برنامه های ضبط موسیقی

معرفی 10 تا از بهترین برنامه های ضبط موسیقی برای اندروید

زمان مطالعه 8 دقیقه

برنامه های ضبط آهنگ اندروید بهتر و قدرتمندتر از آن چیزی هستند که فکرش را بکنید. در اینجا بهترین ها را بررسی می کنیم. از آنجا که هنرمندان بسیاری از جمله نوازندگان از کامپیوترهای مک استفاده می کنند، ممکن است فکر کنید که iOS تنها پلتفرم موبایل مناسب برای ضبط موسیقی است. اما اینگونه نیست، اندروید در این زمینه نیز خوش درخشیده است. اندروید برنامه های فوق العاده ای برای ضبط آهنگ دارد. در اینجا 10 تا از بهترین برنامه های ضبط موسیقی برای اندروید را برای شما آورده ایم.

معرفی 10 تا از بهترین برنامه های ضبط موسیقی برای اندروید

BandLab

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

BandLab که به خودی خود یک پلتفرم کامل برای ایجاد موسیقی است، بهترین برنامه استودیو ضبط برای اندروید است. زیرا این برنامه چیزی بیش از یک برنامه ضبط موسیقی است. این برنامه یک آهنگ ساز کامل است که به شما امکان ویرایش و ریمیکس موسیقی را نیز می دهد. با یک میکسر 12 آهنگی، یک تیونر گیتار، یک لوپر و نمونه های صوتی فراوان، برای تنظیمات گروه و نوازنده عالی است.

با این حال، این برنامه برای هنرمندانی که تنها کار می کنند یا برای استفاده های ساده، گزینه مناسبی نیست. این برنامه صدا را با کیفیت عالی ضبط می کند، و در عین حال به شما امکان ضبط چندین آهنگ را نیز می دهد.

با 37 میلیون کاربر در سراسر جهان، یکی از برنامه های خوب در زمینه ضبط چند آهنگی است. همچنین دارای یک شبکه اجتماعی است که می تواند به شما کمک کند دوستان جدیدی پیدا کنید، با نوازندگان دیگر ارتباط برقرار کنید یا با گروه بعدی خود ملاقات کنید.

دانلود: BandLab (رایگان)

Dolby On

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

اگر می‌ خواهید گوشی خود را به یک دستگاه ضبط قدرتمند تبدیل کنید، Dolby On می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. می‌ توانید از آن برای پادکست ‌ها، آهنگ‌ ها، صداها، سازها یا ایده‌ هایتان با یک کیفیت صدای باورنکردنی استفاده کنید و در عین حال نویزها و وقفه‌ های پس‌ زمینه را نیز از بین ببرید.

Dolby On یکی از بهترین برنامه ‌های ضبط آهنگ است، زیرا مجموعه‌ ای از افکت‌ های استودیویی خودکار را ارائه می‌ کند که به شما کمک می ‌کند کیفیت موسیقی خود را بدون دردسر افزایش داده و بهبود ببخشید. برنامه هایی مانند BandLab ممکن است کمی بیش از حد امکانات داشته و حرفه ای باشند، ولی Dolby On برای ضبط موسیقی ساخته شده است و هر زمان که آماده بودید می توانید موسیقی خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا ضبط های خود را با افکت های صوتی رایگان سفارشی سازی کنید یا آنها را با EQ داینامیک Dolby’s به خوبی تنظیم کنید.

دانلود: Dolby On (رایگان)

FL Studio Mobile

FL Studio Mobile یک برنامه استودیو ضبط عالی و درجه یک است که ارزش بررسی دارد. می ‌توانید از آن برای ایجاد و ذخیره پروژه ‌های پیچیده و کامل موسیقی چند آهنگی در دستگاه Android، تبلت یا Chromebook خود استفاده کنید.

این برنامه همه کاره است و دارای گزینه های متعددی است که به شما در ایجاد بیت، ضبط آواز، و میکس و مستر پروژه خود کمک می کند. این برنامه ضبط استودیویی برای اندروید با لوپ ها، سینت سایزرها و پرکاشن های با کیفیت بالا به شما امکان می دهد بیت ها یا سازهای مورد نظر خود را ایجاد کنید. همچنین برنامه ای است که به شما امکان می دهد آهنگ خود را از طریق ابزارهای موسیقی ضبط کنید.

FL Studio Mobile با داشتن اینچنین ویژگی های فوق العاده ای، یک برنامه خوب برای ضبط آهنگ است. با این حال، ممکن است کمی طول بکشد تا به رابط کاربری آن عادت کنید، و ناگفته نماند که قیمت بالایی دارد.

دانلود: FL Studio Mobile (14.99 دلار)

Voloco

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

Voloco به شما کمک می کند آهنگ های بهتری ضبط کنید، صدای خود را به کیفیت حرفه ای ارتقا دهید و استفاده از آن بسیار آسان است. این برنامه با 50 میلیون دانلود، از بقیه بیشتر جلب توجه می کند زیرا به شما این امکان را می دهد تا بهترین آهنگ ها را با بیش از 40 افکت و هزاران بیت رایگان ایجاد کنید.

علاوه بر این، به عنوان یکی از بهترین برنامه های اندروید برای نوازندگان، به طور خودکار نویز پس زمینه را حذف می کند و زیر و بم صدای شما را اصلاح می کند تا به شما کمک کند روی ریتم بمانید. همچنین مجموعه ‌ای از پیش ‌تنظیم ‌ها را برای افکت ‌های EQ، فشرده‌ سازی و ریورب (مجموعه ای از بازتاب های صوتی در فضاست.) ارائه می‌کند که ضبط شما را فوق العاده می کند.

شما همچنین می توانید صدای خواننده را در این برنامه استخراج کنید. این کار را ادامه دهید و آنها را از آهنگ ‌های موجود جدا کنید تا صدای Elvis را با تصحیح زیر و بم بشنوید.

دانلود: Voloco (رایگان است و برای خریدهای درون برنامه ای در دسترس است)

Smart Recorder

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

اگر هنوز نمی‌دانید کدام برنامه برای ضبط آهنگ بهترین است، می‌توانید به Smart Recorder که به طور خاص برای ایجاد صدای با کیفیت بالا با استفاده از یک رابط کاربری ساده و شفاف طراحی شده است، نگاهی بیندازید. این برنامه یک ویژگی “ skipping silence on-the-fly” نیز دارد که سکوت نسبی و مکث ‌های ناخوشایند را حذف می ‌کند و در نتیجه به کوتاهتر کردن ضبط ‌های شما کمک می‌ کند.

این برنامه دارای ویژگی ‌های فوق العاده ای مانند آنالیزور طیف صوتی لایو، میانبرهای لانچر، ابزار کالیبراسیون گِین میکروفون، و رمزگذاری موجی PCM است تا به شما کمک کند تجربه ای فوق العاده از ضبط آهنگ ‌ها و یا پادکست ‌های خود داشته باشید.

دانلود: Smart Recorder (رایگان است و برای خریدهای درون برنامه ای در دسترس است)

RecForge II

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

RecForge II یک ضبط کننده صوتی قدرتمند، با برخی ویژگی های پیشرفته و کیفیت صدای عالی، یکی از بهترین برنامه های ضبط آهنگ موجود است.

این برنامه با میکروفون ‌های اکسترنال کار می ‌کند و همچنین مانیتورینگ لحظه ای نیز ارائه می‌ دهد، بنابراین می ‌توانید هنگام پخش، صدای ضبط شده خود را بشنوید.

این برنامه ویژگی های پایه ویرایش و میکس نیز ارائه می دهد. می‌توانید آهنگ ‌ها را برش دهید و یا آنها را به هم متصل کنید، لوپ ایجاد کنید و به راحتی سرعت یا زیر و بم موسیقی خود را تغییر دهید. این برنامه از طیف گسترده ای از فرمت های فایل با هر کیفیتی پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید موسیقی خود را بدون نیاز به استفاده از هیچ برنامه دیگری به اشتراک بگذارید.

دانلود: RecForge II (رایگان) | RecForge II Pro (3.49 دلار)

Voice Recorder

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

Voice Recorder ارزش بررسی دارد زیرا بسیار آسان است، ضبط‌ هایی با کیفیت بالا ارائه می ‌کند و استفاده از آن کاملاً رایگان است. مزایای بسیار بیشتری نیز دارد. در این برنامه هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد، بنابراین می توانید هر چیزی مانند سخنرانی ها، ایده ها، موسیقی یا یادداشت های شخصی را تا هر زمانی که نیاز دارید ضبط کنید.

ویژگی های فراوانی که این برنامه در اختیار قرار می دهد باعث می شود به یک گزینه عالی تبدیل شود. از ابزار کالیبراسیون گِین میکروفون گرفته تا یک آنالیزور طیف صوتی لایو و یا حتی ضبط در پس زمینه، از همه اینها و ابزارهای بسیار بیشتری نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید ضبط های خود را به راحتی ارسال کنید و به اشتراک بگذارید.

دانلود: Voice Recorder (رایگان است و برای خریدهای درون برنامه ای در دسترس است)

ASR Voice Recorder

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

ASR Voice Recorder یک ضبط کننده صوتی با کاربری آسان است که به شما امکان ضبط صدا در فرمت های مختلف را می دهد، و همچنین به شما این امکان را می دهد تا موسیقی یا سایر صداها را از طریق یک میکروفون بلوتوثی ضبط کنید. از صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می کند و یکپارچه سازی آپلود در فضای ذخیره سازی ابری آسان را ارائه می دهد.

همچنین می ‌توانید ضبط‌ های خود را بر اساس برچسب ‌ها گروه ‌بندی کنید، یا آنها را در برنامه اصلاح کنید تا از آنها استفاده کنید، ارسال کنید، و هر طور که می‌خواهید آنها را به اشتراک بگذارید.

دانلود: ASR Voice Recorder (رایگان است و برای خریدهای درون برنامه ای در دسترس است)

Easy Voice Recorder

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

همانطور که از نامش پیداست، Easy Voice Recorder برای استفاده آسان است و برای ضبط های ساده عالی عمل می کند. این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای ضبط آهنگ های شما است زیرا می توانید آنها را تنها با یک ضربه ضبط کنید و بعداً می توانید آنها را به خوبی تنظیم کنید.

Easy Voice Recorder برای تمام نیازهای شما مناسب است زیرا هیچ محدودیت زمانی برای ضبط ندارد. علاوه بر این، این برنامه به شما این امکان را می دهد تا یک فرمت فشرده را انتخاب کنید که این کار به شما در صرفه جویی در فضا کمک می کند. اگر به طور تصادفی فایلی را حذف کنید، می توانید آن را بازیابی کنید.

دانلود: Easy Voice Recorder (رایگان است و برای خریدهای درون برنامه ای در دسترس است)

Hi-Q MP3 Voice Recorder

برنامه های ضبط موسیقی

برنامه های ضبط موسیقی

اگرچه این برنامه برای استفاده تجاری و آکادمیک طراحی شده است، ولی همچنان یک برنامه خوب برای ضبط آهنگ است زیرا سطح بالاتری از ضبط صدا را برای شما فراهم می کند.

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا صدا را در بسیاری از فرمت ها از جمله MP3 ضبط و ذخیره کنید، و تنظیمات گِین ورودی را برای ضبط بهینه مشخص کنید، در عین حال از انتقال آسان Wi-Fi نیز پشتیبانی می کند. اگرچه ممکن است بهترین برنامه اندروید برای ضبط موسیقی نباشد، اما برنامه بسیار ساده و قابل اعتمادی است و از ضبط های شما محافظت می کند.

دانلود: Hi-Q MP3 Voice Recorder (رایگان) | Hi-Q MP3 Voice Recorder Pro (3.49 دلار)

ضبط صدا و آهنگ برای بعدا

اندروید همیشه به عنوان یک پلتفرم خلاقانه در حال رشد است. همه برنامه ‌های ضبط موسیقی که در مورد آنها صحبت کردیم به شما این امکان را می ‌دهند در هر زمان و هر مکانی، صدایی با کیفیت بالا را تولید کنید. چه بخواهید خیلی سریع یادداشت ‌های صوتی ضبط کنید، یا آهنگی برای بعد بسازید، یا سخنرانی ‌های دانشگاه خود را برای اینکه بعدا گوش دهید ذخیره کنید، این برنامه ‌ها به شما کمک می‌کنند و البته کارهای بسیار بیشتری هم انجام می ‌دهند.

فراموش نکنید که اول پرداخت همواره برای پرداخت های ارزی و همچنین فروش گیفت کارت در کنار شما عزیزان است.

منبع : makeuseof

امتیاز 2/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT