کار در ساسکاچوان

ساسکاچوان ، معرفی استانی برای اقامت در کانادا

زمان مطالعه 2 دقیقه

استان ساسکاچوان یکی از استان‌های مرکزی کانادا با دشت‌های سرسبز است که صنایع کشاورزی و غذایی آن بسیار معروف هستند. می‌توان مشهورترین شهرهای استان ساسکاچوان، شهر رجینا به عنوان مرکز استان و همچنین در رتبه بعدی شهر ساسکاتون اشاره کرد.

استان ساسکاچوان برنامه‌های توسعه اقتصادی و شهری گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد. تنها راه توسعه این استان، جذب مهاجرین متخصص حوزه‌های مختلف و افزایش جمعیت است. به همین دلیل این استان تلاش خود را می‌کند که مناسبترین مهاجران را به خود جذب کند و از طرفی شناس و فرصت‌های پیشرفت را در اختیار مهاجران قرار دهد.

چه رشته‌هایی شانس بیشتری برای مهاجرت در ساسکاچوان دارند؟

از آنجا که این استان در مرکز کانادا واقع شده است و از طرفی صنایع کشاورزی قدرتمندی دارد، برای ارسال محصولات غذایی به شرق و غرب و جنوب (کشور آمریکا) شرایط جغرافیایی ایده‌الی خواهد داشت و انتظار می‌رود با ورود مهاجران خارجی متخصص، بتواند کارخانه‌های صنایع غذایی را به شدت توسعه دهد. به همین دلیل متخصصان حوزه کشاورزی، مهندسان مکانیک، کارشناسان کنترل کیفی، طراحان بسته‌بندی، گرافیست‌ها و بسیاری از مختصصانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با این صنایع مرتبط می‌شوند شانس بسیار بالایی برای جذب دارند.

از ویژگی‌های عالی ساسکاچوان می‌توان به امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی در کنار هزینه کم زندگی، شانس یافتن کار بالا و مالیات کمتر از دیگر استان‌ها اشاره کرد. همچنین خدمات بیمه درمانی این استان از بهترین بیمه‌ها در مقایسه با دیگر استان‌های کانادا است.

ساسکاچوان مهاجرت

مهمترین شرایطی که این استان در رابطه با مهاجرت درنظر می‌گیرد به صورت زیر است:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی

۲- دارای سابقه کاری مرتبط با رشته و همچنین مرتبط با نیاز ساسکاچوان

۳- داشتن مهارت انگلیسی ( ترجیحا ایتلس ۵.۵)

۴- کسب حداقل امتیار ۶۰ از ۱۰۰ در سامانه درخواست ( اینجا را کلیک کنید)

درصورتی که برای امور پرداخت هزینه‌های اداری ساسکاچوان نیار به خدمات پرداخت ارزی دارید یا می‌خواهید برای تعیین وقت سفارت کانادا اقدام کنید، پیشنهاد می‌شود از خدمات اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT