کسب درآمد ارزی از سایت Podia

کسب درآمد ارزی از سایت Podia | کسب درآمد پسیو از محصولات دانلودی

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه خیلی از برنامه نویسان، گرافیست‌ها و معلمان به دنبال کسب درآمد ارزی از سایت‌های شخصی خود هستند. اما با توجه به تحریم‌ها نمی‌دانند چگونه می‌توانند محصولات دیجیتال خود را در سطح جهانی به فروش بگذارند. در این مقاله به آموزش کسب درآمد ارزی از سایت Podia می‌پردازیم که تا حدود زیادی مشکلات فروش بسته‌های دانلودی را حل کرده است و می‌توانید به راحتی درآمد پسیو داشته باشید.

سایت Podia چیست؟

سایت Podia در سال ۲۰۱۴ در آمریکا شروع به کار کرد. هدف این سایت این بود که درگاه دانلود و پرداخت ساده را به سایت‌های مختلف بدهد تا این سایت‌ها بتوانند بی دردسر محصولات دیجیتالی خود را بفروشند.

خدمات استفاده از سایت Podia چه مواردی است؟

کسب درآمد ارزی از سایت Podia محصولات

شما می‌توانید به راحتی یک درگاه پرداخت را روی گزینه دانلود محصولات سوار کنید و حتی نگران این نباشید که مشتری با چه کارت بانکی قرار است پرداخت را انجام دهد. لیست خدمات دانلودی که می‌توانید روی سایت خود سوار کنید تا به مشتریان بفروشید شامل موارد زیر است:

محصولاتی که می‌توانید بفروشید:

فروش دوره‌های آنلاین: شما می‌توانید بسته‌های آموزشی خود را یا دوره‌های آنلاین را روی وب سایت خود قرار دهید و به راحتی بسته‌ها را بفروشید. هم اکنون بالغ بر ۵۰ هزار دوره‌ آنلاین با کمک Podia به فروش می‌رسد. شما این امکان را خواهید داشت که حتی دوره‌ها را قبل از انتشار پیش فروش کنید.

درآمد ارزی از سایت Podia دوره آموزشی

فروش محصولات دیجیتال: شما این امکان را خواهید داشت که محصولات دیجیتالی مانند نرم افزار، طرح‌های گرافیکی و کتاب الکترونیکی، موسیقی، قالب‌های مختلف و … را در سایت خود بفروشید و به درآمد ارزی برسید. هم اکنون ۲۵ هزار محصول با کمک Podia به فروش می‌رسد.

درآمد ارزی از سایت Podia بسته دیجیتالی

فروش حق عضویت: شما می‌توانید حق عضویت برای سایت خود یا خدمات سایت خود را تعیین کنید و آن را بفروشید. محصولاتی مانند بازدید از وبلاگ، دسترسی به کلیه محصولات دیجیتالی یا آموزشی و … را شامل می‌شود.

درآمد ارزی از سایت Podia حق عضویت

فروش وبینار و استریم زنده: شما می‌توانید استریم زنده و وبینار خود را بفروشید یا پیش فروش کنید. کافیست بستری که روی آن استریم می‌کنید مانند یوتیوب یا هر سایت دیگری را متصل کنید به Podia و برای مشاهده آن هزینه‌ای دریافت کنید.

درآمد ارزی از سایت Podia وبینار

خدماتی که می‌توانید دریافت کنید:

  • شما می‌توانید از خدمات ایمیل مارکتینگ استفاده کنید و ایمیل‌های ارسالی را ردیابی کنید و متوجه شوید کدام بازخورد بهتری داشته است.
  • شما قابلیت بهینه سازی وب سایت خود را دارید. حتی می‌توانید یک ساب دامین Podia دریافت کنید.
  • شما قابلیت اضافه کردن همکاری در فروش (Affiliate Marketing) روی وب سایت یا سرویس خود را دارید. با اینکار می‌توانید به طرفداران خود بابت آوردن مشتری جدید کارمزد دهید.
  • اضافه کردن چت زنده برای سایت یا پشتیبانی مشتریان

کسب درآمد ارزی از سایت Podia

کسب درآمد ارزی از سایت Podia داشتبورد

برای استفاده از خدمات این سایت، باید وارد بخش Pricing شوید و یکی از پلن‌ها را انتخاب کنید.

پلن Mover با ۳۹ دلار در ماه بدون خدمات مدیریت پیشرفته پنل کاربری ارایه می‌شود.

پلن Shaker با ۷۹ دلار درماه، بدون خدمات مدیریت پیشرفته پنل کاربری ارایه می‌شود، اما خدمات حرفه‌ای ایمیل مارکتینگ را دارد.

پلن Earthquaker با ۱۷۹ دلار در ماه، تمامی خدمات Podia را ارایه می‌دهد.

برای خرید هر یک از پلن‌ها می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پس از کسب درآمد ارزی از سایت Podia ، برای نقد کردن درآمد خود از خدمات نقد کردن درآمد دلاری مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات نقد کردن درآمد دلاری

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT