مهارت های آزمون Duolingo

معرفی جدیدترین مهارت های آزمون Duolingo (دولینگو)

زمان مطالعه 6 دقیقه

حتی پس از تکمیل هر سطح از درخت زبان، هنوز راه های زیادی برای به دست آوردن مهارت های آزمون Duolingo وجود دارد.

Duolingo که بیش از ۳۰ زبان دارد، یکی از محبوب ترین برنامه های رایگان یادگیری زبان در سراسر جهان است. کاربران از طریق Duolingo به هزاران کلمه دسترسی پیدا می‌کنند، که آن را به یک مقدمه عالی برای یادگیری یک زبان جدید تبدیل می‌کند.

جدیدترین مهارت های آزمون Duolingo (دولینگو)

در فرایند یادگیری زبان، در نهایت به نقطه ای خواهید رسید که درخت Duolingo را تمام کرده اید. برخی دوره ها طولانی تر از بقیه هستند، اما همیشه یک نقطه پایان وجود دارد.

بنابراین، پس از اتمام درس نهایی و یاد گرفتن همه چیز، چه کاری باید انجام دهید؟ آیا زمان آن رسیده است که برنامه را حذف کنید و اجازه دهید تمام زحمات شما به هدر برود؟

خیر. در این مقاله 10 روشی را بررسی می‌کنیم که می توانید از Duolingo برای یادگیری استفاده کنید، حتی اگر درخت را کامل کرده باشید.

  1. بدون زیرچشمی تمرین کنید

هنگام تمرین، Duolingo نکات و ترجمه را به شما می دهد. این نکات برای مبتدیان مفید است، اما فراگیران پیشرفته تر ممکن است بخواهند خود را کمی سخت تر به چالش بکشند.

می‌توانید با تمرین مجدد دوره ها، اما این دفعه بدون توجه به نکات، حافظه خود را تقویت کنید. برای انجام این کار، به دوره ای بروید و درس را شروع کنید. هنگام پر کردن پاسخ ها، به سادگی ماوس خود را روی ترجمه زبان خارجی کلیک نکنید.

  1. جلسات تمرین سخت را انجام دهید

وقتی یک سطح را در Duolingo به حداکثر رساندید، این گزینه را خواهید داشت که به عقب برگردید و دوباره آن را تمرین کنید. دو گزینه دیگر موجود است: آسان (10 XP) و سخت (20 XP). برای کشف قسمت های پیشرفته تر هر سطح، گزینه سخت تر را انتخاب کنید.

مهارت های آزمون Duolingo

مهارت های آزمون Duolingo

برای انجام یک تمرین سخت، روی هر سطح تکمیل شده ضربه بزنید و Hard Practice را انتخاب کنید. سپس درس را شروع کنید. در این حالت حتی اگر اشتباه کنید، ناراحت نمی‌شوید زیرا در سطح بالا در حال تمرین هستید. 

  1. به سطوحی که با آن ها دست و پنجه نرم کرده اید برگردید

حتی در صورتی که همه شاخه های درخت Duolingo را تکمیل کرده باشید، برخی از سطوح احتمالاً برای شما سخت تر از سایرین بوده‌اند. برای ادامه یادگیری زبان، ایده خوبی است که به عقب برگردید و روی این موارد کار کنید.

به این فکر کنید که با کدام سطوح بیشترین مشکل را داشتید. سپس می‌توانید با ضربه زدن روی نماد و انتخاب تمرین ساده یا تمرین سخت شروع به تمرین کنید.

  1. مهارت صحبت کردن و گوش دادن خود را تقویت کنید

آیا مهارت های نوشتاری شما قوی است، اما مهارت های گفتاری و شنیداری شما چندان تعریفی ندارد؟ پس بهتر است انرژی خود را بیشتر روی دو مورد آخر متمرکز کنید.

Duolingo دروس ویژه ای دارد که در آنها می توانید فقط روی صحبت کردن و گوش دادن تمرکز کنید. برای یافتن این گزینه ها، به نماد قلب در بالای صفحه گوشی خود بروید. در آنجا، «فقط صحبت و گوش دادن» را انتخاب کنید.

  1. از فرهنگ لغت Duolingo استفاده کنید

برنامه وب Duolingo دارای ویژگی های مفید زیادی است که در نسخه موبایل گنجانده نشده است. یکی از این ویژگی ها، فرهنگ لغت های Duolingo است که برای همه زبان ها موجود است.

برای پیدا کردن فرهنگ لغت، به بیشتر > فرهنگ لغت بروید. دکمه More را در بالای صفحه دسکتاپ خود خواهید دید.

بسته به زبانی که می‌آموزید، ممکن است لازم باشد کلمه کامل را تایپ کنید. برای زبان انگلیسی، با شروع تایپ کردن، یک منوی کشویی نمایش داده می شود.

مهارت های آزمون Duolingo

مهارت های آزمون Duolingo

پس از انتخاب یک کلمه، می توانید ترجمه را مشاهده کنید، نحوه استفاده از آن در جملات را ببینید و بشنوید که چگونه باید گفته شود. از این لغتنامه ها برای درک بیشتر کلمات در زبان مقصد خود استفاده کنید.

  1. شاخه های شکسته خود را تعمیر کنید

وقتی یک مهارت را برای مدت کافی تمرین نکنید، شاخه های شما روی درخت Duolingo می شکند. وقتی این اتفاق می‌افتد، باید یک درس را دوباره تکمیل کنید تا به درختی کاملاً کامل بازگردید.

هنگامی که یک شاخه شکسته می شود متوجه خواهید شد زیرا نوار خالی خواهد بود. همچنین یک شکاف در نماد وجود خواهد داشت.

برای ترمیم هر شاخه شکسته، روی نماد ضربه بزنید و بازیابی را انتخاب کنید. هنگامی که درس شما تمام شد، نماد به حالت قبل برمی‌گردد.

مهارت های آزمون Duolingo

مهارت های آزمون Duolingo

  1. از فروم های Duolingo استفاده کنید

علاوه بر دوره های اصلی، Duolingo همچنین دارای یک جامعه مفید از زبان آموزان است. انجمن ها برای همه زبان ها در دسترس هستند و دوره های محبوب تر دارای انجمن های فعال هستند.

در تالارهای گفتگوی Duolingo، می‌توانید از دیگران برای پاسخ به سؤالاتی که دارید، پاسخ بخواهید. همچنین می توانید چالش های منحصر به فردی را برای بهبود مهارت های خود فراتر از دوره های مجموعه Duolingo بیابید.

مهارت های آزمون Duolingo

مهارت های آزمون Duolingo

برای دسترسی به تالارهای گفتگوی Duolingo باید از رایانه خود استفاده کنید. وارد حساب خود شوید و به بحث در بالای صفحه بروید. سپس سایت آخرین و محبوب ترین مکالمات را به زبان مورد نظر شما ارائه می دهد.

  1. داستان های Duolingo را بررسی کنید

اگر در حال مطالعه فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی یا پرتغالی هستید، Duolingo Stories یک ویژگی اضافی و مفید است. با استفاده از این ویژگی می توانید داستان هایی را بر اساس موقعیت های واقعی مطالعه کنید. این داستان ها به ویژه برای بهبود مهارت های شنیداری شما خوب هستند.

می‌توانید به داستان های Duolingo از طریق وب یا برنامه تلفن همراه دسترسی داشته باشید. برای هر دو، به نماد کتاب، دومین نماد از سمت چپ بروید.

وقتی آنجا هستید، می‌توانید کار را با داستان ها شروع کنید. مانند درخت، قبل از باز شدن قفل سطح بعدی، باید مجموعه خاصی را تکمیل کنید.

مهارت های آزمون Duolingo

مهارت های آزمون Duolingo

  1. کلماتی را که ممکن است فراموش کرده باشید دوباره یاد بگیرید

هنگام یادگیری یک زبان جدید، به خاطر سپردن کلمات قدیمی که یاد گرفته اید به همان اندازه مهم است که یادگیری کلمات جدید مهم هستند. اغلب، زبان آموزان متوجه می شوند که کلماتی که در اوایل به کار گرفته اند به طور کلی از دایره لغات آنها ناپدید شده اند.

Duolingo یک ویژگی مفید دارد که در آن می توانید بررسی کنید که از تمرین هر کلمه ای که در برنامه باز کرده اید چقدر گذشته است.

برای بررسی سطح مهارت خود برای هر کلمه، به بیشتر > کلمات بروید. وقتی به پایین صفحه بروید، کلماتی را خواهید یافت که در طولانی ترین زمان تمرین نکرده اید.

مهارت های آزمون Duolingo

مهارت های آزمون Duolingo

روی هر یک از کلماتی که در آن ضعیف هستید کلیک کنید، ترجمه مستقیم با مثال و فایل های صوتی را خواهید دید.

  1. به پادکست گوش دهید

Duolingo پادکست های ویژه ای ایجاد کرده است تا در صورت یادگیری فرانسوی یا اسپانیایی به بهبود مهارت های شنیداری شما کمک کند. اینها اپیزود های کوتاهی هستند که حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشند.

برای دسترسی به پادکست های Duolingo، به Apple Music یا Spotify بروید. Duolingo را در نوار جستجو تایپ کنید و به پادکست ها و نمایش ها بروید.

مهارت های آزمون Duolingo

مهارت های آزمون Duolingo

در صفحه پادکست، هر کدام را که برایتان جالب است انتخاب کنید و شروع به گوش دادن کنید. فقط مطمئن شوید که به زبان مورد نظر شما باشد!

از تمرین دست نکشید؛ یادگیری شما تمام نشده است

Duolingo یک مقدمه نرم افزاری عالی برای یادگیری زبان برای مبتدیان است. با این حال، حتی زمانی که درخت Duolingo را تمام کردید، می‌توانید از این پلتفرم برای تمرین کردن استفاده کنید.

برای پیشرفت باید با استفاده از منابع دیگر برای زبان مقصد خود کاوش کنید، اما همچنان می توانید از Duolingo برای تمرین صحبت کردن و شنیدن استفاده کنید. همچنین می‌توانید با جامعه ای از افراد همفکر ارتباط برقرار کنید، مهارت های ضعیف را تقویت کنید و خیلی چیزهای دیگر یاد بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT