سایت WELOCALIZE

معرفی سایت WELOCALIZE | پرداخت و نقد درآمد ارزی از سایت WELOCALIZE

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت Welocalize یک ارائه دهنده خدمات زبان (LSP) است. این شرکت به عنوان یک شرکت ترجمه در سال 1997 شروع به کار کرد و طبق فهرست LSP 2020 Slator به یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات زبان ارتقا یافته است. این شرکت یکی از بزرگترین LSP ها در رده خود با درآمد سالانه بیش از 200 میلیون دلار است. 

سایت WELOCALIZE

Welocalize با بیش از 1900 کارمند در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا، برندها و شرکت های جهانی را قادر می سازد تا به مخاطبان بین المللی دست یابند و رشد کنند. این شرکت خدمات متعدد مرتبط با 250 زبان و فرصت های شغلی مختلف را ارائه می دهد.

پایگاه مشتریان جهانی آن شامل شرکت های بزرگ فناوری، سازمان های پزشکی و حقوقی جهانی و شرکت های تولیدی است. این شرکت مشاغل آنلاین بسیاری را برای متخصصان زبان فراهم می کند و دارای یک شبکه جهانی با بیش از 77000 فریلنسر است. بسیاری از مشتریان با Welocalize در برنامه‌های بلندمدت شریک می‌شوند و این به متخصصان زبان فرصت‌های شغلی زیادی برای همکاری و یادگیری متقابل می‌دهد. 

در حال حاضر Welocalize بیشتر تحت یک مدل کسب و کار دورکاری یا ریموت عمل می کند که در آن اکثر تیم ها به صورت مجازی و از راه دور با یکدیگر همکاری میکنند.

روش کار WELOCALIZE

هنگامی که مشتری وارد می شود، تیم های Welocalize فرآیندهای مربوطه یعنی تولید کالا یا خدمات، تضمین کیفیت و سنجش و غیره را انجام میدهد و بعد تصمیم می گیرند که چه بخشی از فرآیند (در صورت وجود) به فریلنسرها یا شرکای آژانس واگذار شود. فریلنسرها می توانند از خانه یا از هر جایی کار کنند به شرطی که کیفیت مورد نظر را در زمان و شرایط توافق شده تحویل دهند. پس از تکمیل فرآیند استخدام و پذیرش، فریلنسرها با مدیران پروژه کار می کنند. مدیران پروژه در چندین منطقه زمانی و مکان مستقر هستند، بنابراین ممکن است یک بار با فردی مستقر در رومانی کار کنید، و سپس پروژه بعدی از ایالات متحده یا چین باشد.

سایت WELOCALIZE

سایت WELOCALIZE

خدمات و مشاغل آنلاین در WELOCALIZE

در زیر لیستی از خدمات و مشاغل آنلاین ارائه شده توسط Welocalize آورده شده است:

  • ترجمه
  • بومی سازی
  • ترجمه خلاقانه یا transcreation 
  • تولید محتوا / کپی رایتینگ
  • تفسیر
  • تولید محتوا
  • تبلیغات در موتورهای جستجو یا Paid search
  • سئو
  • تضمین کیفیت (QA) 
  • رتبه بندی مشاغل

همه فریلنسرها، مگر اینکه توافق دیگری با شرکت صورت گرفته باشد، میتوانند از هر جایی که دوست دارند به صورت آنلاین کار کنند.

خدمات دارای گواهی ISO

خدمات ترجمه، بومی سازی توسط سایت WELOCALIZE با استانداردهای ISO مطابقت دارد. در حال حاضر این شرکت دارای چهار گواهینامه ISO است:

  •  ISO 9001 : 2015 مدیریت کیفیت
  • ISO 17100 : 2015 خدمات ترجمه
  • ISO 18587 : 2017 پسا ویرایش ترجمه ماشینی
  • ISO 13485 : 2016 تجهیزات پزشکی

دانش ابزار CAT نیز برای خدمات ترجمه و بومی سازی مورد نیاز است.

WELOCALIZE 

با توجه به گستره وسیعی از فرصت‌های آنلاین که Welocalize ارائه می‌کند، و همچنین تنوع فریلنسرهایی که برای Welocalize کار می‌کنند، میتوانند انتظار داشته باشند که بین 3 تا 80 دلار در ساعت درآمد کسب کنند. این نرخ بسته به نوع شغل، سابقه کاری و سایر عوامل متفاوت خواهد بود.

فریلنسرها در صورت رعایت تمامی موارد مورد توافق، دستمزد دریافت می کنند. گاهی به صورت ساعتی دستمزد می گیرند، در غیر این صورت به ازای هر کار تکمیل شده، هر کلمه یا هر پروژه به آنها پرداخت می شود. سودآوری به توانایی فریلنسر برای تولید کار با کیفیت بالا در یک بازه زمانی مشخص بستگی دارد. انجام یک پروژه ممکن است برای شخصی 20 دقیقه طول بکشد و شخص دیگری ممکن است به 1 ساعت نیاز داشته باشد. بدیهی است که شخصی که در 20 دقیقه کار را انجام میدهد، در هر ساعت پول بیشتری نسبت به دیگری بدست می آورد.

نحوه پرداخت 

Welocalize از طریق یک پلتفرم شخص ثالث پرداخت ها را انجام میدهد و شرایط پرداخت آن معمولاً 45 روز از ارسال فاکتورها است. فراموش نکنید که مجموعه اول پرداخت در زمینه پرداخت های بین المللی در کنار شما عزیزان می باشد.

سایت WELOCALIZE

سایت WELOCALIZE

نحوه ارسال درخواست برای فرصت شغلی

Welocalize دائماً برای انواع مشاغل مختلف استخدام می کند. بسیاری از کمپین‌ها و پروژه‌های استخدام در صفحات Welocalize Talent در لینکدین و فیس‌بوک تبلیغ می‌شوند، بنابراین حتماً این صفحات را بررسی کنید.

شرایط

شرایط و موارد مورد نیاز در هر شغل و پروژه متفاوت است ، اما می توان به برخی موارد کلی اشاره کرد که شامل موارد زیر است:

مشاغل تولید محتوا

این نوع شغل برای کسی که به دنیال یک شغل پاره وقت است بسیار مناسب است. شرایط لازم برای این مشاغل عبارتند از:

 

  • دانش زبان مورد نیاز و مهارت های خواندن، نوشتن و صحبت کردن

 

  • درک عمیق فرهنگ محلی 
  • مهارت کافی استفاده از اینترنت
  • مهارت کافی در فناوری و کامپیوتر
  • یادگیری سریع و و پیروی از دستورالعمل ها
مشاغل خلاق و دیجیتالی

این نوع مشاغل به سابقه کاری نیاز دارند برخی از آن ها ممکن است به مدرک تحصیلی خاص، مهارت های فنی (توانایی کار با برنامه ها) و درک عمیق فرهنگ محلی نیاز داشته باشند. دانش بازاریابی نیز می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

مشاغل تخصصی

شرایط مشاغلی مانند ترجمه، بومی سازی  نسبتاً سختگیرانه است. این شرایط و مقررات ناشی از انتظارات مشتری است که می داند خدمات خوب چیست، و همچنین استانداردهای ISO که Welocalize برای اطمینان از کیفیت خدمات در نظر گرفته است.

برای مشاغل ترجمه و بومی سازی باید تجربه کاری مناسب (اغلب 3 تا 5 سال به بالا) یا مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشید.

فرآیند درخواست و استخدام 

فرآیند استاندارد درخواست شغل ساده است. این مراحل (بسته به شغل، فرآیند استخدام ممکن است متفاوت باشند) به شرح زیر است.

  1. پس از ارسال درخواست، تیم استخدام آن را بررسی خواهد کرد. اگر شرایط لازم برای پروژه مورد نظر داشته باشید، آنها با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سپس توضیحات پروژه را دریافت خواهید کرد و در مورد نرخ دستمزد با شما صحبت میشود. 
  3. مرحله بعدی شرکت در یک آزمون است که سطح مهارت ها و شایستگی های شما را ارزیابی می کند.
  4. در صورت قبولی در آزمون ممکن است نیاز به مصاحبه با یک مدیر استخدام و یا یک مشتری داشته باشید.
  5. متقاضیان که قبول شده اند تاییدیه ای دریافت می کنند.
  6. در این مرحله مراحل اداری طی میشود که شامل امضای اسناد و و اطلاعات مورد نیاز است.

چگونه در Welocalize میتوان کار پیدا کرد؟

از طریق Welocalize Talent LinkedIn و Facebook میتوانید فرصت های شغلی را مشاهده کنید. مطمئن شوید که یک رزومه عالی دارید که تمام تجربیات، مهارت‌ها و شایستگی‌های شما در آن نوشته شده است.

نتیجه

ظهور فناوری و نیاز روزافزون به محتوای دیجیتالی این امکان را فراهم می‌آورد که شکل‌های دیگری از اشتغال به وجود بیاید و کار از خانه فرصتی است که امروزه بسیاری از ما می‌توانیم از آن بهره ببریم. Welocalize شرکتی است که بر پایه نوآوری و فناوری و اقتصاد گیگ (Gig Economy) استوار است و بستری برای فریلنسرها فراهم کرده است. 

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محمدطاها گفت:

    پول‌ودرآمد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT