مسدود سازی لونا

مسدود سازی لونا در صرافی های کره ای

زمان مطالعه < 1 دقیقه

رسانه های محلی گزارش دادند که واحد تحقیقات جرایم سایبری پلیس کلان شهر سئول روز دوشنبه اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد اختلاس احتمالی توسط یکی از کارکنان آزمایشگاه Terraform آغاز کرده است. در این خبر به بررسی مسدود سازی لونا در صرافی های کره ای می پردازیم.

مسدود سازی لونا

چوسان به نقل از یکی از مقامات آژانس پلیس متروپولیتن سئول گفت:

“ما اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه فردی مظنون به اختلاس وجوه شرکتی است که گمان می رود کارمند آزمایشگاه ترافورم باشد.”

پلیس اواسط ماه جاری گزارش هایی مبنی بر اختلاس دریافت کرده و در حال بررسی این پرونده است. به عنوان بخشی از تحقیقات، پلیس قصد دارد جزئیات تراکنش های پول نقد و رمزارزی آزمایشگاه های ترافورم و بنیاد لونا (LFG) را بررسی کند.

پلیس توضیح داد که شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه وجوه اختلاس شده به حساب های بنیاد لونا واریز شده است. بنابراین، واحد جرایم سایبری از صرافی های رمزارزی بزرگ داخلی، مانند Upbit و Bithumb درخواست کرده است تا حساب های متعلق به بنیاد لونا را برای جلوگیری از برداشت وجوهی که در این صرافی های رمزارزی نگهداری می‌شوند، “فوراً” مسدود کنند.

با این حال، درخواست مسدود کردن پلیس طبق قوانین و مقررات کره یک موضوع اجباری نیست، بلکه موضوعی است که باید به طور خودسرانه توسط هر صرافی رمزارزی انجام شود. این نشریه اعلام کرد، بنابراین تأیید نشده است که آیا درخواست های مسدودسازی انجام شده است یا خیر؟

علاوه بر این، دو کوان چند روز قبل از فروپاشی لونا و UST، ترافورمز را منحل کرد. در حالی که بسیاری از اقدامات ناخوشایند مشکوک بودند، کوان ادعا کرد که فقط زمان بندی “تصادفی” بوده است. او همچنین مدعی است که شرکتش هیچ مالیاتی به دولت کره بدهکار نیست.

منبع: news.bitcoin

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT