کیف پول Exodus چیست

معرفی کیف پول Exodus برای ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه بسیاری از کاربران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بعد از معامله ارزهای دیجتال، برای افزایش امنیت و محافظت از دارایی‌های خود نیازمند یک کیف پول معتبر هستند (مقاله «نکاتی در مورد انتخاب کیف پول» را مطالعه فرمایید). در این راستا به معرفی کیف پول Exodus می‌پردازیم.

کیف پول Exodus چیست؟

کیف پول اکسدوس یک کیف پول نسبتا کارآمد است که توسط JP Richardson و Daniel Castagnoli ساخته شده است. Richardson قبلا کد نویسی بسیاری از محصولات ارزهای دیجیتال را انجام داده و Castagnoli به عنوان طراح برای شرکت‌ها بزرگی مانند Apple، BMW و Nike کار کرده است. Exodus کیف پولی با طراحی کاربر پسند است که از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید توکن‌های تحت شبکه اتریوم را در کیف پول نرم افزاری Exodus ذخیره و نگهداری کنید.

مزایای کیف پول اکسدوس چیست؟

  • تیم کیف پول اکسدوس برای ایجاد نرم افزاری که استفاده از آن آسان باشد، سخت روی طراحی آن کار کرده است. رابط کاربری آن بسیار عالی است و دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که کاربران گیج نخواهند شد. این ویژگی ‌ها شامل دریافت و ارسال برای هر ارز، نمایش کامل مقدار دارایی، ویژگی تبادل و مبادله و گزینه‌های پشتیبان‌گیری و بازیابی است.
  • این کیف پول دارای یک ویژگی انجام مبادلات در درون شبکه است که برای معامله کنندگان غیرحرفه‌ای که مایل به خرید ارزهای دیجیتال مختلف هستند، عالی است. افراد مبتدی در زمینه ارزهای رمزنگاری ممکن است از میزان کارمزدی که باید برای انجام تراکنش به شبکه بپردازند، اطمینان نداشته نباشند، Exodus این کار را برای آنها انجام می‌دهد.
  • Exodus یک کیف پول امن ارز رمزنگاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید به اندازه کیف پول‌های سخت‌افزاری امن نباشد، ولی نسبت به کیف‌پول‌های آنلاین امن است.
  • Exodus هم نسخه دسکتاپی دارد و هم نسخه اپلیکیشن موبایلی، این نسخه‌ها کار را برای مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال آسان کرده است.

در صورتی که بخواهید در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، می‌توانید از مجموعه اول پرداخت برای خرید ارزهای دیجیتال کمک بگیرید تا مجموعه، ارزهای سفارش داده شده را به آدرس کیف پول Exodus شما انتقال دهد. همچنین سایت اول پرداخت خدمات فروش کیف پولهای سخت افزاری ترزور (TREZOR) و لجر (LEDGER) را هم به کاربران خود ارایه می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت