صرافی Hotbit چیست

معرفی صرافی Hotbit ، صرافی ارز های دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و … برای مبادلات بسیار زیاد استفاده می‌شوند. برای خرید و فروش بیت کوین یا تبدیل آن به دیگر آلت کوین‌ها نیاز به صرافی‌ آنلاین دیجیتال مانند Bitfinex و Kucoin و … وجود دارد. در این مقاله به معرفی صرافی Hotbit جهت تبادل ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.

معرفی صرافی Hotbit

این صرافی در سال ۲۰۱۸ در دو کشور هنگ کنگ و استونی به ثبت رسید که موسسان اصلی این صرافی از کشورهای آمریکا، چین و تایوان هستند. در حال حاضر این صرافی دفتر مرکزی خود را در شانگهای چین قرار داده است. سایت Hotbit زبان‌های چینی، روسی، کره‌ای، ترکی، تایوانی را پوشش می‌دهد.

تعداد ثبت‌نامی‌ها در این صرافی ۵۴۰ هزار نفر از ۱۷۰ کشور دنیا هستند و ۹۰ درصد ثبت نام کنندگان خارج از کشور چین سکونت دارند. این صرافی جزو تیمی بوده‌اند که بلاک چین آمازون را توسعه داده‌اند. پشتیبانی این سایت ۲۴ ساعته است و برای زبان چینی از طریق WeChat و برای زبان انگلیسی از طریق Telegram و Facebook هم انجام می‌شود.

وضعیت مبادلات در Hotbit

همانظور که گفته شد، تعداد ثبت نام کنندگان در این صرافی بسیار زیاد هستند. طبق اعلام Coinmarketcap، حجم تبادلات صورت گرفته در این صرافی نزدیک به یک میلیارد و هفت صد هزار دلار (۲۰۹۰۰۰ BTC) بوده است که میزان قابل توجهی برای یک صرافی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. همانطور که در تصویر مشخص است، ۲۲ درصد تراکنش‌ها به بیت کوین مرتبط است ولی Hotbit در ارزهای بسیار زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است که در مقایسه با دیگر صرافی های معتبر ارز دیجیتال جالب توجه است.

فوین صرافی Hotbit

در صورتی که به دنبال فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال هستید یا می‌خواهید در صرافی‌های بین المللی ارز دیجیتال مانند صرافی Hotbit مبادله کنید. می‌توانید برای خرید ارزهای دیجیتال معتبر یا فروش ارزهای دیجیتال و تبدیل آن به ریال، از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. اسدحسینی گفت:

    سلام نحوه خرید و فروش و انتقال از صرافی هات بیت به داخل صرافی ایرانی را تصویری و یا یک ویدئو آموزشی در حد فروش برایمان بگذارید با تشکر حسینی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT