معرفی بهترین خدمات هاست برای پادکست 5

معرفی بهترین خدمات میزبانی و هاست برای پادکست

زمان مطالعه 7 دقیقه

میزبانی پادکست با میزبانی وب متفاوت است زیرا ابزارهای خاصی را برای بهینه سازی نیاز دارد. انتخاب یک پلتفرم میزبان پادکست قابل اعتماد باید برای شما مهم باشد زیرا تاثیر بسیار زیادی در رشد تعداد مخاطبان شما دارد. در ادامه شما را با بهترین خدمات هاست برای پادکست آشنا می‌کنیم.

هاست برای پادکست چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی بهترین خدمات هاست

میزبان پادکست یک سرویس تخصصی است که می‌تواند فایل‌های رسانه‌ای مرتبط را ذخیره و انتشار بدهد. درست مانند اینکه شما برای ذخیره تمام فایل‌های وبسایت خود به یک سرویس میزبانی وب نیاز دارید، یک میزبان پادکست نیز همان خدمات را برای پرونده‌های رسانه‌ای پادکست شما ارائه می‌دهد.

ممکن است از خود بپرسید، نمی‌توانم فقط از میزبانی وب سایت خود برای ذخیره فایل‌های پادکست استفاده کنم؟ شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما این کار برای وبسایت یا شنوندگان شما مناسب نیست.

پادکست‌ها فایل‌های بزرگی هستند. ارسال آن‌ها در وبسایت فضای زیادی اشغال می‌کند که باعث کندتر شدن وب سایت شما می‌شود. اگر چندین کاربر همزمان شروع به بارگیری کنند، بیشتر سرویس‌های میزبانی وب به سادگی ترافیک را از دست می‌دهند و اکثر کاربران نخواهند توانست آن را دانلود کنند. دقیقاً به همین دلیل است که شما به یک سرویس میزبانی پادکست نیاز دارید.

این شرکت‌ها در ذخیره و تحویل فایل‌های بزرگ رسانه تخصص دارند. آن‌ها به طور خاص برای پادکست‌ها ساخته شده‌اند و ابزارهای ویژه‌ای برای رسیدگی به فایل‌های رسانه‌ای دارند. همچنین در این زمان از متخصصان پشتیبانی خواهید داشت.

بهترین خدمات هاست برای پادکست

شرکت‌های زیادی وجود دارند که خدمات میزبانی پادکست را ارائه می‌دهند. ما به دنبال مواردی بودیم که آسان‌ترین کارکرد، ابزارهای متنوع و پشتیبانی عالی و البته انعطاف پذیری در اندازه فایل‌ها داشته باشند.

۱. Podbean

نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی بهترین خدمات رای پادکست

Podbean بهترین ارائه دهنده خدمات میزبانی پادکست در بازار است. آن‌ها میزبانی پادکست با پهنای باند نامحدود را ارائه می‌دهند.

همچنین شامل ابزارهای طراحی زیبایی برای وب سایت شما است که می‌توانید این قابلیت‌ها را تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید به راحتی پخش کننده پادکست Podbean را مستقیماً در صفحات وردپرس خود قرار بدهید.

این پلتفرم همچنین دارای ابزارهای اشتراک پادکست است که به طور خودکار کار‌های شما را به تمامی فهرست‌های برتر پادکست ارسال می‌کنند. با این کار مخاطبان شما می‌توانند از ابزارهای دلخواه خود برای گوش دادن و بارگیری پادکست‌ها استفاده کنند.

Podbean همچنین امکان تبلیغات را ممکن می‌کند که فرصتی عالی برای شما سازندگان پادکست است تا از این طریق درآمد زایی کنید. Podbean  یکی از بزرگ‌ترین جوامع پادکستر‌ها را دارد.

قیمت گذاری:

نسخه رایگان فضای ذخیره سازی محدودی دارد اما با پرداخت ۹ دلار در ماه می‌توانید از فضای ذخیره سازی نامحدود استفاده کنید.

۲. BuzzSprout

بهترین خدمات میزبانی و هاست برای پادکست

 

BuzzSprout یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تازه کار‌ها است. این پلتفرم از سال ۲۰۰۹ شروع به کار کرد و اکنون یکی از قدرتمند‌ترین‌ها در حوزه پادکست است.

اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید، سادگی کار با آن برای شما باور نکردنی خواهد بود. فقط فایل خود را بارگذاری کنید، بقیه کار‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود.

آنها همچنین فایل‌های شما را به طور خودکار به تمامی فهرست‌های برتر پادکست ارسال می‌کنند که این اطمینان را می‌دهد که پادکست شما در همه دستگاه‌ها و برنامه‌ها در دسترس است.

پخش کننده پادکست تعبیه شده آن با تمامی اندازه‌های صفحه نمایش سازگار است و این یک قابلیت عالی است. این برنامه حاوی عکس جلد برای پادکست، دکمه‌هایی برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، کنترل‌های جلو عقب و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. آنها همچنین یک افزونه رایگان برای تم‌های وردپرس شما ارائه می‌دهند.

اگر وبسایت ندارید، یا نمی‌‌خواهید بسازید، BuzzSprout می‌تواند یک وب سایت برای شما بسازد. می‌توانید طراحی آن را سفارشی کنید و از نام دامنه‌ی مدنظر خودتان هم استفاده کنید. نقطه ضعف برنامه این است که تمامی نسخه‌های آن، حتی نسخه پولی، در فضای ذخیره سازی محدودیت دارد.

قیمت گذاری:

به مدت ۹۰ روز می‌توانید رایگان از برنامه استفاده کنید. نسخه قابل خرید هم ۱۲ دلار در ماه هزینه دارد.

۳. Blubrry

نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی بهترین هاست برای پادکست

Blubrry میزبان مناسبی هم برای تازه کار‌ها و هم برای با تجربه‌تر هاست. آن‌ها یک قابلیت افزودنی وردپرس به نام PowerPress را ارائه می‌دهند که مدیریت پادکست در وبسایت شما را راحت‌تر می‌کند.

استفاده همزمان Blubrry و PowerPress کار شما را خیلی راحت می‌کند. همچنین شما به راحتی می‌توانید پادکست خود را به Apple Podcasts (قبلاً iTunes) و Google Podcasts ارسال کنید. این کار باعث می‌شود پادکست‌های شما به راحتی برای کاربران اندروید قابل دسترسی باشد.

Blubrry امکان درآمد‌زایی را برای شما ممکن کرده است. آمار پادکست‌ها را برای شما ارسال می‌کند، و امکان اشتراک گذاری را فراهم کرده است.

قیمت گذاری:

از ۱۲ دلار در ماه با ذخیره ۱۰۰ مگابایت در هر ماه شروع می‌شود.

۴. Transistor

معرفی بهترین خدمات هاست برای پادکست ۳

Transistor یک سرویس میزبان پادکست قدرتمند است و در عین حال کار با آن آسان است. هیچ محدودیتی برای بارگذاری پادکست وجود ندارد و بدون پرداخت وجه اضافی می‌توانید ساعت‌ها برنامه داشته باشید.

بارگذاری پادکست در این سرویس میزبانی ساده است. آنها همچنین آمار بازدید‌های هر قسمت را برای شما آماده می‌کنند و شما می‌توانید با تجزیه و تحلیل این آمار‌ها، پادکست‌های بعدی را بهتر کنید.

این امکان وجود دارد که شما هر قسمت که مدنظر دارید را در صفحات وردپرس خود اضافه کنید. اگر وبسایت آماده ندارید، آنها می‌توانند به سرعت یک وب سایت برای شما ایجاد کنند.

نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که، برای تعداد برنامه‌های شما محدودیت وجود دارد و اگر می‌خواهید این محدودیت برداشته شود باید نسخه پیشرفته را خریداری کنید.

قیمت گذاری:

هزینه ماهانه ۱۹ دلار و محدودیت ۱۰۰۰۰ دانلود در ماه می‌باشد.

۵. Samart Podcast Player

نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی بهترین خدمات هاست برای پادکست 2

صرف نظر از اینکه کدام سرویس میزبانی پادکست را انتخاب می‌کنید، برای نمایش صحیح پادکست در وب سایت خود به یک Media player نیاز دارید.

برخی از شرکت‌های پادکست پخش کننده‌های خود را دارند و برخی دیگر ندارند. مشکل این است که آنها به اندازه مورد نیاز هوشمند نیستند و همگی قابلیت شخصی سازی ندارند.

Smart Podcast Player بهترین پخش کننده برای وب سایت‌های پادکست است. به شما امکان می‌دهد یک Media Player زیبا را در وب سایت خود نمایش دهید. شما می‌توانید در صفحات اصلی یا صفحات ویژه پادکست آن را قرار بدهید. کاربران می‌توانند قسمت‌ها را مرور کنند، از کنترل‌های روی صفحه استفاده کنند و پادکست شما را به اشتراک بگذارند.

در همه دستگاه‌ها، اندازه و رزولوشن تصویر زیبا به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید رنگ‌های آن را متناسب با وب سایت خود تنظیم کنید. جدا از اینکه به شما در پیدا کردن شنوندگان جدید کمک می‌کند، همچنین به شما کمک می‌کند تا لیست ایمیل خود را گسترش بدهید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید.

این ابزار توسط همه پادکستر‌های حرفه‌ای جهان استفاده می‌شود و توسط تیم Pat Flynn ایجاد شده است.

قیمت گذاری:

شروع از ۸/۰۹ دلار است که باید هزینه را به صورت سالانه پرداخت کنید.

۶. Libsyn

معرفی بهترین خدمات هاست برای پادکست ۲

Libsyn یکی دیگر از خدمات دهندگان قابل اعتماد پادکست است. کار با این پلتفرم آسان است و به شما کمک می‌کند پادکست خود را از طریق سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و دستگاه‌های مختلف تبلیغ کنید.

Libsyn از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرد و یکی از قدیمی‌ترین ارائه دهندگان خدمات پادکست در جهان است. این پلتفرم توسط پادکستر‌ها طراحی شده است و جمعیت بزرگی از تاثیر‌گذار‌ترین پادکستر‌ها را در خود جای داده است.

آنها هر ماه برنامه‌های هاست برای پادکست را با محدودیت ذخیره سازی متغیر اما با پهنای باند نامحدود ارائه می‌دهند. آنها گزینه‌هایی برای درآمد زایی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و ادغام وردپرس را با پلاگین خود به نام Libsyn Publisher Hub ارائه می‌دهند.

قیمت گذاری:

از ۵ دلار در ماه با ذخیره سازی ۵۰ مگابایت ماهانه شروع می‌شود.

۷. SoundCloud

نکات برای کسب درآمد از پادکست بهترین خدمات هاست برای پادکست

SoundCloud یک پلتفرم محبوب میزبانی موسیقی و پادکست است. نکته خوب این است که شما می‌توانید با قرار دادن URL در هر قسمت از صفحات وردپرس خود، پادکست را در آن episode وارد کنید.

SoundCloud برای حداکثر ۳ ساعت بارگذاری رایگان است. طرح رایگان آن برای مبتدیان مناسب است. نسخه‌های پولی آنها با فضای ذخیره سازی بیش‌تر، پهنای باند بیش‌تر، گزینه درآمد زایی و اشتراک گذاری ارائه می‌شود. استفاده از آن آسان است اما انعطاف پذیر‌ترین پلتفرم نیست.

قیمت گذاری:

نسخه رایگان تنها امکان سه ساعت آپلود را دارد و نسخه‌های پولی از ۶ دلار در ماه شروع می‌شود.

بهترین سرویس هاست برای پادکست کدام است؟

همانطور که مشاهده می‌کنید بسیاری از سرویس‌های هاست برای پادکست طرح‌های مشابهی را با ویژگی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. برخی محدودیت‌هایی در فضای ذخیره سازی دارند و برخی محدودیت در بارگیری‌ها دارند.

با در نظر گرفتن این عوامل، Podbean را به عنوان بهترین سرویس میزبانی پادکست توصیه می‌کنیم. برنامه آن‌ها فضای ذخیره سازی نامحدود و پهنای باند نامحدود و با کاربری آسان است. آنها همچنین به شما امکان می‌دهند پادکست خود را به راحتی در سرویس‌های مختلف تبلیغ کنید.

توصیه دوم ما BuzzSprout است. یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای تازه کار های عرصه پادکست.

حال که با بهترین خدمات هاست برای پادکست آشنا شدید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت برای استفاده از سایت‌ها استفاده کنید.

خدمات خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT