TRX) برای سال 2021 تا 2025

ایده اصلی ایجاد یک شبکه سرگرمی جهانی مبتنی بر بلاک چین بود. Tron یک محیط غیر متمرکز اپن سورس است که همه می توانند در آن محتوای سرگرم کننده، ذخیره، منتشر و توزیع کنند.

ایده اصلی توسعه دهندگان استفاده از قابلیت های بلاکچین برای توزیع رایگان و غیر متمرکز محتوا است. طبق گفته جاستین سان، سرویس‌‌‌‌‌‌‌‌هایی مانند گوگل پلی و اپ استور، در جهت ارضای نیازهای محتوای برای تعداد محدودی از کاربران هستند. ترون به دنبال پیاده سازی مفهوم اینترنت رایگان برای همه است.

مزایای اصلی ترون

  • تعامل با انواع مختلف سیستم عامل‌ها از شبکه های اجتماعی گرفته تا بازی های آنلاین برنامه ریزی شده است که در آینده می‌تواند بخش عظیمی از کاربران را به خود جلب کند.
  • ترون می‌تواند از تعداد زیادی از برنامه‌های در حال اجرا پشتیبانی کند. در حال حاضر شبکه می‌تواند از ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه پشتیبانی کند.
  • توسعه دهندگان پروژه متذکر شده‌اند که راه حل‌های فنی ارائه شده توسط این پروژه می‌تواند قابلیت تعامل آن با برنامه‌های غیر متمرکز را به میزان قابل توجهی گسترش دهد.

 

تحلیل قیمت ترون

پیش بینی قیمت ترون (TRX) برای سال

ترون در سپتامبر ۲۰۱۷ با قیمت ۰/۰۰۱ دلار فعالیت خود را در صرافی‌ها آغاز کرد. در طول پاییز نرخ ارز ثابت باقی ماند و تعداد کمی از مردم معتقد بودند که ترون حرکت قابل توجهی انجام می‌دهند. با این حال در دسامبر سال ۲۰۱۷ قیمت ترون شش برابر رشد کرد و قیمت هر ترون به شش سنت رسید و حجم بازار در آن زمان ۱۶۰ میلیون دلار بود.

با افزایش هیاهوی تبلیغاتی کوین، قیمت ترون (TRX) بیش از ۲۰ سنت افزایش یافت. در ادامه ترون به عنوان ده ارز دیجیتال برتر با مارکت کپ ۲ میلیارد دلار به فعالیت خود ادامه داد. در این میان، در اوج قیمت ترون، فردی مقدار بسیار زیادی توکن فروخت و منجر به افت قیمت شدید شد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه جاستین سان شش میلیارد از توکن های خود را فروخته است. با این حال او این خبر را تکذیب کرد و گفت تیم پروژه برای حمایت از نقدینگی، توکن‌هایی به تریدر‌ها داده است.

این جنجال‌ها سبب افت قیمت تا ۴ سنت در اواسط ژانویه شد اما در نهایت با پیش بینی عرضه اصلی ترون و خرید BitTorrent این موضوع جبران شد و قیمت این ارز تا ۹ سنت افزایش پیدا کرد و ارزش بازار آن از ۳/۲ میلیارد دلار فراتر رفت. این موضوع مدت زیادی طول نکشید و پس از راه اندازی شبکه اصلی قیمت ترون به ۴ سنت کاهش یافت. از آگوست تا نوامبر ترون ۲۰۲۰ با قیمت ۱ تا ۲ سنت خرید و فروش شد.

به لطف کمپین های مختلف، وضعیت این کوین مجدد تغییر کرد. این افزایش با راه اندازی توکن BitTorrent که اخیرا توسط بنیاد Tron خریداری شده بود، همراه شد. در حال حاضر و در زمان نگارش این خبر قیمت ترون ۰/۱۲۱۲ دلار خرید و فروش می‌شود.

چه چیزی در آینده قیمت ترون تاثیر دارد؟

حاسبه قیمت ترون (TRX)

ترون بسیاری از مواقع با جنجال و رسوایی همراه بوده است. این تیم هم در وایت پیپر و هم در کد‌ها (به ادعای اتریوم) به سرقت ادبی متهم شده است.

همچنین بسیاری از کاربران توسعه دهندگان، از ترون به خاطر جاه طلبی بیش از حد انتقاد کرده‌اند. به عنوان مثال آنها به نقشه راه ترون که از ده سال قبل برنامه ریزی شده است، اعتراض کرده‌اند و در خصوص آن تردید دارند. آنها معتقدند مشخص نیست که تیم پروژه چگونه می‌خواهد به این اهداف دست پیدا کند.

با این حال این پروژه بر روی بخش سرگرمی تمرکز کرده است که گردش مالی بازار آن در حال حاضر یک تریلیون دلار تخمین زده شده است. کارشناسان می‌گویند اکنون بازیگران برجسته بازار به دنبال پایگاه داده‌های توزیع شده هستند و به فکر انتقال فرایند‌های تجاری به بلاکچین هستند. اما برای انجام این انتقال آنها به راه حل‌های ready-made نیاز دارند که بتوانند بلاکچین و سرگرمی را با یکدیگر ترکیب کنند. ترون به خوبی می‌تواند نقش این راه حل را ایفا کند.

ترون توسط یک تاجر مشهور آسیایی به نام Tang Binseng (سازنده بازی محبوب clash of kings) پشتیبانی می شود. علاوه بر آن Dai Wei بنیانگذار شرکت دوچرخه سواری OFO و Yin Mingshan مدیرعامل شرکت غول صنعتی لیفان، بخشی از پول خود را در ترون سرمایه گذاری کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که این افراد اعتقاد قابل توجهی به چشم انداز پروژه ترون دارند.

پیش بینی قیمت ترون (TRX)

پیش بینی قیمت ترون (TRX) برای

پیش بینی ترون توسط TradingBeasts

طبق پیش بینی TradingBeasts ممکن است ترون تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۰/۲ دلار و تا پایان ۲۰۲۳ حدود ۰/۴ دلار قیمت داشته باشد.

پیش بینی قیمت ترون توسط DigitalCoinPrice 

DigitalCoinPrice آینده ترون را صعودی می‌داند. انتظار دارند قیمت ترون در پایان سال ۲۰۲۱ به ۰/۳ دلار شود. این شرکت پیش بینی می‌کند ترون به سرعت رشد می‌کند و در سال ۲۰۲۵ به قیمت ۰/۵ دلار خواهد رسید.

پیش بینی ترون توسط WalletIvestor

Walletinvestor اشتیاق دو پیش بینی کننده قبلی را ندارد. این شرکت ادعا می کند که TRX یک دارایی پر خطر است و در یک سال به قیمت ۰/۰۱ دلار کاهش پیدا می‌کند. در سال 2025 نرخ ارز ترون احتمالا به ۰/۱۲ دلار خواهد رسید.

حالا که پیش بینی قیمت ترون (TRX) برای سال 2021 تا 2025 را در این مقاله مطالعه کردید، جهت فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT