مهاجرت نیروی کار ماهر فدرال به کانادا

مهاجرت نیروی کار ماهر فدرال به کانادا

زمان مطالعه 3 دقیقه

اهداف و دلایل مختلفی برای مهاجرت به کشورهای خارجی وجود دارد. شما می‌توانید برای کار یا تحصیل به کشورهای مختلفی که مهاجر می‌پذیرند، سفر کنید. اما قبل از آن لازم است با بهترین کشورها برای تحصیل آشنا شوید و همچنین مهم ترین نکات برای ادامه تحصیل در خارج از کشور را بدانید. یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت کاری یا تحصیلی، کشور کانادا است. بسیاری از نیروهای کار ماهر علاقه‌مندند که به کشور کانادا مهاجرت کنند. آیا با نحوه‌ی مهاجرت نیروی کار ماهر فدرال به کانادا آشنا هستید؟ در این مقاله با اول پرداخت همراه شوید تا شما را با روش مهاجرت نیروی کار فدرال به کانادا آشنا کنیم.

نحوه مهاجرت نیروی کار ماهر فدرال به کانادا چگونه است؟

اگر شما دوست عزیز پس از اخذ مدرک دیپلم وارد بازار کار شده‌اید و سعی کرده‌اید در زمینه یا زمینه‌های مختلفی مهارت کسب کنید و اکنون در شغل خود به یک فرد حرفه‌ای تبدیل شده‌اید و تصمیم دارید کار خود را در کشور کانادا ادامه دهید، باید به شما مژده دهیم که این امکان برای شما فراهم شده است که به عنوان نیروی کار ماهر فدرال به این کشور مهاجرت کنید.

این یک برنامه‌ی مهاجرت نیروی کار ماهر یا فدرال FSW را ارائه داده است که افراد واجد شرایط بتوانند برای کار به این کشور سفر کنند.

کانادا
کانادا

آیا با برنامه‌ی مهاجرت نیروی کار ماهر یا فدرال به کانادا آشنایی دارید؟ برنامه‌ (FSW) برای افرادی است که بخاطر تجربیات کاری و مهارت هایشان برای مهاجرت به کانادا انتخاب شده‌اند.

توجه داشته باشید که برنامه‌ی FSW از اول ژانویه 2015 تغییر کرده است و برای افرادی که قبل از این تاریخ ثبت نام کرده‌اند، شرایط مطابق قبل است.

چه کسانی واجد شرایط درخواست برای مهاجرت FSW هستند؟

  • افرادی که پیشنهاد شغلی خاصی داشته باشند.
  • افرادی که واجد شرایط کار در کانادا باشند.
  • افرادی که توانایی تامین هزینه‌های خود را در کانادا پس از ورود به این کشور داشته باشند.
  • افرادی که حداقل یک سال سابقه کار داشته باشند و سطح زیان انگلیسی یا فرانسه آن‌ها در حد قابل قبول باشد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی باشند.

چه نوع سوابق کاری برای درخواست مهاجرت نیاز است؟

فرد داوطلب برای مهاجرت از طریق برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر فدرال به کانادا ، باید یا مهارت نوع 0 داشته باشد، یا مهارت سطح A یا B در National Occupational Classification (NOC)  را داشته باشد. سابقه‌ی کاری شما باید از نوع پرداختی، تمام وقت یا ساعات برابر نیمه وقت باشد. تمام وقت یعنی 30 ساعت در هفته مشغول به فعالیت باشد.

نمره یا امتیاز قابل قبول برای سیستم FSW

حداقل امتیازی که شما برای پذیرش در برنامه‌ی FSW نیاز دارید، 67 است. این امتیازات بر اساس موارد زیر سنجیده می‌شود

فاکتورهای امتیازدهی در سیستم FSW

  • تحصیلات شما
  • توانایی و مهارت شما در زبان انگلیسی یا فرانسه
  • سوابق کاری شما
  • سن شما
  • میزان سازگاری و انعطاف شما

چگونه برای مهاجرت به عنوان مهاجرت نیروی کار به کانادا درخواست دهیم؟

دوستان عزیزی که دارای مهارت در حرفه‌ی خاصی هستند و علاقه‌مند به کار در کشور کانادا به عنوان یک نیروی ماهر و فدرال می‌باشند باید برای برنامه‌ی مهاجرتی FSW درخواست دهند. با توجه به فاکتورهایی که در بخش قبلی گفته شد، اگر فکر می‌کنید که واجد شرایط درخواست برای FSW هستید، باید از طریق Express Entry برای اعلام درخواست خود اقدام کنید. Express Entry یک سیستم درخواست جدید است که مخصوص مهاجرت‌های اقتصادی نظیر FSW است. که شما می‌توانید از طریق آن اقدام کنید.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT